Fitness Seller

Nitwit's log

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.221
:d

Nitwit heel veel succes vandaag. Al mijn positieve straaltjes zijn vandaag voor jou.

Ja ik hoop voor je op positief nieuws!

Ik duim ook mee!

leuk filmpje
Misschien wordt je nog een echte wereldster :)
60kg banken is toch erg goed.. ik denk niet dat er veel dames zijn en mischien zelf mannen die dit niet halen.
Kan je trots op zijn dus ;)

Laatst bewerkt:
*duim duim duim*
Succes en sterkte vandaag girl!!!

ook van mij sterkte !

Hoop op goed nieuws voor je.

Ik duim mee ennuh prachtig filmpje ;)

fingers_crossed.gif

Aahh.. cool filmpje Nitwit! :D

• #2.237
Wow, wat lief al die reacties. Dank jullie wel.

Nou even copy/paste van FB:

Wat een mega lange dag.
Vanmorgen werken, daarna richting Antwerpen. Alles liep een beetje uit.

Om een lang verhaal kort te maken: Ik heb hoogstwaarschijnlijk een scheurtje/breukje tussen mijn heiligbeen en bekken gehad (SI). Daar zit nu dus al bijna een jaar ook een (inmiddels) chronische ontsteking. Vandaar de pijn. De body scan liet een hotspot zien. 4 juli ga ik onder een scan waarbij ze gelijk een naaldinbrengen bij mijn SI gewricht (het zit heel diep), daarbij worden cortisonen ingebracht. Uiteraard in de hoop de ontsteking te stoppen. De verwachting is dat dit meerdere malen zal moeten gebeuren. Oh ****ing joy..:o

Daarna mijn zoon opgehaald bij mijn beste vriendin, oppas stond al voor de deur en ik ben naar de gym vertrokken. Even alles van mij af stomen want ik was behoorlijk gespannen.

De gewichten laag gehouden aangezien dit de eerste keer is dat mijn normale training weer oppak (mijn rug laat het toe)

BP:
1x6x35
1x6x40
1x5x45
1x5x45
1x4x47,5
1x4x50

Incline even overgeslagen, just to be sure

BOR:
1x6x35
1x6x45
3x5x45

Pull ups:
1x10/1x6/1x5 Ging moeizaam

DB flyes 3x10x8 vs Facepull 3x10x 25kg

Lekker. Niet te zwaar, gewoon even bezig zijn.

Wow, wat lief al die reacties. Dank jullie wel.

Nou even copy/paste van FB:

Wat een mega lange dag.
Vanmorgen werken, daarna richting Antwerpen. Alles liep een beetje uit.

Om een lang verhaal kort te maken: Ik heb hoogstwaarschijnlijk een scheurtje/breukje tussen mijn heiligbeen en bekken gehad (SI). Daar zit nu dus al bijna een jaar ook een (inmiddels) chronische ontsteking. Vandaar de pijn. De body scan liet een hotspot zien. 4 juli ga ik onder een scan waarbij ze gelijk een naaldinbrengen bij mijn SI gewricht (het zit heel diep), daarbij worden cortisonen ingebracht. Uiteraard in de hoop de ontsteking te stoppen. De verwachting is dat dit meerdere malen zal moeten gebeuren. Oh ****ing joy..:o

Daarna mijn zoon opgehaald bij mijn beste vriendin, oppas stond al voor de deur en ik ben naar de gym vertrokken. Even alles van mij af stomen want ik was behoorlijk gespannen.

De gewichten laag gehouden aangezien dit de eerste keer is dat mijn normale training weer oppak (mijn rug laat het toe)

BP:
1x6x35
1x6x40
1x5x45
1x5x45
1x4x47,5
1x4x50

Incline even overgeslagen, just to be sure

BOR:
1x6x35
1x6x45
3x5x45

Pull ups:
1x10/1x6/1x5 Ging moeizaam

DB flyes 3x10x8 vs Facepull 3x10x 25kg

Lekker. Niet te zwaar, gewoon even bezig zijn.
Lijkt me vrij positief dat ze hebben kunnen vastpinnen wat het probleem is? Als ze dit nu nog snel kunnen verhelpen ben je vertrokken lijkt me?

Ben blij dat dit het 'maar' is. Had natuurlijk ook liever gehad dat je niets had...Maar het lijkt me niets blijvend dus das positief!

• #2.239
Mits ik van die ontsteking af kan komen is het niet blijvend nee. Het probleem lijkt hem te zitten in het feit dat ik dus al bijna een jaar daar een ontsteking heb!!
En het is een rotplek om er iets aan te doen.

Mits ik van die ontsteking af kan komen is het niet blijvend nee. Het probleem lijkt hem te zitten in het feit dat ik dus al bijna een jaar daar een ontsteking heb!!
En het is een rotplek om er iets aan te doen.
Eindelijk dan iemand die het ontdekt dat je dat hebt...zagen die andere dokters dat dan niet? :o

Terug
Naar boven