XXL Nutrition

Nitwit's log

De scheur tussen helig been en bekken is dus bot technisch gezien geheeld? Er is alleen die ontsteking?

Dat is best goed nieuws toch?

Let je wel op CS maskeren pijn heel erg. Dat je na die prik voorzichtig doet.

Knap dat je ook to be sure zaken kan skippen uit je training. Leker voorzichtig en goed getraind lees ik?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.242
De scheur tussen helig been en bekken is dus bot technisch gezien geheeld? Er is alleen die ontsteking?

Dat is best goed nieuws toch?

Let je wel op CS maskeren pijn heel erg. Dat je na die prik voorzichtig doet.

Knap dat je ook to be sure zaken kan skippen uit je training. Leker voorzichtig en goed getraind lees ik?

Ja, in feite zou het geheeld moeten zijn. Ik moet na die CS gewoon even leven alsof ik nog pijn heb. Ze denken dat het vaker moet gaan gebeuren omdat het al zo langdurig sleept. Maar stiekem hoop ik wel met 1x klaar te zijn.
lijkt me nou niet 1 van de meest prettige behandelingen. :o

Ik moet ook onder een scan omdat het heel diep ligt.

Ja, in feite zou het geheeld moeten zijn. Ik moet na die CS gewoon even leven alsof ik nog pijn heb. Ze denken dat het vaker moet gaan gebeuren omdat het al zo langdurig sleept. Maar stiekem hoop ik wel met 1x klaar te zijn.
lijkt me nou niet 1 van de meest prettige behandelingen. :o

Ik moet ook onder een scan omdat het heel diep ligt.

Ik denk (ben bang) dat het een naald is zoals een ruggenprik zo diep het zit. Ik zou daar ook niet naar uitkijken. En CS is rotspul maar wel noodzakelijk met een maanden lang durende ontsteking. Ik weet mijn mijn operatie die onder volledige narcose was dat ik de week daarvoor me er gewoon aan overgaf. Helemaal heel worden is het doel en daarvoor wil je veel doen.

hopen dat die injectie gaat helpen! Maar wel fijn dat ze nu weten wat het is! Wel goeie training.. Jij kan t wel aardig vinden maar ik vind m behoorlijk sterk hoor dame! Nit is back;)

• #2.246
hopen dat die injectie gaat helpen! Maar wel fijn dat ze nu weten wat het is! Wel goeie training.. Jij kan t wel aardig vinden maar ik vind m behoorlijk sterk hoor dame! Nit is back;)

Nit is back. Nit ziet niet uit naar dikke naalden.. maar Nit hoopt in de nabije toekomst weer mee te kunnen knallen op de beentjes! oh yeah, SQ, DL, legpress.. here i come!

Jeetje... Dat je daar zo lang mee gelopen hebt... Maar wel fijn dat de oorzaak nu eindelijk bekend is en dat ze er iets aan kunnen doen. Hopelijk over niet al te lange tijd dus weer pijn-vrij!!! Fijn meis :)

En die training is echt wel sterk hoor. Netjes :)

Wow wel heftig hoor S... Hopelijk kun je binnenkort gewoon alles wat je wilt doen, want je moet nodig gaan squatten. :P

Ik hoop voor je dat het goed gaat!

Om zeker te zijn dat je geen nieuwe blessures krijgt voor de zekerheid je rijbewijs door knippen? :p

• #2.252
Heeeeeeeeeeeeel nodig. Mijn kont en benen willen dat ik ga squatten.. :rolleyes:
ik ook.

Fijn he Nederlandse zorg? bij mijn moeder hadden ze ook dat kunstje pas weer geflikt zeiden ze er is niets aan de hand met je oog bleek er een ****ing oogrok ontsteking te zitten toen het na 1-2 weken nog niet weg was.

Opdat je maar zo min mogelijk injecties nodig zal hebben dan!

Gelukkig weet je nu wat het is.
Tijd om te knallen straks;)

• #2.255
Echt he. Ze zijn zo lui als iets. Ze willen besparen op grote kosten door alle kleine onderzoeken te doen en je maar te laten wachten.
Vervolgens kunnen ze alsnog alle grote onderzoeken doen waardoor ze dubbel zo duur zijn uitgeweest.

Money over people.

Mijn huisarts heeft het ook heel erg tegen gewerkt. Whiplash bestaat niet in haar ogen, het was allemaal onzin en de pijn zat tussen mijn oren want de foto's lieten niets zien. :mad::mad::mad:
Nee trut.. Die ontstekingen zie je niet op de foto.
Ik had zo nu en dan het idee dat ze familie is van de randdebiel die mij heeft aangereden. :o

---------- Post toegevoegd Tue 12 Jun 2012 om 07:32 ----------

Gelukkig weet je nu wat het is.
Tijd om te knallen straks;)
Ja, het kriebelt van binnen. Het idee dat dit 'oplosbaar' is en dat (met een beetje geduld) ik straks echt 100% los kan gaan. Daar ben ik al een jaar naar uit aan het kijken.

*toink toink toink* :banana:

Zou je niet een andere huisarts nemen dan? Deze kan je nooit echt meer op vertrouwen.

• #2.257
Zou je niet een andere huisarts nemen dan? Deze kan je nooit echt meer op vertrouwen.
Vrijdag heb ik een gesprek bij een andere huisarts. Ik ben ook al bezig geweest met de huisartsenklachtcommissie. Aangezien ze mij het heel moeilijk heeft gemaakt om naar de Orthopeed te kunnen gaan.

Ok, top. Altijd fijn als je iets met je onvrede kunt doen.
En nu je dus ook nog weet waar je last van hebt, kan je eindelijk echt vooruit. Succes!

• #2.259
Thanks Ab!

Uhuh... niet onverstandig opzoek te gaan naar een andere huisarts te gaan. Ben benieuwd wat je nog kunt met de klacht. Of ze er iets mee gaan doen.

Maar het mooiste is nu dat ze je kunnen gaan helpen! :)

Terug
Naar boven