AndroidHealthClinic

Nitwit's log

Mwah, begint te komen. Wel ook frustratie omdat ik iedereen zie benchen etc. en ik moet het gewoon echt niet doen. Concreet doel gezet, tot januari echt niets meer dan armen en misschien schouders (dat gaan we deze week uitvinden) en gewoon aan de cardio.
Vanaf daar ga ik weer verder kijken.

Heel verstandig hoor. Op die manier komt het vast wel goed met de rust die je nodig hebt en goed uitkijken terwijl je schouders doet zul je vast wel doen. Je kent je lichaam uiteraard het beste en wie weet.. Misschien ga je de cardio ook nog wel leuk vinden.

In!
Las dat je uit BoZ kwam? :D

Alleen klote dat het wat minder gaat.. Sterkte in ieder geval!

Nee ik kom uit Putte :P
En train ook in Putte, bij fitzone!

---------- Post toegevoegd Mon 8 Oct 2012 om 21:36 ----------

Nee ik kom uit Putte :P
En train ook in Putte, bij fitzone!

Nit, heb jij mij toevallig geprobeerd te bellen via je werk? Ik werd gebeld en vond het al vreemd, maar de personeelszaken wist ook niks (ze waren er maar met zen 2e).

Schrok me dood :eek:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.786
Ah Putte. Kermis daar momenteel, gezellig!

Euh Killy...Nee.

ze heeft een kind dus zal wel niet single zijn worstenman.

beterschap trouwens.

balen Nit, dat het zo klote gaat eigenlijk allemaal.. echt niet jouw jaar geweest hé
Maar een nieuw jaar komt eraan dus hou je nog even in en hopelijk kan je volgend jaar weer rustig aan beginnen! Sterkte

• #2.793
Thanks Miss H. Nee, het is niet mijn jaar geweest.
Dat had het wel moeten worden (en vorig jaar ook al..)

Nou goed, we gaan voor 2013 ;)

• #2.794
Vanavond moest ik wat frustraties kwijt..ik ben de loopband op gegaan, muziek op standje veel te hard, blik op oneindig en maar zien hoelang ik het zou volhouden. De vorige keer heb ik het opgegeven op 8/9 minuten, nu heb ik het toch weer lekker 20 minuten aan 1 stuk volgehouden. Even uitrazen en als het dan niet met gewichten kan; dan zo maar.

Voor de geinteresseerden, de huidige stand van zaken.. Ik kan er wel om janken maar goed; tis waar we het mee moeten doen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat loop je nou te zeiken?

Heb je veel last gehad vanavond? Hoe ziet het er voor de komende maanden eig uit? Weer afspraken met dokters hier en daar of?

Kan me voorstellen dat je baalt dat je langzaam kwijt raakt waar je hard aan hebt gewerkt.
Hoe gaat het verder met de voeding? Dat wel beetje onder controle?

je kan er wel om janken haha kom op zeg ziet er super uit!

Terug
Naar boven