Henk123456
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 4.283
- Massa
- 148kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
JaHeren jullie praten nu over imitaties neem ik aan?
Hoe is de pasvorm?
Verz is daar 30 ipv 40, maar de schoenen zelf zijn bijna 60 duurder.. dus cnfashion blijft goedkoper als je 1 paar kooptGa naar hyperunique daar is de verzending iets lager
Ik koop me ook nog wel een paar. Wel ideaal kan je een paar kopen die je niet kon krijgen bij de release.Verz is daar 30 ipv 40, maar de schoenen zelf zijn bijna 60 duurder.. dus cnfashion blijft goedkoper als je 1 paar koopt
Maar goed hoe is de kwaliteit is het echt 1 op 1 ?Ik koop me ook nog wel een paar. Wel ideaal kan je een paar kopen die je niet kon krijgen bij de release.
Als je even terugleest hebben we gevraagd om foto's van iemand die ze aangeschaft heeft.. wij weten het ook niet, maar horen goede verhalen..
Ik dacht dat jullie als professionals het wel wisten.Als je even terugleest hebben we gevraagd om foto's van iemand die ze aangeschaft heeft.. wij weten het ook niet, maar horen goede verhalen..
Ben ik niet helemaal met je eens daar moet je echt wel goed opletten. Belangrijkste is ook hoe het eruitziet na 1 keer in de wasmachineTurkije nep schoenen (kleding) zijn ook gewoon 1 op 1 identiek indien je niet de plastic cheapskate variant koopt. Ga eind sept naar turkije de jaarlijkse shopping trip 🙋♂️
#gierigenederlander
Ben zelf wel een kenner in sneakers die @ThaWasteland heeft gekocht zien er echt bizar goed uit. Is precies hoe je ze hoort te krijgen. Materiaal ziet er ook goed uit, ik ga ze ook ff proberen binnenkort
Kunnen we niet met een groepje samen bestellen en inkoopvoordeel behalen?Ben zelf wel een kenner in sneakers die @ThaWasteland heeft gekocht zien er echt bizar goed uit. Is precies hoe je ze hoort te krijgen. Materiaal ziet er ook goed uit, ik ga ze ook ff proberen binnenkort
Betaald per schoen verzkostenKunnen we niet met een groepje samen bestellen en inkoopvoordeel behalen?
Met die chinezen valt vast wat te regelenKunnen we niet met een groepje samen bestellen en inkoopvoordeel behalen?
Ah dus per schoen is het anders. Duidelijk
Die chinezen lopen de boel te naaien op het transport pakken ze extra marge. Transport van china naar nl is vele malen goedkoper als omgekeerd.
Klopt. Zo ziet het er bijv uit als je 2 paar koopt:
Afschieten die gastenDie chinezen lopen de boel te naaien op het transport pakken ze extra marge. Transport van china naar nl is vele malen goedkoper als omgekeerd.
Achja ze zijn wel echt goed vgm. Ik wil er wss een yeezy’s en een nike dunk low halen of een travis nike schoen of een jordan 4 weet niet welke ik moet nemenKlopt. Zo ziet het er bijv uit als je 2 paar koopt:
78$ verzendkosten. Ik denk nu wel 2x na, ik was zo enthousiast... 😅![]()
Mijn aanbod van de jord4 amethyst wave staat nog steeds heAchja ze zijn wel echt goed vgm. Ik wil er wss een yeezy’s en een nike dunk low halen of een travis nike schoen of een jordan 4 weet niet welke ik moet nemen