AndroidHealthClinic

Sticky Nike Air Max topic

Nike By You ID Options staan online, geen idee wanneer je ze daadwerkelijk ook kunt bestellen.

Een aantal creaties van Ome Vonk;

1689921491621.png

1689921504073.png

1689921526688.png

Let niet op die gekke kettinkjes, die zijn gelukkig optioneel.

Golf shoe ???

:gek:

Laatst bewerkt:
€ 48 voor een paar Air Max Invigor (Navy)

NI.jpg

Nice! Ik heb de blauwe versie ervan, vind ze alleen niet heel comfy, iets te soft om goede ondersteuning te bieden.

1691492443962.png
Die heb ik ook alleen zitten al vanaf begin nieuw in doos .. moet zeggen die rode heeft in tegenstelling tot de meeste airmaxjes wel het voordeel dat het lipje in de neus niet loslaat . Heb die rode best intensief gedragen .

• Like
Waarderingen: Vonk
Het nadeel bij exclusieve air max vind ik wel dat ik inmiddels 10 paar heb die ik niet durf aan te trekken,omdat ik vrees dat de toekomst steeds lelijkerd modellen gaat brengen :p

Het nadeel bij exclusieve air max vind ik wel dat ik inmiddels 10 paar heb die ik niet durf aan te trekken,omdat ik vrees dat de toekomst steeds lelijkerd modellen gaat brengen :p

Ik draag ze gewoon allemaal en verkoop ze weer als ik ze zat ben. En ik koop alleen de paartjes die ik echt het kopen waard vind. Ik vind al die OG kleuren helemaal niks, dus dat scheelt al de helft :D

Ja de prijzen worden ook steeds hoger dat helpt ook wel om wat minder impulsief te kopen :p

• Like
Ja de prijzen worden ook steeds hoger dat helpt ook wel om wat minder impulsief te kopen :p

Ja en de laatste tijd wordt je ermee doodgegooid. Nu ook weer een full size run van de Pecans. Had ze bijna gekocht, mooi herfstpaartje. Maar toen dacht ik weer aan mijn portemonnee. En dus niet gedaan. #trots.

Hahah ja als die kleine uiteindelijk gaat komen kan je beter maar vast sparen maat

• Heart
Had zelf een tijd geleden de Air Max 2090 (zwart) in de outlet van Roermond kunnen kopen voor 60€. Draag ze alleen in de gym.

Omdat ze zo lekker zaten, heb ik heel internetland afgezocht voor de witte kleur. Helaas enkel op StockX gevonden. Deze dan paar maanden terug ook besteld.

Een aanrader!

41FB9330-5377-4FFE-9CBE-8DCD295B1386.png

Had zelf een tijd geleden de Air Max 2090 (zwart) in de outlet van Roermond kunnen kopen voor 60€. Draag ze alleen in de gym.

Omdat ze zo lekker zaten, heb ik heel internetland afgezocht voor de witte kleur. Helaas enkel op StockX gevonden. Deze dan paar maanden terug ook besteld.

Een aanrader!

41FB9330-5377-4FFE-9CBE-8DCD295B1386.png

Die schoenen zijn dus precies de nachtmerrie van de oldskool airmax dragers :p

Ben je je bril kwijt ? :p

• Haha
Uiteindelijk deze drie paartjes besteld.

1692003567016.png

1692003583003.png

1692003603776.png

Happy I Love You GIF by Warner Bros. Deutschland

Terug
Naar boven