Miss H
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 733
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 69kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dit kan ik niet tegen iedereen zeggen, maar succes met rusten, met veel discipline kun je het![]()
Oh ook al aan het rommelen met je voeding? Komt het door het weer? Of door je ongeluk zelf/de frustratie ervan die je al noemt?
Gaat het al wat beter Nitwit?Nee niet met het schema aan het rommelen hoor, dat is prima an sich. Maar door het weer en sport frustratie/stress eet ik minder dan ik zou moeten doen.
Heb je hier al vaker last van gehad? Of is dit de eerste keer?Nee er blijft een zeurende pijn hangen. Ik weet dat ik gewoon nog wat langer rustig aan moet doen. Maar dat is zoiets als tegen een ADHD persoon zeggen dat hij heel de dag stil moet zitten op 1 plek.
Werkt niet dus.
Veel succes en doe het toch maar rustig aanIk heb eerder een aanrijding gehad waardoor die plek veel pijn deed. Het is dus een oude blessure.
Ik kan niet benchen en niet mijn rug trainen. MP (zittend), bi's en tri's wel.
Benen training aangepast ook.
Dus dat ga ik morgen maar eens doen.![]()

Nee, dan loop ik mijzelf 100% zeker te weten voorbij. Morgen weer fysio

Ik heb eerder een aanrijding gehad waardoor die plek veel pijn deed. Het is dus een oude blessure.
Ik kan niet benchen en niet mijn rug trainen. MP (zittend), bi's en tri's wel.
Benen training aangepast ook.
Dus dat ga ik morgen maar eens doen.![]()
Super dat jij altijd in oplossingen denkt, niet de beperking van het moment waardoor je ...... niet kan maar gelijk van......dingen kan ik nu wel doen en dat ga ik gelijk morgen doen. That is the spirit! en wel blijven nadneken en rustig aan doen. Maar dat weet je zelf ook wel denk.