- Waardering
- 12.138
- Lengte
- 1m83
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hahha, vindt je? Hmm, je kent me wat langer dan alleen mijn avatar..Is het raar als ik zeg dat je qua gezicht best op Pauline lijkt?![]()

Maar goed, ben bezig geweest. 
Sterke mp. Heb je wel eens je max geprobeerd? Hammergrip pull ups heb ik nog nooit gedaan, is dat lichter dan normale pull ups?
Hammmergrip (dus eigenlijk de smalste greep) is de lichtste variant om pull ups te doen.
Ik vind zelf chins (onderhandse greep) het makkelijkst.
Zal per persoon verschillen wat het makkelijkst is en hoe ver de stangen uit elkaar zijn bij hammer grip, maar vaak worden chins en HG pullups wel makkelijker gevonden dan de overhandse grip pullup.

Nee nog nooit mijn max geprobeerd. Misschien binnenkort eens een keer doen!Sterke mp. Heb je wel eens je max geprobeerd? Hammergrip pull ups heb ik nog nooit gedaan, is dat lichter dan normale pull ups?

Want, heeft toch weinig met je triceps en borst te maken?

Nee nog nooit mijn max geprobeerd. Misschien binnenkort eens een keer doen!
Oeh, dat zou goed kunnen, zit ik mij te bedenken. Hmmz, never mind. Volgens mij ben ik idd dan in de warLijkt mij op het moment niet echt interessant voor jou. Bij 1rm pogingen is je techniek vaak iets minder (het moet uit je tenen komen bij wijze van spreken), zeker bij MP zal je core dan extra aangesproken worden. Als ik jou was zou ik dit pas gaan proberen als je helemaal pijntjes vrij bent.
Close grip bankdrukken en pushups (in mindere mate) hebben overdracht naar je MP, misschien dat jij daar mee in de war bent?

Heeft iemand enig idee of dit wat is?
ik kom chronisch tijd te kort. Ik heb bedacht om de compounds op de gym te doen en dan thuis wat losse oefeningen om tijd te besparen in de gym.
http://www.fitness-seller.nl/product_info.php?info=p420_Gietijzeren-Halter-Plus-Set-70kg.html
Heeft iemand enig idee of dit wat is?
ik kom chronisch tijd te kort. Ik heb bedacht om de compounds op de gym te doen en dan thuis wat losse oefeningen om tijd te besparen in de gym.
http://www.fitness-seller.nl/product_info.php?info=p420_Gietijzeren-Halter-Plus-Set-70kg.html

Leuke foto
maar besef je wel dat nu hele volksstammen mannen met hun hoofd zo schuin aan het kijken zijn.
Zie je het voor je?![]()
.
Geef toe dat jij het ook gedaan hebt.
@Nitwit: indrukwekkende trainingen tot nu toe, zou het heel jammer vinden als je overstapt op minder indrukwekkende trainingen thuis![]()

Geef toe dat jij het ook gedaan hebt.
@Nitwit: indrukwekkende trainingen tot nu toe, zou het heel jammer vinden als je overstapt op minder indrukwekkende trainingen thuis![]()