- Waardering
- 516
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 53kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mooie training, lekker hoor die shrugs, dat lukt mij nog lang niet!.
Vergeleken met je vorige foto in zelfde pose, ben je een stuk droger of niet? Lijnen in je schouders, mooie taille. Ondanks dat het allemaal niet zo lekker loopt met trainen, zie je dat aan jou niet af.

Ja, ik word droger. Beetje te laag in kcal gezeten gok ik. Dus ik moet weer omhoog.
Vandaag genoeg agressie voor mijn kiezen gekregen om nog mimimaal 3 van dit soort trainingen er uit te werken.(prive even voor mijn kop gestoten)
Tijdens de training moest ik heel de tijd aan dat dames bb filmpje denken (motivatie filmpje)
Ik heb een doel.. die k*t pijn moet mijn lijf uit en ik ga knallen.
Gisteren werd ik gewezen op: http://wbff.dk/index.php?option=com_content&view=article&id=12&Itemid=5
Kennis van mij gaat ook meedoen.. Ik ben het aan het overwegen. Zal ik?.. Ik heb nog tot mei om te trainen. Als de pijn weggaat zal het best wel haalbaar moeten zijn. (gok ik)
Even mijn 'ballen' verzamelen.![]()
Ik geloof zeker dat je de potentie ervoor hebt, zou eerst wel een wedstrijd in Nederland doen voor de ervaring en dan in mei knallen in denemarkenIk moet sowieso nog bedenken of ik het aandurf. En dan: in welke klasse.oh gelijk internationale wedstrijdIk geloof zeker dat je de potentie ervoor hebt, zou eerst wel een wedstrijd in Nederland doen voor de ervaring en dan in mei knallen in denemarken
Ik heb ook een Nokia (N8), het enige wat dat ding goed doet is foto's en video's maken! Ziet er goed uit Nitwit!
Nooit geen nokia meer voor mij.Ik heb ook een Nokia (N8), het enige wat dat ding goed doet is foto's en video's maken! Ziet er goed uit Nitwit!

Ik heb ook een Nokia (N8), het enige wat dat ding goed doet is foto's en video's maken! Ziet er goed uit Nitwit!

ik zeg alleen maar de waarheid