Fitness Seller

Sticky Nike Air Max topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

  • M'n am1 breds festival beaters naar een opknapper gebracht. Baal er van dat ik ze als beaters heb gebruikt want ze waren tering dik. Als ze weer opgeknapt zijn koop ik mooi een ander simpel paartje als festival schoenen.
    Bekijk bijlage 516327
    Bekijk bijlage 516328
    Ben benieuwd hoe netjes hij ze krijgt, ik gok weer zo goed als nieuw want hij doet fixes zoals dit.
    Bekijk bijlage 516329


    Zijn besteld :D

    dat ziet er wel weer top uit. Laat je het resultaat zien? Ik heb ook nog wel een x aantal paartjes welke een opknapbeurt kunnen gebruiken :-)
     
    Vanmiddag nog deze besteld...
    7A6784F6-C344-4D7A-9F11-E5B01658E5DE.jpeg
     
    Tijdje niet actief geweest, maar het doet met deugd te zien dat de sneakerheads hier niet stil hebben gezeten.

    Zelf de afgelopen tijd alleen deze 4 weten te scoren;

    1610016525681.png


    1610016539271.png


    1610016732923.png


    1610016584150.png


    De bovenste 3 blijven voorlopig veilig in de doos :)
    De onderste zijn natuurlijk bij uitstek heerlijke winter sneakers, dus worden veel gedragen op dit moment.
     
    Tijdje niet actief geweest, maar het doet met deugd te zien dat de sneakerheads hier niet stil hebben gezeten.

    Zelf de afgelopen tijd alleen deze 4 weten te scoren;

    Bekijk bijlage 518220

    Bekijk bijlage 518221

    Bekijk bijlage 518224

    Bekijk bijlage 518223

    De bovenste 3 blijven voorlopig veilig in de doos :)
    De onderste zijn natuurlijk bij uitstek heerlijke winter sneakers, dus worden veel gedragen op dit moment.

    De vraag van vandaag is natuurlijk hoe het komt dat jij elke keer wel de Air Maxjes weet te bemachtigen.... :D
     
    De vraag van vandaag is natuurlijk hoe het komt dat jij elke keer wel de Air Maxjes weet te bemachtigen.... :D

    De 2020 Powerwalls alle 3 via de SNKRS app, dus puur geluk dit keer. De SNKRS Day 2020 heb ik via StockX voor wel redelijk wat boven retail en waren een cadeautje :D
     
    Vind ze alledrie echt niks, plus de kwaliteit is zo ruk dat ik echt nul meerwaarde zie om ze te kopen tbh, zelfs als collector.
     
    Vind ze alledrie echt niks, plus de kwaliteit is zo ruk dat ik echt nul meerwaarde zie om ze te kopen tbh, zelfs als collector.

    Alle 3 voor retail, dus dan kun je ze niet laten liggen natuurlijk. Ik ken wel gekkere modellen die ineens mega gehypt werden en rustig 6x over de kop zijn gegaan. Steeds dacht ik weer, oh ik had ze dus gewoon in de doos moeten laten zitten in plaats van dragen. Ik koop eigenlijk zelden met die reden, maar dit trio voor retail laten liggen kon ik gewoon niet doen. Tijd zal leren of ik ze zelf ga slijten op de stoep en het asfalt of dat ze toch nieuwe eigenaren zullen krijgen.
     
    De 2020 Powerwalls alle 3 via de SNKRS app, dus puur geluk dit keer. De SNKRS Day 2020 heb ik via StockX voor wel redelijk wat boven retail en waren een cadeautje :D

    Dan heb je zeker geluk! SNKRS app werkt bij mij niet... Ik kan mijn land of regio niet wijzigen of zoiets geeft ie aan... Al van alles geprobeerd. Maar eens even met Nike contact opnemen.
     
    Vind ze alledrie echt niks, plus de kwaliteit is zo ruk dat ik echt nul meerwaarde zie om ze te kopen tbh, zelfs als collector.
    Hoezo kwaliteit ruk?
     
    Wow. Mooi resultaat hoxyz
     
    Veel mensen lopen in het dagelijks leven op Nike air max en ik zie ook vaak mensen trainen op deze schoenen. Om het 'Je hebt iets nieuws gekocht en je MOET het showen' topic niet te vervuilen een topic speciaal voor Nike air max.

    Het plaatsen van foto's van mooie paartjes, wordt gewaardeerd. Ook het posten van websites waar men een groot assortiment heeft, of het posten van een website mooie aanbiedingen zijn wordt gewaardeerd.

    Websites met een mooi aanbod zal ik in deze beginpost zetten.


    www.outsole.nl
    http://www.woei-webshop.nl/
    http://www.sneakerbaas.com/nl/
    https://www.snipes.nl/


    Ben gewoon eerlijk, maar ik squat en deadlift 200+ kilos op nike air max schoenen veel comfortabeler dan op squat schoenen
     
    Back
    Naar boven