XXL Nutrition

Sticky Nike Air Max topic

Ik vind dat Nike geen goede weg is in geslagen met het uitbrengen van deze en vele andere modellen waar je van afvraagt...waarom?

Ook zie ik de kwaliteit minder worden...ook van de betere populaire modellen...en goedkoper worden ze ook niet!?

Ik ben mijn hele leven een Air max 90 drager en zal ik ook wel blijven...maar toch, wil niet mauwen maar het lijkt wel of Nike met het uitbrengen van vele nieuwe modellen schoenen/sneakers een beetje roekeloos zijn ofzo...

Een beetje teveel...en niet van het goede!?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.282
Mijn laatst gekocht paartje :cool: 2007 versie, niet 2017.

4ee607b91006378--nike-free-shoes-nike-shoes-outlet.jpg

Ik vind dat Nike geen goede weg is in geslagen met het uitbrengen van deze en vele andere modellen waar je van afvraagt...waarom?

Ook zie ik de kwaliteit minder worden...ook van de betere populaire modellen...en goedkoper worden ze ook niet!?

Ik ben mijn hele leven een Air max 90 drager en zal ik ook wel blijven...maar toch, wil niet mauwen maar het lijkt wel of Nike met het uitbrengen van vele nieuwe modellen schoenen/sneakers een beetje roekeloos zijn ofzo...

Een beetje teveel...en niet van het goede!?
Over de mindere kwaliteit ben ik het helemaal mee eens... tegenwoordig gaan m'n air max steeds korter mee terwijl ik ze niet anders behandel dan voorheen..

Over de mindere kwaliteit ben ik het helemaal mee eens... tegenwoordig gaan m'n air max steeds korter mee terwijl ik ze niet anders behandel dan voorheen..
Dat bedoelde ik ook...zo kan je weer eerder nieuwe kopen en dat is dan volgens mij ook de bedoeling en dit is iets van de laatste jaren want Nike is altijd van goede kwaliteit geweest.

Ik denk dat zeker wel iets veranderd is bij Nike...

Da's met alles. Mijn eerste paar Air Max uit de jaren 90 heb ik 10 jaar op gelopen. De vorige wasmachine bij mijn moeder thuis (een Miele) was 35 jaar meegegaan. De fiets van m'n opa ook. M'n ma heeft nog zo'n gietijzeren man die van m'n oma is geweest die al 40 jaar niet meer leeft. Tegenwoordig wordt alles zo gemaakt dat het na een aantal jaar aan vervanging toe is.

Da's met alles. Mijn eerste paar Air Max uit de jaren 90 heb ik 10 jaar op gelopen. De vorige wasmachine bij mijn moeder thuis (een Miele) was 35 jaar meegegaan. De fiets van m'n opa ook. M'n ma heeft nog zo'n gietijzeren man die van m'n oma is geweest die al 40 jaar niet meer leeft. Tegenwoordig wordt alles zo gemaakt dat het na een aantal jaar aan vervanging toe is.

Kapitalisme...

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.289
Durf je die wel te dragen dan? Of gewoon voor in de kast om naar te kijken? :p
Staan op een tafeltje in m'n woonkamer, net als de animal 2.0.

Gewoon leuke decoratie/hobby. Die elephants zou ik sowieso moeten laten soleswappen als ik erop wil lopen.

• Like
Waarderingen: Vonk
Maar dan lach je mij uit men zwarte SCn . :no:

• Heart
Je spoort niet helemaal. Daarom mag ik jou.

• Haha
De Excee lijn heeft nu ook een paar vreemde eendjes. Ideaal voor jou.

Ik heb de witte zoals je weet, want white is right.

AH2.gif

De Excee lijn heeft nu ook een paar vreemde eendjes. Ideaal voor jou.

Ik heb de witte zoals je weet, want white is right.

AH2.gif
Geen fan van deze lijn precies. Misschien dat deze in het echt er beter uit zien. Vond de tavas lijn vroeger wel chill, niet uitbundig maar deftig zelfs :D
Nu koop ik elk jaar een paar zwarte 90's LTR om op de festivals te werken, einde van de zomer zien ze er niet meer uit :roflol:

Vind dit momenteel de mooiste (huidige) Excee's

Excee.jpg

De witte kocht ik eens in reclame. Was nog € 80 euro of zo.

Excee Wit.png

De grijze boord had zwart moeten zijn wat mij betreft.

Terug
Naar boven