- Waardering
- 2.211
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik lig er al een paar weken uit..Helemaal.Wordt het niet eens tijd voor complete rust nitwit?? 1-2 maanden ofzo?![]()

Ik heb genoeg van mijzelf. Vandaag boodschapjes doen, groenten en vis halen..Koken voor de rest van de week en back on track qua voeding.
Ik kan niet echt sporten maar ga proberen een vorm van cardio te vinden waar ik geen pijn van krijg. Nu ben ik echt he-le-maal uit vorm.
Als ik op FB de foto's van Dana voorbij zie komen, en Anthony zie knallen..dan brand het van binnen. Waar blijf ik? Ik was zo lekker bezig en mijn lijf laat mij in de steek, maar mijn mind is te sterk.
Balans zoeken in wat ik wel kan. Al is het maar wat cardio (waar ik zo'n gruwelijke hekel aan heb..)

Marina, ik denk dat veel mensen het niet snappen, niet begrijpen hoe vreselijk frustrerend het is. Ik zat naar mijn foto;s van april dit jaar te kijken. God..wat irritant om te zien dat ik er nu heel anders uit zie.![]()
.
Ik heb nu alleen al spierpijn 

Ik heb echt mega spierpijn in mijn armen (aanhechting biceps). Heerlijk.
Vandaag weer even voor wat cardio gegaan. Meer bewegen dan belasten maar goed, ik ben geweest.
Daarna even in de sauna *zennnn*
Ik denk dat ik 1x tri/cardio, 1x bi/cardio en 1x gewoon cardio ga doen. Het slaat he-le-maal nergens op maar goed, als ik dat kan trainen..dan doen we dat maar, meer onderhouden dan voor groei gaan overigens..
Schouders ga ik komende week proberen en dan zal het alleen zittende db presses gaan worden en side raises met laag gewicht (6kg). Rug ondersteunen bij de presses door het bankje. ach..Voorlopig ben ik even blij dat ik weer een ritme probeer te vinden.
Heb het gevoel dat er weer een beetje leven in je zit ja.