MuscleMeat

Nitwit's log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.941
Ik ben echt kapot. Bijna 11 uur gewerkt, misselijk (vd warmte?) en last van mijn maag/darmen (ook warmte?) maar.. ik ga moed verzamelen, mijzelf in de shorts hijsen en met een rap tempo richting sportschool.

Benen trainen.

Ik ben echt kapot. Bijna 11 uur gewerkt, misselijk (vd warmte?) en last van mijn maag/darmen (ook warmte?) maar.. ik ga moed verzamelen, mijzelf in de shorts hijsen en met een rap tempo richting sportschool.

Benen trainen.
Succes! Wat weinig gegeten?

onze sportschool heeft geen arco... yes mad

11uur werken?
Wat doe je dan?

Respect Nitwit.

• #1.946
Iets gaat niet lekker. Ik heb mijn training afgebroken, kon trillend rennen richting toilet, flink over mijn nek gegaan..:o

Bulg.Split sq
3x15

SLDL
3x10x30

Calf Raises (standing, smith)
5x15x50

Hyper extensions
3x15

Gewicht laag gehouden maar toch stond ik enorm te trillen.

Geen idee wat er loos is, ik heb goed en voldoende gegeten?
Ik gok op de warmte.

Bedje snel in, morgen weer werken :(

@Mack, ik werk voor Healthcity, sales + receptie.
Afspraak kwam 2 uur te laat aankakken, 5 min. voordat ik eigenlijk naar huis zou gaan, dus ik kon blijven..

Jeetje bikkel zorg een beetje goed voor jezelf oke? :)

Nee maar misschien leer je er wat van.. tenminste dat hoop ik. Beetje te lang door gegaan hehe. Maar slaap lekker en beterschap!

Niet ff bellen dat ie verhinderd was?

Benen trainen.

Kan goed door de warmte komen die misselijkheid!
Ik had vanmiddag ook ineens gevoel dat ik moest kotsen terwijl ik gewoon stil zat op me werk :confused:

Keek je in de spiegel?

Beterschap!!!!!!

Met de warmte deze week ben ik voor het eerst in jaren twee keer met tegenzin naar de gym gegaan :o De trainingen die ik er echter uit heb geknald waren super! :D

Let je goed op je vochtinname? Normaal drink ik al met gemak 3 liter per dag en met dit weer 5+ Zelfs hangend op de bank heb ik soms het gevoel dat ik out ga, maar na het wegtikken van een een halve liter spa rood voel ik mij weer kiplikker! :zuip:

• #1.955
Niet ff bellen dat ie verhinderd was?
Nope.. Ik belde hem al maar kreeg hem niet te pakken.

Thanks!

Met de warmte deze week ben ik voor het eerst in jaren twee keer met tegenzin naar de gym gegaan :o De trainingen die ik er echter uit heb geknald waren super! :D

Let je goed op je vochtinname? Normaal drink ik al met gemak 3 liter per dag en met dit weer 5+ Zelfs hangend op de bank heb ik soms het gevoel dat ik out ga, maar na het wegtikken van een een halve liter spa rood voel ik mij weer kiplikker! :zuip:

Ik heb veel gedronken maar vandaag ga ik dus nog meer drinken. Overigens voel ik me nog niet helemaal je van het. Darmen rommelen en maag ook. :o

komt denk ik niet door de armte, je bent gewoon een beetje ziek :(

hoop dat het snel over is! beterschap!

• #1.959
Rond 11 uur was het helemaal weg??? Geen idee, wellicht iets verkeerd gegeten ofzo?

Ik ga zo aan de bbq! Groentespiezen en gamba's. Jummie

Rond 11 uur was het helemaal weg??? Geen idee, wellicht iets verkeerd gegeten ofzo?

Ik ga zo aan de bbq! Groentespiezen en gamba's. Jummie

Ik denk dat het door de warmte komt, ik had namelijk precies hetzelfde na mijn 30min run in de zon(wat gelijk na mijn rug training was), nu ik binnen ben word het steeds minder

Terug
Naar boven