XXL Nutrition

Nitwit's log

Die BOR is nice! :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
Dank je, die kost mij redelijk weinig moeite ook. Volgende keer richting 55kg :)

MP ook verhogen

SQ kan ik met 70kg maar nu even absoluut niet.
DL wil ik om dezelfde reden even laag houden
BP zit op 50kg alleen heb ik mijn schouder wat overbelast/geblesseerd dus die geef ik eventjes wat rust. (misschien incl. pakken)

Als ik daar mijn PRs tegenover zet...

Yates row maar 70kg x12 bivoorbeeld :o

Jij = beest ;)

bench begint al redelijk goed te worden hoor ;)

Vandaag heb ik een tangmeting gehad, met een gekalibreerde tang van Harpenden.

Vrouw die het uitgevoerd heeft, is zeker ervaringsdeskundige, dat was een prettige gedachten. Ik schrok namelijk van het vet %.. veel lager!!! dan ik dacht.

Ik dacht zelf rond de 18 te zitten, maar ik zit op 13,42% BF :eek:

Pectoralis: 3,1
Triceps: 5,9
Subscapularis: 10.3
Mid axillair: 8.2
Supra Iliaca: 9.4
Umbilicum: 12.2
Quadriceps: 9.0

wij willeeeeen fotos zien!

wait whut.. 13,42... dat is minder dan mij :o

Is 13-14% niet heel weinig voor een vrouw?

Nu hou ik nog meer van je

:eek:

Netjes hoor! Gaat echt goed zeg.

Erg laag vet% helemaal apart dat je dat niet wist. in principe zegt het ook niets en zegt de spiegel meer. Je eetpatroon is verder gewoon normaal? Zeker belangrijk daar je krachttraining doet.

13,42% = every beachboy's dream! :D

Erg laag vet% helemaal apart dat je dat niet wist. in principe zegt het ook niets en zegt de spiegel meer. Je eetpatroon is verder gewoon normaal? Zeker belangrijk daar je krachttraining doet.
Ik zei al, ik weet dat ze ervaren is en het juiste materiaal heeft. Ik blijf het erg laag vinden..???

Misschien een vreemd beeld van mijzelf?

Ik kan nog langs mijn oude trainer, die meet ook al jaren met tang, misschien dat ik het hem laat overdoen, zien waar hij op uit komt.

Ik eet prima, veel zelfs! Nog nooit zo veel gegeten als nu.

ik ben eigenlijk niet eens echt verbaasd... ik vond 18% al veel voor wat ik toen van je gezien heb. Maar zoals je weet heb ik er ook niet echt veel verstand van ;)

Ben je er blij mee?

Elke vrouw heeft zo een zelfbeeld...

ik ben eigenlijk niet eens echt verbaasd... ik vond 18% al veel voor wat ik toen van je gezien heb. Maar zoals je weet heb ik er ook niet echt veel verstand van ;)

Ben je er blij mee?

Euh, Nee, ik denk het niet. Gek he. Ik had als streven zo'n 15% maar wel goed gespierd. dat ben ik nu nog lang en na niet en ik zit wel op een laag %.

Als die pijn weg is wil ik doorknallen en die spiertjes bijzetten. Vrees dat ik nog meer moet gaan (vr)eten :eek:

Euh, Nee, ik denk het niet. Gek he. Ik had als streven zo'n 15% maar wel goed gespierd. dat ben ik nu nog lang en na niet en ik zit wel op een laag %.

Als die pijn weg is wil ik doorknallen en die spiertjes bijzetten. Vrees dat ik nog meer moet gaan (vr)eten :eek:
hoog metabolisme kan lastig zijn, heb hier ook last van :rolleyes:
btw, goed bezig zeg !

Veel eten wend vanzelf ;)

Training 15-01-11

Squatten, benchen, deadliften, stiff&romanian deadlifts & BOR.

Alles redelijk licht en puur op techniek. Erg leuke training, en denk dat het redelijk informatief is geweest Nitwit.

Ja, was leuk! En leerzaam. Mijn bench was knudde in de uitvoering, wist ik. Veel winst in techniek daar. BOR zat al wel lekker (ook qua gewicht), stiff&romanian was nieuw, ga ik wel ook meenemen, ik merk dat een beetje rek op de hams geen kwaad kan..

Squatten, tja dat is nu even een issue en dat zie je ook terug, ik trek naar rechts omdat links pijn doet op het moment (SI gewricht) Maar ook daar weer wat spanningstips meegekregen.

Grappig gezicht dat de rest van de gym het nodig vond om uitgebreid mee te gaan staan kijken :p

Terug
Naar boven