AndroidHealthClinic

Nitwit's log

Je had toch een lange werkdag?
Ik zit hier nog een uur JOU salaris te verdienen :mad:

Werken jullie op dezelfde plaats? :scratch:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.724
God nee.

Dit is gewoon een toneel stuk, wegens mijn internet bekendheid houden we onze liefdesrelatie liever geheim.

Maarten, hou maar op;)

Hoe zijn de dagen na je been training, heb je de pijn nog een beetje kunnen vermijden of..?

• #2.730
Op dit moment is mijn onderrug stijf. :( Dik waardeloos.
Verder een wat brandende pijn. Hopen dat het weg trekt.

Dat ligt overigens niet perse aan mijn beentraining, ik had het van de week al een beetje.
Veel zitten/staan/whatever kan het ook veroorzaken.

Raar misschien maar eens in de zoveel tijd dmv massage relaxen wat er te relaxen valt als de pijn minder is? Persoonlijk had ik nogal baat bij zulke dingen ook al was het alleen voor de stress, wat je situatie vast wel meebrengt.

In iedergeval genieten van het mooie weer met je kleine lijkt me. ;)

• #2.733
Vrijdag ben ik naar de orthomanueel arts geweest. Auw. Deed weer lekker zeer. Rib 4 en 6 waren aan de achterkant van hun plek af, precies wat ik al dacht. Dat is dus gebeurd tijdens de vakantie, na de pushups.
Hij gaf aan dat hij aanraadt geen pushups meer te doen. Blijkbaar is het ineens een zwakke plek. (grrrr.achterlijk lichaam)

Toen begon hij: niet ieder lichaam is geschikt om elke sport te doen. :mad: Zal best. Ik werk er wel omheen, maar trainen zal ik. Echt no way in hell dat ik stop.

Enfin, mijn rug was nog beurs vandaag en daarnaast gisteren enorm verbrand. (mega mega rood), whatever: toch even getraind. Wel wat lichter en lager in de herhalingen. Aangepaste training ook.
Borst/schouder.

Geen lekkere combi maar rug kon niet, borst alleen was mij te weinig, schouder idem.
Benen kon even niet omdat het nog te kort geleden is: tja..dan maar zo.

BP, pecdec, flyes
db overh.press, side raises.

Kreeg toen danig last van mijn rug dat ik maar gestopt bent.

Je bent nog jong, verpest je lichaam nu niet door je koppigheid! :o

t*ring zeg, dat is dan wel even k*t nieuws ook al had je het vermoeden dus al over je ribben. Hopelijk kun je de frustratie nog wel effies kwijt..

• #2.736
Ik heb nog steeds veel last van mijn rug, ik laat het kt gedeelte vandaag dus ook maar even voor wat het is.
:(

Zo maar even wat cardio gaan doen dan..

sterkte Nitwit!

• #2.738
Dank je.
Ik ben een half uur op de loopband in de weer geweest en daarna aan het planken geweest en verdere buikspier oef. Echter: bij het planken voelde ik gewoon mijn rib (achterkant) heel erg stijf zitten. Dus na 2x1 min. ook maar weer opgegeven.

Daarna op de crosstrainer gestaan voor 20 minuutjes.

Blugh.

Je moet het maar even zien als "Je doet tenminste wat" en tja.. Dat is wel k*t te accepteren, dat weten we allemaal.

Terug
Naar boven