XXL Nutrition

Nitwit's log

Mooie film. Super jaloers op je pullup.

Knap filmpje! Jy komt er wel nit.. Zoveel doorzettingsvermogen zie je niet vaak!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.185
Thanks guys

Leuke foto's en filmpje en mooie defenitie op je benen. Vind het ook lastig om meer massa op mijn benen te krijgen. Ben tijdje terug op aanraden van vrienden begonnen met hamstrings en quads op apparte dagen te trainen en dat bevalt me best goed eigenlijk. Was qua aanleg altijd vrij mager, heb jarenlang 48kg gewogen en was mijn reden om te beginnen met trainen....aankomen. Inmiddels al weer wat jaartjes verder en dan merk je juist weer het omgekeerde...lastig om af te vallen :p

• #2.187
Door mijn SI probleem kan ik helaas geen squats enz. Heel jammer want die doe ik vreselijk graag en mijn benen groeien daar lekker op.

Ik kom vrij gemakkelijk aan als ik niet sport :rolleyes::o
Ik word niet gelijk tonnetje rond maar dun van mijzelf..nah, daar moet ik voor werken.

Die definitie op mijn benen zijn puur door de kleinere oefeningen die ik nu doe en goed eten. Ik zag op 1 foto dat mijn hamstrings er lekker uit knalde. Geeft toch een goed gevoel.

Nog maar een keer nitty, ben positief verrast!

Ben niet verrast, maar wel positief :D

Was weer eens gezellig Nitje gisteren en erg leuk weer eens gebabbeld te hebben :)

Je progress was erg nice over het laatste jaar moet ik zeggen, zowel fysiek, kracht, maar ook qua kennis. Was leuk om te zien hoe je er alles uitknalde; vooral hele mooie stricte form op pullups :)

Hopelijk heb ik persoonlijk volgende keer ook op meer fronten dan alleen kracht een mooie vooruitgang :p en is het volgende keer eens op zondag, aangezien mijn vriendin dan ook zou kunnen :D

• #2.192
Ja, was zeker gezellig! Gewoon weer strict gaan eten.. Komt wel goed! Volgende keer weer over een halfjaartje ofzo. (mei-november-juni- december?)

Hehe, komt zeker goed ;)

Kracht was ik in ieder geval goed op vooruit gegaan. Alleen BP ownde ik nog niet grrrrrrr, volgende keer Jem en Jef even voorbij proberen te schieten :D:p

En idd, rond december moeten we er maar weer eens voor gaan; eerst maar eens de verbouwingsperikelen door de komende maanden.

• #2.194
Ja, ik vrees dat ik tussendoor nog wel de pech van een operatie oid door zal moeten gaan. *hope not..krijg morgen te horen hoe of wat*

naar aanleiding van je foto's acht ik je geschikt om als client deel te nemen aan killy's massage en revalidatie programma

Nice try Killy;)

Ja, ik vrees dat ik tussendoor nog wel de pech van een operatie oid door zal moeten gaan. *hope not..krijg morgen te horen hoe of wat*

Oef, idd. hopelijk valt het allemaal mee Nitje en kun je volgende meet die 60 kg wegdrukken als een veertje (voor mezelf dan hopelijk 130 kg :D).

Succes in ieder geval morgen bij het gesprek!

• #2.200
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

So me.. :heart:

Terug
Naar boven