MuscleMeat

Nitwit's log

Oh we worden zelfs verstandig.. miss toch een zonnesteek?? sorry geintjuh..
Goed zo Nit..even jezelf in acht nemen..

Als je woensdag gaat trainen zal t vast lekker gaan, je hebt in ieder geval weer even kunnen herstellen;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.982
Ja juist. Ja, het 2de ongeluk heeft mij wel laten inzien dat ik rust moet pakken. Liever nu even stagneren/achteruit gaan, dan permanent geen donder meer kunnen doen.

Het brand hoor, het aller aller liefste had ik vandaag weer aan de gewichten gehangen, maar goed..

Als het moet dan moet het.... Is niet leuk :( maar straks verder van huis is nog minder leuk.

Komt wel goed!!! :)

Zolang voeding 100% is kan je wel weekje rusten.

dit kan ik niet tegen iedereen zeggen, maar succes met rusten, met veel discipline kun je het :)

• #1.986
Oh ook al aan het rommelen met je voeding? Komt het door het weer? Of door je ongeluk zelf/de frustratie ervan die je al noemt?

• #1.988
Oh ook al aan het rommelen met je voeding? Komt het door het weer? Of door je ongeluk zelf/de frustratie ervan die je al noemt?

Nee niet met het schema aan het rommelen hoor, dat is prima an sich. Maar door het weer en sport frustratie/stress eet ik minder dan ik zou moeten doen.

• #1.990
Nee er blijft een zeurende pijn hangen. Ik weet dat ik gewoon nog wat langer rustig aan moet doen. Maar dat is zoiets als tegen een ADHD persoon zeggen dat hij heel de dag stil moet zitten op 1 plek.

Werkt niet dus.

Je gebruikt geen medicatie?

Nee er blijft een zeurende pijn hangen. Ik weet dat ik gewoon nog wat langer rustig aan moet doen. Maar dat is zoiets als tegen een ADHD persoon zeggen dat hij heel de dag stil moet zitten op 1 plek.

Werkt niet dus.
Heb je hier al vaker last van gehad? Of is dit de eerste keer?
Mss iets zoeken om toch 'bezig' te blyven zonder dat je je lichaam nog verder belast? Of heb je er echt bij alles last van?

• #1.993
Ik heb eerder een aanrijding gehad waardoor die plek veel pijn deed. Het is dus een oude blessure.

Ik kan niet benchen en niet mijn rug trainen. MP (zittend), bi's en tri's wel.
Benen training aangepast ook.

Dus dat ga ik morgen maar eens doen. ;)

Ik heb eerder een aanrijding gehad waardoor die plek veel pijn deed. Het is dus een oude blessure.

Veel succes en doe het toch maar rustig aan ;)

Succes!

Go fysio!!!!

Super dat jij altijd in oplossingen denkt, niet de beperking van het moment waardoor je ...... niet kan maar gelijk van......dingen kan ik nu wel doen en dat ga ik gelijk morgen doen. That is the spirit! en wel blijven nadneken en rustig aan doen. Maar dat weet je zelf ook wel denk. Go fysio vind ik ook een goede. Ik dokter ook graag zelf maar leer nog steeds van mijn fysio in relatie tot opbouwen van belasting op mijn gescheurde en gerepareerde bicepspees.

Laatst bewerkt:
  • #1.999
Super dat jij altijd in oplossingen denkt, niet de beperking van het moment waardoor je ...... niet kan maar gelijk van......dingen kan ik nu wel doen en dat ga ik gelijk morgen doen. That is the spirit! en wel blijven nadneken en rustig aan doen. Maar dat weet je zelf ook wel denk.

Het vreet wel aan mij hoor. :o

Ik baal zo van mijn blessures. Ik weet gewoon dat ik alles in mij heb om er een succes van te maken: als ik die ****ing blessures niet had gehad.
Dat ik genoeg discipline en kracht kan opbrengen om mijzelf op te bouwen.

Als ik volle bak kon doorzetten met Squatten en Deadliften, had ik er al heel anders uitgezien.
Die blessures zijn een enorme belemmering op mijn dromen en mijn ambitie om een bepaald fysiek te behalen. Die drive..zit mij soms vreselijk in de weg. Nou ja, eigenlijk altijd.

Die drive is alleen maar goed.
Wat moet je met je leven zonder doelen? ;)

Terug
Naar boven