Romyw
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 44
- Lengte
- 1m63
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee kurkdroog.

zelfs na het zien van mijn foto ? c'est impossible
Als er een woord blijkt uit jou filmpje is het discipline. Je lichaam spreekt boekdelen; discipline voor perfecte vorm, erg opvallend. Echt droog en bijzonder sterk als ik het met vrouwen in mijn gym vergelijk.
Als je niet gefilmd wordt heb je vast dezelfde mate van concentratie op hetgeen je op dat moment traint?
Filmpje werkt aanstekelijk motiverend om met dezelfde drive de lat zo hoog te leggen.
@Charlie2, die avatar, niet toevallig de wederopstanding van , Dat was een lid met een ontzettend verstand van gezonde vetten. Lees haar artikelen nog wel eens terug.

Zelfs toen.

Dank je wel.supercool filmpje trouwens, had hem nog niet gezien , echt gaaf en leuke pics![]()

Als er een woord blijkt uit jou filmpje is het discipline. Je lichaam spreekt boekdelen; discipline voor perfecte vorm, erg opvallend. Echt droog en bijzonder sterk als ik het met vrouwen in mijn gym vergelijk.
Als je niet gefilmd wordt heb je vast dezelfde mate van concentratie op hetgeen je op dat moment traint?
Filmpje werkt aanstekelijk motiverend om met dezelfde drive de lat zo hoog te leggen.
@Charlie2, die avatar, niet toevallig de wederopstanding van , Dat was een lid met een ontzettend verstand van gezonde vetten. Lees haar artikelen nog wel eens terug.

Leuke foto's en filmpje!!! Goed droog ook!
Beetje meer massa erop dan is 't af!
Thanks. Ga ik nodig hebben vrees ik.
Thanks. Ga ik nodig hebben vrees ik.
Geniale avatar btw.