AndroidHealthClinic

Nitwit's log

Dat iedereen stond te kijken komt door die rotkop van mij :P

Moet wel zeggend dat je supergoed op je eigen bewegingen kan corrigeren. Motoriek is dik in orde.

Je beginpositie bij squatten is inderdaad al heel licht naar rechts, diepte was wel goed!

Mensen zijn niet gewend dat vrouwen squatten enzo

• Topic Starter Topic Starter
Ik squat/bench/deadlift altijd al wel, er wordt een beetje vreemd gekeken :rolleyes: want een vrouw die dat doet?? (ben ook de enige vrouw daar)
Inmiddels zijn ze het gewend en val ik niet meer zo op. Alleen als je dan met een 2 meter lange kerel binnen komt hobbelen, val je nog wat meer op.

De helft kan daar ook niet benchen/squatten etc. dus ze staan stiekem mee te luisteren naar de techniek tips :D

Ik squat/bench/deadlift altijd al wel, er wordt een beetje vreemd gekeken :rolleyes: want een vrouw die dat doet?? (ben ook de enige vrouw daar)
Inmiddels zijn ze het gewend en val ik niet meer zo op. Alleen als je dan met een 2 meter lange kerel binnen komt hobbelen, val je nog wat meer op.

De helft kan daar ook niet benchen/squatten etc. dus ze staan stiekem mee te luisteren naar de techniek tips :D

post eens jou techniek;)

Als ik nog eens iemand mee heb trainen zal ik eens laten filmen ;-)

Mooie foto's. Mooie chick. Mooie progressie. Goeie dedication. Proper Attitude. Abbo. Keep it up.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Thanks, i will!

Ja, morgen kan ik weer. Goddank, ben er aan toe! Even uitleven in de gym.

Mijn doel begint voor mijzelf steeds duidelijker te worden. Ik ben de weg er naar toe aan het uitstippelen, mijn voeding+timing kritisch aan het bekijken en aan het aanscherpen, mijn techniek op de oefeningen aan het verbeteren en druk bezig om de pijn uit mijn lijf te krijgen.
Als dat laatste gelukt is, ga ik er voor..

Mijn doel?
Een heel eind in de richting komen van (voor mij) het ideale voorbeeld:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

In welke tijd? Nog geen idee. Ik ben aan het bekijken wat haalbaar zou zijn.
Kan 1 van de dames/heren hier daar een zinnig woord over zeggen?
Ik zit eerst nog met mijn blessures, maar ik wil er voor zorgen dat ik gewoon totaal voorbereid ben. Als ik het idee heb dat ik er voor kan gaan: dan kan ik ook echt gaan.

My road to perfection..

Je bent al goed bezig en de wereld wordt er alleen maar sexyer op wanneer het je gelukt is ;)

Ik ben lang doelloos geweest. Niets concreets behalve 'strakker worden'.
Als je een streven hebt zul je harder moeten werken dan als je doelloos maar bezig bent. Dan kun je altijd tussendoor roepen dat je wel tevreden bent zo als het dan is.
Ik zet een plaatje neer voor mijzelf. Mijn lichaam zal zich mogelijk anders ontwikkelen maar dat is wel het plaatje waar ik naar toe wil..

Je bent al goed op weg, je bent nu lekker droog dus kunt direct beginnen met bouwen. Nu hopen dat je blessures snel verbeteren. Succes! Mooi doel. :)

Je bent al goed op weg, je bent nu lekker droog dus kunt direct beginnen met bouwen. Nu hopen dat je blessures snel verbeteren. Succes! Mooi doel. :)
Dank je. Ja het zal nog meer eten worden voor mij. En ik eet nu al de hele dag door. Wel even een 180 als je ziet waar ik vandaan kom :rolleyes:

Pijn weg = knallen..Nu hopen dat die pijn zelf weg gaat. Tot die tijd train ik wel maar in achtneming van mijn beperkingen.

Ik ben lang doelloos geweest. Niets concreets behalve 'strakker worden'.
Als je een streven hebt zul je harder moeten werken dan als je doelloos maar bezig bent. Dan kun je altijd tussendoor roepen dat je wel tevreden bent zo als het dan is.
Ik zet een plaatje neer voor mijzelf. Mijn lichaam zal zich mogelijk anders ontwikkelen maar dat is wel het plaatje waar ik naar toe wil..

Wat een toeval, dat plaatje is ook waar ik naartoe wil :p

• Like
Waarderingen: DG80
:rolleyes:

Terug
Naar boven