XXL Nutrition

Nitwit's log

Dank je. Ik heb verschrikkelijk veel moeite met mijn lichaam gehad. Voor het eerst in..eigenlijk heel mijn leven, kan ik zeggen dat ik trots begin te worden op mijn lichaam.

Trots! Dat kan je zeker zijn
Mooie vooruitgang hoor
Zie duidelijk verschil bij je benen en buik
Aardige gewichten ook waar je mee smijt, lijkt wel of de dames sterker worden als de mannen;)

nou niet overdrijven grosje
Mayb als je richting de 50 gaat wel :D

• Topic Starter Topic Starter
15 min. HIT op de cross gedaan (1 om 1), ik had er wel 20 van kunnen maken maar was eigenlijk te verveeld om door te zetten :o
Nou goed, voor iemand die al maanden niets meer aan cardio doet; niet slecht :D Ik kwam niet gaar van de crosstrainer af ofzo.

Nog even het buikje meegenomen! Ik hoop donderdagavond nog even een training mee te pakken en misschien zaterdag..en dan is het helaas even de kerst uitzitten :rolleyes:

15 min. HIT op de cross gedaan (1 om 1), ik had er wel 20 van kunnen maken maar was eigenlijk te verveeld om door te zetten :o
Nou goed, voor iemand die al maanden niets meer aan cardio doet; niet slecht :D Ik kwam niet gaar van de crosstrainer af ofzo.

Nog even het buikje meegenomen! Ik hoop donderdagavond nog even een training mee te pakken en misschien zaterdag..en dan is het helaas even de kerst uitzitten :rolleyes:

Nou lekker toch. Beter rustig beginnen dan gelijk te hard van stapel lopen ;) met kerst ga ik buiten rennen omdat de gym dicht is :D

Ik sta gewoon dinsdag ochtend om 9 uur voor de gym te springen.. haha. Die 2 dagen rust mag wel even!
Overigens had ik moeite om mijn shirt aan te krijgen vanmorgen..damn, spierpijn in mijn schouders!

:D kijk zo hoort het!

2 dagen rust kan dus zeker geen kwaad :D

Net even je foto's gezien! Je bent echt goed bezig geweest! Ben benieuwd waar je uit gaat komen!

Bedankt voor je reactie op Kitty haar log. Ik heb deze blessure ook van hardlopen tenminste dat denk ik.
Ik liep 3x per week. En op mijn verlanglijstje staat een marathon rond mei 2013.
En die wil ik echt gaan lopen.
De pijn is echter minider als ik loop. Met de trap aflopen heb ik meer moeite. Ik heb ook last van mijn bilspier en bovenbeen. Dus wat jij schreef komt enigsinds bekend voor.

Maarja de foto en echo geven echt een jumpersknie probleem weer. Misschien zijn dit dan de extra klachten die je er aan overhoudt.

Anyway bedankt voor je reactie. En ik blijf je volgen hier.

Net even je foto's gezien! Je bent echt goed bezig geweest! Ben benieuwd waar je uit gaat komen!
Ja ik ook! haha. Ik had eerst niet echt een doel, ja; strakker worden.
Nu ben ik op een punt dat ik wat meer helder heb wat ik wil. *eindelijk* Nou nog maken dat ik daar kom..Ooit.. :D

---------- Post toegevoegd Wed 21 Dec 2011 om 19:59 ----------

@Ron, Knudde he? Ik kon op den duur inderdaad de trap niet meer op. Dat gaat inmiddels wel maar als ik niet kan trainen op mijn benen door de whiplash, wil het nog wel eens voorkomen dat ik moeite heb met een trap inderdaad.

mooie vooruitgang!
Wow echt sterk al na nog niet zo lang met losse gewichten te trainen.
Succes met je doelen.

Dank je.
Ik denk dat ik er de komende weken even helemaal uit lig.
Mijn SI gewricht maakt mij het sporten onmogelijk, zelfs al squat ik niet. :-(
Volgens mij word het tijd dat ik toch even wat rust ga pakken.
Ik heb op aanraden van iemand op de sportschool een mail gestuurd naar een orthomanuele therapeut in Breda die volgens de Sickensz methode werkt. Schijnbaar moet hij heel goed zijn. Ik ga het maar eens een poging wagen. Ik word niet goed van de pijn, het belemmert mij in mijn training maar ook in mijn dagelijkse bezigheden.

Dus ik neem even rust tot ik bij hem ben geweest, eens zien wat hij zegt. Ik baal wel, ergens zit die drive om tot het naadje te willen gaan, om te willen sporten en gewoon mijzelf uit te leven. Mijn mijn lichaam blijft mij terug fluiten.

Vandaag had ik na 3 km lopen met de honden, zo veel pijn in mijn bekken met uitstraling naar mijn been..dat ik nu dus nog 'op de blaren' zit.

:-(

sterkte!

Sterkte ermee!

Sterkte :sad:

Thanks.. Ik kan het niet laten. Ik ben gaan fietsen gisteren en vandaag ook. Even de boel loshouden down there. Wel even biceps/triceps en schouders meegenomen voor de vorm. Toch het idee dat ik wat doe!

Super fysio killy lost alles wel op met een massage from hell!

Sterkte ermee, doe rustig aan en forceer niks het is een langetermijn sport onthoudt dat goed;)

Thanks.. Ik kan het niet laten. Ik ben gaan fietsen gisteren en vandaag ook. Even de boel loshouden down there. Wel even biceps/triceps en schouders meegenomen voor de vorm. Toch het idee dat ik wat doe!

Je kan het niet he. Nou net zo min als ik. Rust zou goed zijn voor je. Soms zelfs verplicht. Nou ik lees dat jij dat niet kan, hahahaha ik ook niet.
Voor ons geldt gewoon, blessure oke, rusten No Way.:)

Je kan het niet he. Nou net zo min als ik. Rust zou goed zijn voor je. Soms zelfs verplicht. Nou ik lees dat jij dat niet kan, hahahaha ik ook niet.
Voor ons geldt gewoon, blessure oke, rusten No Way.:)
+1 :cool:

Daarnaast zal ik voor mijn nieuwe werk ook weer moeten gaan knallen en een beetje in vorm moeten zijn..dus tja. No choice. Pijn is fijn. :D En anders hebben ze zoiets als Tramadol enzo :rolleyes:

Ik merk wel dat als ik veel mijn hams +gluten oprek het beter gaat..Maar goed, aan de andere kant heb ik ook een stuk rustiger aan gedaan, dus tja.

+1 :cool:

Daarnaast zal ik voor mijn nieuwe werk ook weer moeten gaan knallen en een beetje in vorm moeten zijn..dus tja. No choice. Pijn is fijn. :D En anders hebben ze zoiets als Tramadol enzo :rolleyes:

Ik merk wel dat als ik veel mijn hams +gluten oprek het beter gaat..Maar goed, aan de andere kant heb ik ook een stuk rustiger aan gedaan, dus tja.

Wat voor werk doe je dan?

Terug
Naar boven