Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bodypump heeft zeker zijn eigen waarde als trainingsvorm en iemand die zegt dat het niet zwaar is heeft het nog nooit gedaan.
Je bent in extremis je lactaatsysteem aan het trainen. Het is ook een goede manier om je glycogeenvoorraden tot op de bodem leeg te maken. Als je het regelmatig doet zullen die voorraden toenemen.
Voor kracht/massa doet het echter helemaal niets.
Je verbetert er toch ook je spieruithoudingsvermogen mee? Lijkt mij vanzelfssprekend dat als die verbetert, je die laatste rep waar je normaalgesproken op failt er dan wel langzaam uitkan persen.

Geloof me; dan kun je sterk zijn wat je wilt, het is gewoon zwaar!

. Na het uurtje gaf het een heerlijk voldaan gevoel. Ik sta er nog steeds versteld van dat er meiden zijn die 3-4min staan te squaten met 25kg op hun schouders.

gaat ook spier-auw doen..weet ik nu al 
Ja dat opzich wel, geen pijn tijdens het trainen. Alleen bij de BP had ik een rotgevoel in mijn schouder.
Na een tijdje geen squats, vandaag even opgepakt met 30kg. Fysio had liever dat ik het zonder gewicht zou doen; maar dan blijf ik wel thuis.![]()
die instelling 

goeie progressie tot nu toe,Vandaag op het werk een paar spartan-workout dingetjes meegedaan. Verschillende manieren van pushups. Leuk!
Morgen hoop ik toch echt even aan mijn eigen training toe te komen.
Zondag trainen met DG80, even wat nieuwe dingen aanleren en techniek verbeteren..altijd leuk! Ik train altijd alleen dus er zullen ongetwijfeld foutjes insluipen. Even check/check/dubbel check doen.
Update volgt!
succes nogVandaag op het werk een paar spartan-workout dingetjes meegedaan. Verschillende manieren van pushups. Leuk!
Morgen hoop ik toch echt even aan mijn eigen training toe te komen.
Zondag trainen met DG80, even wat nieuwe dingen aanleren en techniek verbeteren..altijd leuk! Ik train altijd alleen dus er zullen ongetwijfeld foutjes insluipen. Even check/check/dubbel check doen.
Update volgt!