MuscleMeat

Nitwit's log

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.561
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Uit vorm? Zeker.. Krachtverlies: jup... vakantie heeft mij geestelijk goed gedaan maar lichamelijk zeker niet.

Ik train wel maar heb even niet zo veel zin om te loggen.
Vorige week ben ik uiteindelijk 2x gegaan, vandaag ben ik ook geweest.
Ik baal van mijn lichaam en krachtverlies maar uiteindelijk komt dat wel weer goed. Op dit moment geniet ik van een heel druk sociaal leven maar ik sport wel ;)

zodra ik het idee heb dat het weer de moeite is om te loggen, doe ik dat zeker.
Nu vind ik mijn trainingen niet noemenswaardig.

Mijn rug is vandaag weer helemaal gekraakt en gemasseerd (bindweefselmassage..lekker man..) Rustig aan opbouwen.

jammer Nitwit... ik mis je al hoor ;)

aan die arm is niet te zien dat je uit shape bent ;)

De vrouwen op dbb houden het niet lang vol... Eerst Kitty, nu nitty :(

• #2.566
Uiteindelijk wel..Gok ik :) ik moet gewoon weer even in vorm komen en mijn ritme vinden.

Je haalt Killy nog in :D

Beetje jammer. Waarom zou je alleen je beste trainingen loggen? :(

• #2.570
Beetje jammer. Waarom zou je alleen je beste trainingen loggen? :(

Niet. Dat doe ik ook nooit, ik post altijd alles. Waardeloos of niet.
ik ben alleen even mijn log-zin kwijt.
Het is toch altijd hetzelfde en momenteel een stapje terug. Ik moet even maken dat ik weer in vorm kom en 100% de eagerness heb om te knallen.

Als de school vakantie over is zal het ook al wel beter zijn, ik heb op dit moment echt geen ritme.

Dat kan natuurlijk.
Merk dat ik juist door te loggen makkelijker ritme vasthoudt.

Maar zien je binnenkort vast wel weer terug. Hoe gaat t met de pijn?

• #2.572
Wel ok. Ik moet zeggen dat ik het gevoel heb dat ik niet heel veel van die prik merk? Heel raar.
Mijn bovenrug is vandaag weer helemaal gekraakt en gemasseerd, dat deed echt heel veel zeer. Ik heb een continue zeurpijn boven in mijn rug en alles zit vast. Het zal wel weer over gaan ;)

Thanks for asking.

Ik lees gewoon mee hoor en ik zal op andere logs reageren maar ik heb gewoon even niet zo veel zin om regelmatig in mijn eigen log te posten. Toch geen spannende dingen in mijn trainingen ;)

Is het misschien niet beter voor jou om eens een hele maand niet te trainen? :o

Sterkte nitwit... Heel veel succes met het herstel

Uiteindelijk wel..Gok ik :)..........
Kunnen we je niet overhalen om af en toe iets te plaatsen in je log. Niet zo'n uitgebreid trainingsverslag, maar gewoon hoe het met je gaat. :bow2:
Bijvoorbeeld 1 keer per week. Zoiets van "het ging k*t maar mijn rug gaat beter". :rolleyes:

Sterkte Nitje!

Ik zou je ook nog doen nu je 'uit shape' bent..:rolleyes:

• #2.578
:D Fijn te weten..

@Ron, ik zal zo af en toe wat plaatsen. Niet zo dramatisch hoor jongens :D ik ben gewoon even te lui.;)

Nittyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy.....!!:D

Terug
Naar boven