GoodGuy
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 192
- Lengte
- 2m
- Massa
- 127kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dank je, die kost mij redelijk weinig moeite ook. Volgende keer richting 55kg

Ik zei al, ik weet dat ze ervaren is en het juiste materiaal heeft. Ik blijf het erg laag vinden..Erg laag vet% helemaal apart dat je dat niet wist. in principe zegt het ook niets en zegt de spiegel meer. Je eetpatroon is verder gewoon normaal? Zeker belangrijk daar je krachttraining doet.

Ik val in herhalingVandaag heb ik een tangmeting gehad, met een gekalibreerde tang van Harpenden.
Vrouw die het uitgevoerd heeft, is zeker ervaringsdeskundige, dat was een prettige gedachten. Ik schrok namelijk van het vet %.. veel lager!!! dan ik dacht.
Ik dacht zelf rond de 18 te zitten, maar ik zit op 13,42% BF![]()

ik ben eigenlijk niet eens echt verbaasd... ik vond 18% al veel voor wat ik toen van je gezien heb. Maar zoals je weet heb ik er ook niet echt veel verstand van
Ben je er blij mee?

hoog metabolisme kan lastig zijn, heb hier ook last vanEuh, Nee, ik denk het niet. Gek he. Ik had als streven zo'n 15% maar wel goed gespierd. dat ben ik nu nog lang en na niet en ik zit wel op een laag %.
Als die pijn weg is wil ik doorknallen en die spiertjes bijzetten. Vrees dat ik nog meer moet gaan (vr)eten![]()