MuscleMeat

Nitwit's log

heb gelukkig nooit last van de warmte, had het in afrika prima naar mijn zin, haha! Dus daarom dacht ik dat je ziek was....fijn dat het weer goed met je gaat :-)

Ik ook al gister! Voelde me de hele dag al een beetje loom maar toch naar de gym gegaan.. Daarna nog 50 minuten hardlopen buiten..
Na het douchen keihard over mn nek gegaan!!
Ik denk wel dat het door het weer komt..

moet je uitkijken idd dat je geen zonnesteek krijgt , genoeg drinken en niet echt in de zon sporten lijkt me slim :P heb 1x een zonnesteek gehad, ben niet vaak zo ziek geweest:P ik blijf mooi uit de zon zoveel als ik kan nu haha

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.964
AAAUUUWWW... Ik verga van de spierpijn in mijn hams +gluutjes.. Echt out of the blue.
Zuur, dat houdt meestal wel even aan bij mij.

Mack's massage service?:D

• #1.966
Ik zeg geen nee tegen massages :D

Kom er maar in Mack!

:eyebrow:

Kan zomaar de warmte zijn hoor.
En misschien combinatie met te weinig eten en/of drinken. Heb het afgelopen dinsdag avond ook gehad. Kwam ik uit een ruimte met airco, zo naar buiten, te weinig gegeten en spontaan stront misselijk... blegh.

Hoe ben je er achter gekomen dat het aantal eiwitten dat je nam voor jou te veel was?
Ik wil m'n schema echt optimaal hebben haha.

Mooie buik! :)

• #1.970
Ik hield vocht vast, beetje opgezwollen gevoel zeg maar. Mijn oude trainer gaf toen der tijd aan dat het mogelijk te veel aan eiwitten was. Dus ik ben gezakt in eiwitten.

Even later nog een keer geprobeerd omhoog te gaan in eiwitten, maar ik kreeg hetzelfde effect.
Voor mij duidelijk het teken dat 35% zo ongeveer wel genoeg is.

Okay. Moet zeggen dat ik dat helemaal niet heb. Behalve als ik vergeet te drinken. Dan merk ik het wel!

Euh, mijn diensten zijn erg gewild.
Let me check my palm pilot.
Halverwege Juni heb ik ff tijd.
50euro per half uur exc. voorrijkosten.
Laat maar weten S.

Heb jij maar 1x per jaar spierpijn dan? :D

30euro per half uur exc. voorrijkosten hier

Gratis :trollface:

• #1.978
Mwah, maak wel gebruik van mijn fysiotherapeut. Problem solved. ;)

Das balen als je zo'n spierpijn hebt..maar ja..wel lekker hard getraind dan;)
Vandaag nog wat gedaan?? Jou kennende..:p

• #1.980
Ja, gewerkt.. Maar niet meer getraind. Gaat weer een uitdaging worden deze week. Zucht. Woensdagochtend waarschijnlijk.
Rug/borst doe ik nog even niet ivm last van mijn rug bij belasting.
Dus hooguit schouder/bi/tri training en benen training.

Zwaar frustrerend maar wel voor het goede doel, denk ik dan maar.

Terug
Naar boven