Fitness Seller

Nitwit's log

Nitty, pak je rust. En gooi dit resterende jaar in voor herstel. Niet naar de sportschool, niet zwemmen niks. Gewoon bezig zijn met je herstel. Eet wel clean en drink plenty.
We zien je in 2013 weer met een nieuwe uitdaging.

Denk aan jezelf en je lijf.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.762
Wordt het niet eens tijd voor complete rust nitwit?? 1-2 maanden ofzo? :dunno:
Ik lig er al een paar weken uit..Helemaal.

Het is een mentale worsteling.

Nu rusten en hopelijk in 2013 weer aan de gang inderdaad.
Mijn eten moet ik wel op een rijtje gaan krijgen. Uit pure frustratie/boosheid heb ik even alles laten vieren. Waarom schoon eten als je toch niet kan sporten? Beetje dat idee.

Ik begin er nu uit te komen..(ook omdat ik mijn lichaam echt met een rotvaart achteruit zie gaan) Hopelijk heb ik het deze week weer op de rit.

Keep in there Nitty. Zorg dat je voeding klopt. 6 dagen streng en dan 1 dag minder streng.
Maarre niet die ene dag de gehele week verpesten.:o

Jij komt echt wel terug. Je bent een doorzetter, alleen nu even niet. Is dat erg dan? Nee toch! Het is menselijk, heb je dat ook weer ervaren. :cool:

Je pakt je kalender en zet 5 januari vast om de eerste stap terug in de Gym te zetten.
Kan je ook medisch en fysio technisch alle afspraken richting die datum sturen.
Je kan het dat weet je. :thumbs:

Ja achteruit lijkt toch echt een stuk gemakkelijker te gaan dan vooruit, wat een ondankbaar feit eigenlijk :(
Maar goed dat je er uit ziet te komen :)

Is het niet wat om meer te trainen zoals ik: Geen full body of spiergroepen trainen maar bv 1 spier per keer. Een week terug had ik alleen mijn rechter biceps zwaar getraind en bv vanavond alleen m'n kuiten. En zo heb ik ook voor mijn triceps een aparte trainingsdag. Zo zou je toch vooruitgang op sommige spieren kunnen boeken.

• #2.766
Ik heb genoeg van mijzelf. Vandaag boodschapjes doen, groenten en vis halen..Koken voor de rest van de week en back on track qua voeding.

Ik kan niet echt sporten maar ga proberen een vorm van cardio te vinden waar ik geen pijn van krijg. Nu ben ik echt he-le-maal uit vorm.
Als ik op FB de foto's van Dana voorbij zie komen, en Anthony zie knallen..dan brand het van binnen. Waar blijf ik? Ik was zo lekker bezig en mijn lijf laat mij in de steek, maar mijn mind is te sterk.

Balans zoeken in wat ik wel kan. Al is het maar wat cardio (waar ik zo'n gruwelijke hekel aan heb..)

zware weerstands cardio kan wel?

K*t situation heb je.

Ik heb genoeg van mijzelf. Vandaag boodschapjes doen, groenten en vis halen..Koken voor de rest van de week en back on track qua voeding.

Ik kan niet echt sporten maar ga proberen een vorm van cardio te vinden waar ik geen pijn van krijg. Nu ben ik echt he-le-maal uit vorm.
Als ik op FB de foto's van Dana voorbij zie komen, en Anthony zie knallen..dan brand het van binnen. Waar blijf ik? Ik was zo lekker bezig en mijn lijf laat mij in de steek, maar mijn mind is te sterk.

Balans zoeken in wat ik wel kan. Al is het maar wat cardio (waar ik zo'n gruwelijke hekel aan heb..)

Wie weet krijg je er nog wel plezier in ook aangezien je nu wel weet dat je het waarschijnlijk een lange tijd daar bij moet houden door het niet anders kunnen. Hopelijk krijg je weer een beetje die voldoening terug op die manier, dus netjes hoor. Succes.

Ik word altijd verdrietig als ik hier kom :(
Hoe kan zo jong je lichaam nou zo tegen werken.

Ik heb het ff gelezen

Ik denk hoe zuur het ook is .... het zou misschien wel verstandig zijn naar een andere sport te gaan kijken( niet alleen bb krijg je een ''goed ''lichaam van. Wat denk je van bijvoorbeeld zwemmen?

Wanneer je hiermee door gaat( het blijven forceren van het lichaam) gaat dit waarschijnlijk blijvende problemen geven op langer termijn.

En toevallig dacht ik aan je vanmorgen toen ik klaar was net trainen. Ik dacht van wat moet dat toch k*t zijn voor nitwit als je zo graag wilt en je lichaam zegt nee. Probeer te doen wat je kunt, meis.

• #2.772
Polletje, Ik kan niet meer zwemmen. Orthomanueel arts heeft het afgeraden na de vakantie ivm wervel onder BH bandje en rib die dan van zijn plaats af komt.

Killy.. Ik snap er ook niets van. :(

Mack: ik ga het proberen..we zullen het zien.

Rogaran, thanks.

Marina, ik denk dat veel mensen het niet snappen, niet begrijpen hoe vreselijk frustrerend het is. Ik zat naar mijn foto;s van april dit jaar te kijken. God..wat irritant om te zien dat ik er nu heel anders uit zie. :(

Nja.. Je hebt nu 1maal een passie voor iets, wij snappen dat wel uiteraard en dat ligt ook aardig voor de hand want die hebben we allemaal. Mensen in je directe omgeving misschien minder maar ze zien dat je niet lekker in je vel zit zo dus.. Als het goed is accepteren ze het toch dat je omdat moeite hebt. Zo niet, probeer je op het positieve te concentreren..

Boodschappen heb je weer binnen, voeding komt weer op de rit.. Hier en daar heel rustig wat doen, goed toch? Al is het gewoon lopen, zolang jij maar het gevoel een beetje voor uit te gaan en een rustig ritme hebt hopelijk zonder de klachten.

Marina, ik denk dat veel mensen het niet snappen, niet begrijpen hoe vreselijk frustrerend het is. Ik zat naar mijn foto;s van april dit jaar te kijken. God..wat irritant om te zien dat ik er nu heel anders uit zie. :(

Als ik dit lees, voel ik het gewoon van binnen.
Ik vind het ongelooflijk k*t voor je, echt waar.

• #2.775
Gisteravond ben ik naar mijn sportschool gegaan. De verbaasde gezichten van sommige :D.

Na 10 minuten crosstrainer trok het ijzer te hard. *zuchthopeloos*

Ik had mijzelf toegezegd wat bi/tri werk te gaan doen, viel vies tegen. Ik had toch wel last van wat krachtverlies. Preacher curl kan ik dus niet doen, doordat ik naar voren hang, voel ik gelijk het zwakke plekje in mijn boven rug.
Nou goed, de rest ging volgens mij wel. De pomp sloeg erg snel in :o Ik heb nu alleen al spierpijn :o:D

Misschien weer 3x gaan trainen, 1x armen en 2x cardio. of 2x trainen. Even kijken.

Dan maar een tijdje alleen armen trainen, niet te zwaar, puur om weer wat vorm er in te krijgen.

Doe je goed Nitty. Luister naar je lichaam en gehoorzaam. hihi Lekker even het gevoel van spierpijn na training.

• #2.777
Ik heb echt mega spierpijn in mijn armen (aanhechting biceps). Heerlijk.

Vandaag weer even voor wat cardio gegaan. Meer bewegen dan belasten maar goed, ik ben geweest.
Daarna even in de sauna *zennnn*

Ik denk dat ik 1x tri/cardio, 1x bi/cardio en 1x gewoon cardio ga doen. Het slaat he-le-maal nergens op maar goed, als ik dat kan trainen..dan doen we dat maar, meer onderhouden dan voor groei gaan overigens..
Schouders ga ik komende week proberen en dan zal het alleen zittende db presses gaan worden en side raises met laag gewicht (6kg). Rug ondersteunen bij de presses door het bankje. ach..Voorlopig ben ik even blij dat ik weer een ritme probeer te vinden.

Niks forceren Nitwit en beter iets dan niets zullen we maar zeggen.

Gelukkig heb je genetisch gezien al een goed figuur en let je goed op je voeding, dus hoef je je in principe geen grote zorgen te maken!

Sterkte de komende tijd en succes met het vinden van een ritme!

Ik heb echt mega spierpijn in mijn armen (aanhechting biceps). Heerlijk.

Vandaag weer even voor wat cardio gegaan. Meer bewegen dan belasten maar goed, ik ben geweest.
Daarna even in de sauna *zennnn*

Ik denk dat ik 1x tri/cardio, 1x bi/cardio en 1x gewoon cardio ga doen. Het slaat he-le-maal nergens op maar goed, als ik dat kan trainen..dan doen we dat maar, meer onderhouden dan voor groei gaan overigens..
Schouders ga ik komende week proberen en dan zal het alleen zittende db presses gaan worden en side raises met laag gewicht (6kg). Rug ondersteunen bij de presses door het bankje. ach..Voorlopig ben ik even blij dat ik weer een ritme probeer te vinden.

Heb het gevoel dat er weer een beetje leven in je zit ja.

• #2.780
Heb het gevoel dat er weer een beetje leven in je zit ja.

Mwah, begint te komen. Wel ook frustratie omdat ik iedereen zie benchen etc. en ik moet het gewoon echt niet doen. Concreet doel gezet, tot januari echt niets meer dan armen en misschien schouders (dat gaan we deze week uitvinden) en gewoon aan de cardio.
Vanaf daar ga ik weer verder kijken.

Terug
Naar boven