XXL Nutrition

Sticky Nike Air Max topic

Nike By You opties staan online en zijn bestelbaar. Toch nog een paartje gemaakt. Daarmee komt de teller op 4 en is het wel weer even leuk geweest.

Staan alleen in de Nike App en je moet Member zijn van Nike.

1696313732585.png

Echt mega sustainable van Nike dit :roflol:

1697538603417.png

Altijd gek op denim releases :cool:

1699347849878.png

Nike By You opties staan online en zijn bestelbaar. Toch nog een paartje gemaakt. Daarmee komt de teller op 4 en is het wel weer even leuk geweest.

Staan alleen in de Nike App en je moet Member zijn van Nike.

1696313732585.png
Nice man, deze heb ik gemaakt en besteld uiteraard:

Bijlagen

• IMG_2310.jpeg
    IMG_2310.jpeg
    110,1 KB · Weergaven: 66
  • Heart
Waarderingen: Vonk
Zelfs als je bij jouw advertentie zet dat je niet zal onderhandelen over de prijs proberen ze het alsnog. Sommigen komen ook met zo'n laag bod dat ik plaatsvervangende schaamte heb. :emo:

Ga naar de kringloopwinkel!

Zelfs als je bij jouw advertentie zet dat je niet zal onderhandelen over de prijs proberen ze het alsnog. :emo:

Exact dat, ik heb er een paartje of 10 opstaan nog voor 100,00 per paartje. Iedereen die niet leest dat de prijs firm en niet onderhandelbaar is, die gaat op blok.
Wat ook irritant is dat je al 9 foto's erop hebt staan van 1 paartje en dan komt de vraag, heb je een foto van de onderkant van de binnenzool of vergelijkbaar :emo:

Deze kon ik niet laten schieten voor 40,00 below retail :heart:

Mooi paartje voor het najaar.

1699872756931.png

Had een bod gedaan op StockX voor 115,00, na wat prijsfluctuaties van de goedkoopste aanbieder daar, werd hij vanmorgen alsnog gevuld. Soms zit het mee.

Terug
Naar boven