AndroidHealthClinic

Sticky Nike Air Max topic

Bezoekers in dit topic

Wassen jullie je sneakers weleens in de wasmachine en zo ja op hoeveel graden ?

Halen jullie de veters en alles eruit?

1 paar per keer of kan meerdere paren ook?
 
Er zijn veel indicatoren die kunnen duiden op fake air Max 1, echter zijn ze niet altijd goed te onderscheiden van reals. Wordt in deze blog beschreven: https://www.outsole.nl/nl/blogs/hoe-herken-ik-een-neppe-namaak-of-replica-nike-air-max-1-sneaker/

Zal ongetwijfeld ook voor andere sneakers gelden. Voor mij iig geen fake schoenen/kleding. Ik vind de ‘hypes’ (balenciaga, Palm angels etc.) van dit moment (vaak) ook niet mooi.

Ben benieuwd hoe jullie reageren op de volgende stelling:
als iemand vraagt of m’n fake sneakers real zijn lieg ik hierover.
 
Ik houd sowieso niet van fake omdat het niet lekker zit rond de voeten.
 
Wassen jullie je sneakers weleens in de wasmachine en zo ja op hoeveel graden ?

Halen jullie de veters en alles eruit?

1 paar per keer of kan meerdere paren ook?
Zeker. Ik raadt je aan om ze in een kussensloop te wassen. Veters kunnen eruit, maar is niet cruciaal. Ik zou max 3 paar per keer wassen (wel rekening houdend met de kleuren uiteraard)
 
Ga het zo proberen 1 paar per kussensloop?

Dus 3 paar is 3 kussen slopen?


Hoeveel graden?
 
Ga het zo proberen 1 paar per kussensloop?

Dus 3 paar is 3 kussen slopen?


Hoeveel graden?
Eco stand of MAX 30 graden. Niet te warm dan kan de lijm loslaten etc. Vul je trommel ook aan met handoeken zodat ze niet teveel van links naar rechts verplaatsen in de wasmachine
 
Eco stand of MAX 30 graden. Niet te warm dan kan de lijm loslaten etc. Vul je trommel ook aan met handoeken zodat ze niet teveel van links naar rechts verplaatsen in de wasmachine
Beetje hetzelfde wasvoorschrift als voor de katten.
 
Wassen jullie je sneakers weleens in de wasmachine en zo ja op hoeveel graden ?

Halen jullie de veters en alles eruit?

1 paar per keer of kan meerdere paren ook?
Ik zou dat persoonlijk niet doen man. Ik zou gewoon een hand borstel halen lauw water in een emmer plus alles reiniger of vanish en dan gewoon je schoenen schrobben.
 
Eco stand of MAX 30 graden. Niet te warm dan kan de lijm loslaten etc. Vul je trommel ook aan met handoeken zodat ze niet teveel van links naar rechts verplaatsen in de wasmachine
Ok en dus 1 paar 1 kussensloop?

Dus per paar 1 kusse sloop?
 
Er zijn veel indicatoren die kunnen duiden op fake air Max 1, echter zijn ze niet altijd goed te onderscheiden van reals. Wordt in deze blog beschreven: https://www.outsole.nl/nl/blogs/hoe-herken-ik-een-neppe-namaak-of-replica-nike-air-max-1-sneaker/

Zal ongetwijfeld ook voor andere sneakers gelden. Voor mij iig geen fake schoenen/kleding. Ik vind de ‘hypes’ (balenciaga, Palm angels etc.) van dit moment (vaak) ook niet mooi.

Ben benieuwd hoe jullie reageren op de volgende stelling:
als iemand vraagt of m’n fake sneakers real zijn lieg ik hierover.
Mwah als jij met een paar mids travis scott jordans loopt weet een sneaker kenner echt wel dat het replica’s zijn. Maar die replica’s waar ThaWasteland ze weg heeft is echt AA kwaliteit dat is gewoon hetzelfde.
 
Ik zou dat persoonlijk niet doen man. Ik zou gewoon een hand borstel halen lauw water in een emmer plus alles reiniger of vanish en dan gewoon je schoenen schrobben.
Ja dat moet mijn vriendin maar doen dat doe ik zelf niet.
 
image.jpg

Blijft mooi
 
Kwam net ook toevallig een oud paar nike air max tegen haha die zitten dus ook in de wasmachine
 
Welk model van Nike is goed voor brede voet ?
ik had vroeger wel SB 6.0, maar veel wat ik nu online bestel moet terug.
 
Back
Naar boven