Fitness Seller

Nitwit's log

........ 4 juli ga ik onder een scan waarbij ze gelijk een naaldinbrengen bij mijn SI gewricht (het zit heel diep), daarbij worden cortisonen ingebracht.........
Ik hoop dat die cortisonen iets oplost van je klacht. Ik kreeg cortisolsteroide in mijn ontstoken patella. En tot nu toe geen pijn meer. En ik had stage 4 van de symptomen, zeg maar de ergste die je kan hebben.

Dus er is hoop. :D

En mega jaloers op je pullups, helemaal na je film te hebben gezien.

Heel fijn dat er nu een oplossing is voor je probleem en hopenlijk heb je aan 1 prik voldoende, sterkte..... lekkere training heb je nog neergezet ;)

hop dat je een fijne nieuwe huisarts krijgt en heel veel sterkte, nog even, nog even en je kan weer voor de volle 100%!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.264
Thanks allemaal!

Ron, dat geeft hoop! Ik hoop ook met 1 prik klaar te zijn. Deed het zeer? Ik gok van wel.. Daar zie ik wel tegenop. Maar goed, na een jaar pijn te hebben (iedere ****ing dag..) kan dit er ook nog wel bij.

Wanneer mag je eigenlijk voor die prik?

Thanks allemaal!

Ron, dat geeft hoop! Ik hoop ook met 1 prik klaar te zijn. Deed het zeer? Ik gok van wel.. Daar zie ik wel tegenop. Maar goed, na een jaar pijn te hebben (iedere ****ing dag..) kan dit er ook nog wel bij.

Ik vroeg om de spuit bij mijn bezoek aan de Orthopeed. En hij zei "ja prima, ga maar op de tafel zitten dan doen we het gelijk". :eek: Schrik.
Ehhh oke. Ik vroeg dus aan hem, "doet het pijn". Tja het is ontstoken gebiedt waar ik in prik, dus ja dat ga je wel ff voelen.
De naald in mijn huid voelde ik. Maar de rest, whahahaha echt niet. Niks gevoelt. Wel dat hij aan het poeren was.
Maar mijn pijngrens is erg hoog. bv tandarts zonder verdoving.
Insnijden van een puist op een hele verveldne plek. :rolleyes:

Als je jezelf inprent dat het geen pijn doet dan verkramp je niet. Blijven ademen en het is zo gebeurt. Enne pijn heb je toch al de hele tijd, toch.
Komt wel goed met je Nitty.

• #2.267
4 juli mag ik voor die prik.. Lekker laat. Ik heb aaalllleee tijd van de wereld om mij druk te maken. Grinnik.

Bij mij moet hij onder de scan dat ding er in gaan porren.. Omdat het zo diep ligt. Anders hadden ze het ook gewoon onder de behandel tafel gedaan.

Ben benieuwd.

ohh brrr klinkt niet lekker idd..
**** zeg..4 juli pas..ben je mooi klaar mee..

• #2.269
Ach ja, boven op dat jaar...kan het er nog wel bij. :p

Ah ahh. Denk maar dat het de allerergste pijn van de wereld wordt, die prik, dan kan het alleen maar meevallen :p

Veel sterkte nog ermee trouwens, hoop dat het daarna allemaal voorbij is.

Mijn vader heeft heel veel baat gehad van Cortisonen injecties in de rug :)

Het prikt echter wel en het blijft een paar dagen gevoelig.

• #2.272
Oh fijn.. Ik ga 2 dagen later op vakantie.. Jeuh..

Dan zou je vrijwel vanaf het begin van je vakantie pijnvrij moeten zijn :grinny:

Nitty wel je beperking in de gaten houden als je die spuit hebt gehad. :( Je voelt, als het goed is, helemaal niks meer. :o Dit houdt zo'n 7 tot 8 weken aan. Dus voorzichtig die periode en laat de steroïde zijn werk doen zodat je zwelling/ontsteking kan afnemen.

Dus even niet knallen maar relaxen. Heeft mij nu al zoveel voordeel gegeven. ;)

Dan zou je vrijwel vanaf het begin van je vakantie pijnvrij moeten zijn :grinny:

Inderdaad.
Mn vader heeft zulke injecties in zn handen gehad, die spuit erin vond hij echt niet fijn maar uiteindelijk heeft het geen veel opgeleverd.
Hoop dat het voor je werkt nitwit :kiss:

Mijn moeder had jaren last van haar pols, ik altijd zeuren neem nou zo'n prik.
Na lange tijd deed ze het eindelijk. Deed vreselijk zeer zei ze, maar nu nergens meer last van.
Dus beetje pijn lijden voor het goede doel Nit;)

als jij voor je prik gaat dan zullen wij allemaal net als jij de billen aanspannen en op ons tanden bijten... samen kunen we die pijn wel aan toch ;)

• #2.278
als jij voor je prik gaat dan zullen wij allemaal net als jij de billen aanspannen en op ons tanden bijten... samen kunen we die pijn wel aan toch ;)
:D Ik zie het al helemaal voor me.

Het kan niet anders dan dat dit pijn gaat doen. Maar goed, het is inderdaad voor het goede doel.

Daarna ga ik heel hard opzoek moeten gaan naar dat potje zelfbeheersing. :o *nietsquatten,nietsquatten,nietsquatten*

beter 1x een pijnlijke behandeling dan als je straks ouder bent half kreupel zijn.
Je pijn wordt er echt niet beter op als je ouder wordt.
Over 4 jaar kan je mee doen met de Olympische spelen

• #2.280
Ik ben even los gegaan in de gym. Ik had zo'n behoefte om mijzelf helemaal af te matten. Er moest ook even wat agressie uit. Schouder/bi/tri training. Niet eens zo heel veel gewicht maar super korte rusttijden en met het isolatie werk achter elkaar door rammen. (staggered sets)
Mijn armen en schouders lopen altijd zo heerlijk vol aan het einde. Jammer dat het zo niet blijft :p

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

MP:
5x5x35kg Even rustig aan opbouwen weer

DB side raises:
4x8x6kg

Shrugs:
1x8x40
2x8x60
1x8x65 PR

Tri Pushdown (rope)
3x8x 17,5
1x8x15