Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Succes! Wat weinig gegeten?Ik ben echt kapot. Bijna 11 uur gewerkt, misselijk (vd warmte?) en last van mijn maag/darmen (ook warmte?) maar.. ik ga moed verzamelen, mijzelf in de shorts hijsen en met een rap tempo richting sportschool.
Benen trainen.

Ja ik duik zo mijn bed in.Jeetje bikkel zorg een beetje goed voor jezelf oke?![]()
Ik ben echt kapot. Bijna 11 uur gewerkt, misselijk (vd warmte?) en last van mijn maag/darmen (ook warmte?) maar.. ik ga moed verzamelen, mijzelf in de shorts hijsen en met een rap tempo richting sportschool.
Benen trainen.
De trainingen die ik er echter uit heb geknald waren super! 

Nope.. Ik belde hem al maar kreeg hem niet te pakken.
Thanks!
Met de warmte deze week ben ik voor het eerst in jaren twee keer met tegenzin naar de gym gegaanDe trainingen die ik er echter uit heb geknald waren super!
Let je goed op je vochtinname? Normaal drink ik al met gemak 3 liter per dag en met dit weer 5+ Zelfs hangend op de bank heb ik soms het gevoel dat ik out ga, maar na het wegtikken van een een halve liter spa rood voel ik mij weer kiplikker!![]()

Rond 11 uur was het helemaal wegGeen idee, wellicht iets verkeerd gegeten ofzo?
Ik ga zo aan de bbq! Groentespiezen en gamba's. Jummie