MuscleMeat

Nitwit's log

Foto neerzetten om naar te streven is altijd goed. Zelf regelmatig foto's schieten en je lichaam objectief beoordelen op zwakke punten. Op die manier kun je je training/voeding veel beter aanpassen en raak je ook nog eens gemotiveerd.

• Topic Starter Topic Starter
Foto neerzetten om naar te streven is altijd goed. Zelf regelmatig foto's schieten en je lichaam objectief beoordelen op zwakke punten. Op die manier kun je je training/voeding veel beter aanpassen en raak je ook nog eens gemotiveerd.
Thanks, doe ik al. Al vanaf vorig jaar maart. Helpt inderdaad.
Ergens halverwege vorig jaar was ik even 'vergeten' waar ik al vandaan kwam (zie begin foto's op pagina 1) ben al van een eindje gekomen, nu inderdaad zoals Flowergirl zegt; opbouwen!

Alle tips zijn zeer welkom btw!

Ja, morgen kan ik weer. Goddank, ben er aan toe! Even uitleven in de gym.

Mijn doel begint voor mijzelf steeds duidelijker te worden. Ik ben de weg er naar toe aan het uitstippelen, mijn voeding+timing kritisch aan het bekijken en aan het aanscherpen, mijn techniek op de oefeningen aan het verbeteren en druk bezig om de pijn uit mijn lijf te krijgen.
Als dat laatste gelukt is, ga ik er voor..

Mijn doel?
Een heel eind in de richting komen van (voor mij) het ideale voorbeeld:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

In welke tijd? Nog geen idee. Ik ben aan het bekijken wat haalbaar zou zijn.
Kan 1 van de dames/heren hier daar een zinnig woord over zeggen?
Ik zit eerst nog met mijn blessures, maar ik wil er voor zorgen dat ik gewoon totaal voorbereid ben. Als ik het idee heb dat ik er voor kan gaan: dan kan ik ook echt gaan.

My road to perfection..

Ik ken dat gevoel. Zag vandeweek hier ergens een filmpje van Greg Plitt voorbij komen en nu is zijn fysiek mijn streefdoel. In 2 woorden: Im ****ed. Die gast is uber aesthetic en dit doel gaat me minstens een paar jaar kosten, maar ik ga het toch proberen (streber die ik ben). Ik ben ook nog lang niet zo dicht bij mijn doel als jij bij het jouwe trouwens. Check mijn doel:

Oh ik ben er ook nog langggggggggggg niet hoor! Wees maar niet bang. Heb nog een flinke weg te gaan.
Mooi streven, nice body inderdaad!

Mooi streven! Zeker een van mijn favo vrouwelijke atleten.

Pauline Nordin, erg nice inderdaad.

Zou ik, als gentleman, natuurlijk ook nooit doen. :rolleyes:

Nitwit jij ben ook snel in je VP gedaald week geleden stond je nog op 17 of zelfs 19% of vergis ik me nou? hoe daal je zo snel?:P

En zeker dat DG80 heb gekeken :roflol:

Het komt inderdaad een beetje ongeloofwaardig over.

En dat is het natuurlijk ook :D

Het komt inderdaad een beetje ongeloofwaardig over.

En dat is het natuurlijk ook :D

Dat bedoel ik. ;)

---------- Post toegevoegd Wed 18 Jan 2012 om 09:22 ----------

Nitwit jij ben ook snel in je VP gedaald week geleden stond je nog op 17 of zelfs 19% of vergis ik me nou? hoe daal je zo snel?:P

En zeker dat DG80 heb gekeken :roflol:

Had een internet berekening gemaakt van mijn vet %. In combi met mijn afmetingen.
Nu is het met tang gemeten, als het goed is wordt het over een uurtje nog een keer gedaan maar nu door iemand anders ;)

Dat bedoel ik. ;)

---------- Post toegevoegd Wed 18 Jan 2012 om 09:22 ----------

Had een internet berekening gemaakt van mijn vet %. In combi met mijn afmetingen.
Nu is het met tang gemeten, als het goed is wordt het over een uurtje nog een keer gedaan maar nu door iemand anders ;)
Ow zo :) igg net ff je foto's gezien aant begin van je log goed bezig :D
Nette progress keep it up :)

Super dat je zo concreet je doelen voor jou ziet en er kan naartoe werken, nu aleen die blessure nog.
En Pauline Nordin, inderdaad enorm nice fysiek. Streeffysiek zeg maar.

Heel veel succes meid :). Heb je nog enig vooruitzicht op mogelijke behandelingen voor je blessure?

Wow, dan heb je echt wel aanleg. Zo snel afvallen en ook nog eens enorme progressie in kracht. Lekker zeg, nu volhouden!

Wel fijn als je weet dat je makkelijk vet kwijtraakt, kan je met een gerust hart wat cleanbulken. Want denk dat wat meer spieren je echt mooi gaat staan.

Terug
Naar boven