DG80
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 709
- Lengte
- 2m
- Massa
- 130kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
want een vrouw die dat doet?? (ben ook de enige vrouw daar)
Ik squat/bench/deadlift altijd al wel, er wordt een beetje vreemd gekekenwant een vrouw die dat doet?? (ben ook de enige vrouw daar)
Inmiddels zijn ze het gewend en val ik niet meer zo op. Alleen als je dan met een 2 meter lange kerel binnen komt hobbelen, val je nog wat meer op.
De helft kan daar ook niet benchen/squatten etc. dus ze staan stiekem mee te luisteren naar de techniek tips![]()

Als ik nog eens iemand mee heb trainen zal ik eens laten filmen ;-)
Als ik nog eens iemand mee heb trainen zal ik eens laten filmen ;-)

Mooie foto's. Mooie chick. Mooie progressie. Goeie dedication. Proper Attitude. Abbo. Keep it up.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dank je. Ja het zal nog meer eten worden voor mij. En ik eet nu al de hele dag door. Wel even een 180 als je ziet waar ik vandaan komJe bent al goed op weg, je bent nu lekker droog dus kunt direct beginnen met bouwen. Nu hopen dat je blessures snel verbeteren. Succes! Mooi doel.![]()

Ik ben lang doelloos geweest. Niets concreets behalve 'strakker worden'.
Als je een streven hebt zul je harder moeten werken dan als je doelloos maar bezig bent. Dan kun je altijd tussendoor roepen dat je wel tevreden bent zo als het dan is.
Ik zet een plaatje neer voor mijzelf. Mijn lichaam zal zich mogelijk anders ontwikkelen maar dat is wel het plaatje waar ik naar toe wil..

Grappig gezicht dat de rest van de gym het nodig vond om uitgebreid mee te gaan staan kijken![]()