AndroidHealthClinic

Nitwit's log

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.202
I have a very low tolerance level for stupid bullshit. :D Geniaal.

Sterke pull-ups! Vind het altijd heel straf als vrouwen dit kunnen!:cool:
Zoals we in België zeggen: Chapeau (btw: ik kan wel met de auto rijden hoor, zelfs met de moto :D;):D)

natty?

Als er een woord blijkt uit jou filmpje is het discipline. Je lichaam spreekt boekdelen; discipline voor perfecte vorm, erg opvallend. Echt droog en bijzonder sterk als ik het met vrouwen in mijn gym vergelijk.

Als je niet gefilmd wordt heb je vast dezelfde mate van concentratie op hetgeen je op dat moment traint?

Filmpje werkt aanstekelijk motiverend om met dezelfde drive de lat zo hoog te leggen.

@Charlie2, die avatar, niet toevallig de wederopstanding van , Dat was een lid met een ontzettend verstand van gezonde vetten. Lees haar artikelen nog wel eens terug.

supercool filmpje trouwens, had hem nog niet gezien , echt gaaf en leuke pics:D

• #2.209
Als er een woord blijkt uit jou filmpje is het discipline. Je lichaam spreekt boekdelen; discipline voor perfecte vorm, erg opvallend. Echt droog en bijzonder sterk als ik het met vrouwen in mijn gym vergelijk.

Als je niet gefilmd wordt heb je vast dezelfde mate van concentratie op hetgeen je op dat moment traint?

Filmpje werkt aanstekelijk motiverend om met dezelfde drive de lat zo hoog te leggen.

@Charlie2, die avatar, niet toevallig de wederopstanding van , Dat was een lid met een ontzettend verstand van gezonde vetten. Lees haar artikelen nog wel eens terug.

Ik ben meer geconcentreerd als ik alleen train en er niemand op mij let :rolleyes:
Iets moet gewoon goed gaan qua vorm. Daarom baalde ik ook zo van mijn bench. Ik weet wat ik fout doe en wat de handicaps waren op dat moment (haken waar de bb in lag, zaten veel te hoog + niet 100% geconcentreerd)

Ik ben er nog lang niet maar ik ben wel blij met wat ik totdusver heb bereikt.

---------- Post toegevoegd Sun 10 Jun 2012 om 19:47 ----------

zelfs na het zien van mijn foto ? c'est impossible
Zelfs toen.:cool:

---------- Post toegevoegd Sun 10 Jun 2012 om 19:48 ----------

supercool filmpje trouwens, had hem nog niet gezien , echt gaaf en leuke pics:D
Dank je wel. :)

Ik moest ook direct aan esperantisto denken bij die pic :cool:

Sorry, is ook gewoon mijn profielfoto op FB, 'k vind het idee erachter gewoon cool. In WOII dat de vrouwen vanachter de haard kwamen en ook toonden dat ze poten aan hun lijf hadden. :) Was alleszins niet mijn bedoeling om iemand te kopiëren. :)

Leuke foto's en filmpje!!! Goed droog ook!

Beetje meer massa erop dan is 't af!

• #2.214
Leuke foto's en filmpje!!! Goed droog ook!

Beetje meer massa erop dan is 't af!

Dat is het doel! Massa, massa, massa.

Maandag even de uitslag van alle testen aanhoren, hopelijk valt het mee en is er een quickfix voor mijn SI issues.
Daarna: knallen.

GL tomorrow

quickfix haha dat spul heb ik :p

Mooie film Nitwit!!

Terug
Naar boven