XXL Nutrition

Nitwit's log

• Topic Starter Topic Starter
Dat is nog beter! hahaa. Ik kan gratis sporten..dat is wel relaxt. Part of the job, maar niet tijdens werkuren ;-) Ja, tenzij ik de vloer op ga om te werken ;-)

lees van je blessure naar zeg! hopen dat je snel herstelt en zal je ff gaan volgen;)

FitForFree?

Die bij ons is lachwekkend.
Alleen maar cardio apparaten

Super je foto's:D

Toch weer getraind. Maar heeeeel erg veel gerekt tussendoor.
Zo stronteigenwijs dat ik toch de SQ heb meegenomen. Op een lullig gewichtje maar het gaat er mij om dat ik de beweging wil kunnen doen.

SQ 3x10x30kg
BP 2x5x35kg/1x5x40kg/2x5x45kg (50 zat er echt niet in vandaag)
BOR 2x5x40kg/3x5x45kg
Smallgrip BP 3x10x25kg
Pullup hammergrip begin ik nukkig van te worden, ik kom niet voorbij die 7 reps.. :mad: 1x7/1x5/1x5
Skin the cat (just for fun) 5x

Tricep pushdown 3x15x15kg (Deze zou eigenlijk naar 20 kg moeten gaan, maar dan moet ik veel zakken in reps..nog geen zin in.)
Bb curl 3x10x15 kg (even lager in gewicht hoger in reps. had al een vrij vol gevoel)
DB: concentr.curl/flyes/hammercurl/Tri kickback alles 4x8x 7tot9kg.

3x 1 min. planken

Laatst bewerkt:
Skin the cat??

Ik at altijd yoghurt+muesli voor ontbijt. Maar ik ga toch maar eens havermout proberen. Heeft iemand enig idee hoe je het een beetje smakelijk maakt? Melk/whey/havermout oid?
Andere variaties zijn welkom!

Havermout met whey in je shakebeker en shaken maar! Hmm

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Ik ben gezegend met de luie variant :cool:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Maaruh; gewoon met melk dus?

Ik koop altijd superfijn gemalen havermout. Doe ik dan met water + whey in mn shake.

Ik heb naast mijn whiplash nog een klein mankementje. Dat is dat mijn peesplaat in mijn bovenbeen bij zware training, strak trekt. Met als gevolg dat mijn knieschijven uit de sporing getrokken worden. Geintje wat ik heb overgehouden aan 4x per week hardlopen (verkeerd)

Zat je log eens door te lezen. Vrouwen die serieus trainen is altijd mooi. Ik zou je aanraden om een foamroller aan te schaffen en hiermee de peesplaat (tractus iliotibialis) zelf een keer of 2-3 per week te behandelen. Werkt perfect doe het zelf ook. Heb last van hetzelfde namelijk.

Foamroller, ik ga eens zoeken! Thanks. Rot gevoel he? Het kan soms echt enorm zeer doen.

Terug
Naar boven