MuscleMeat

Nitwit's log

Ja maar de foamroller is ook niet mals.

• Topic Starter Topic Starter
Welke oef. doe je er mee?hoeveel cm heb je nodig? Ik zie ze vanaf 35 cm?

Ik at altijd yoghurt+muesli voor ontbijt. Maar ik ga toch maar eens havermout proberen. Heeft iemand enig idee hoe je het een beetje smakelijk maakt? Melk/whey/havermout oid?
Andere variaties zijn welkom!
je havermout mixen met whey / warm water of warme melk ( in de pan koken ) of anders gewoon in een kommetje en dan in me magnetron

Dat kan maar ik heb de langere van een meter. Vind ik zelf wel prettiger dan de kleine versie. Steun op je elleboog en dan met je zijkant bovenbeen erop steunen. Je rolt dan van de knie tot de heup.

Ok, dank je wel! Ik ga zo'n ding ook eens halen.

naast whey kun je nog vanalles door je havermout mixen. Kaneel, diepvriesvruchten, banaan, rozijnen, kokos. Ligt eraan wat er in je schema past..

Dank je!

Nou, morgen naar de fysio. :( Ik heb veel last van mijn bovenrug maar ook van mijn bekken en het laagste stukje van mijn onderrug. :mad:

Ik begin het zo langzamerhand goed beu te raken. Rekken haalt de brandende pijn weg maar ik blijf het gevoel houden dat ik raar loop.
Dat het stijf is/geblokkeerd zit.
Ik hoop dat ik snel terecht kan bij dokter Luijtgaarden te Breda, eens zien wat hij kan vinden.

Ik wil knallen. Ik heb op dit moment een goede basis om echt door te gaan pakken, zowel op kracht als op lichaams %, maar goed dan moet het wel kunnen..

blesures moet je gewoon door af trainen en niet overdrijven met gewicht

Heb ik al die tijd gedaan maar ik heb nu serieus het gevoel dat dat gewoon even niet moet doet. Iets lijkt er niet te kloppen.

rust is roest word wel eens gezegd waarmee ik helemaal mee eens ben ik zou in ieder geval wat rustiger aandoen en mss wat weiniger trainen maar zeker niet helemaal stoppen

Morgen eerst maar eens er naar laten kijken, aangezien er echt iets verandert is in mijn rug afgelopen week. Even overleggen met fysio. Hij staat er doorgaans wel achter dat ik gewoon door sport. Zeker omdat ik bekend ben met wat ik doe.

Ik ben voor mijn werk 4 dagen op cursus aan de andere kant van het land. Tussen de studiewerkzaamheden door krijgen we steeds een andere les die we mee draaien.
Vandaag was dat Bodypump en Sh'bam.
Ik ben niet zo van de groesplessen, daar ik doorgaan in problemen kom met hand/been coordinatie :D (pasjes etc.. omg..)
Maar dit was wel leuk. Zwaar ook overigens.
Zeker aangezien ik gewoon braaf mijn 5x5's doe en 4x8tjes.. en nu aan 1 stuk aan het benchen bent met de pump. Welliswaar maar met 10kg maar na tig keer in diverse snelheden dat aan het doen te zijn; voel ik het ook wel branden ???

Gek genoeg is na een XCO les afgelopen maandag, de pijn in mijn SI gewricht nagenoeg verdwenen ???:eek: Hoe dat kan? Ik ben er voorzichtig mee en rek de hele dag door de boel op, hopelijk heeft het iets per ongeluk goed laten schieten? I don't know.

Voor iemand die krachttraining doet is het interessant te zien hoe vermoeiend en zwaar die groepslessen nog zijn. Ik zit er echt aan te denken om 1 of 2 pittige les vormen te gaan oppakken zodat ik ook op dat gebied een beetje in vorm blijf. :)

• Like
Waarderingen: DG80
mooie prestatie's volhouden zou ik zeggen ;)

lijkt mij ook erg zwaar.

Ja daar sta je echt nog van te kijken..hoe zwaar het is..En ik maar denken dat ik sterk ben. (grinnik)

Ik waag mij ook niet aan dat soort dingen. Is niet goed voor mijn ego :P

hehe gelukkig Nitwit dat je weer een beetje minder pijn hebt... succes meid.
en houwen zo Hé!!!

Ik kom voor het eerst in je log; wat een super mooi resultaat in die paar maanden zeg! vooral je benen zijn nu echt mijn voorbeeld! wowie

Ik heb in het verleden ook bodypump gedaan en dat vond ik inderdaad ook heel zwaar, is volgens mij vooral omdat je 23098472389 herhalingen doet haha.

Dank je ;-)

Ja inderdaad, die herhalingen..My god. Niet zo mijn ding, laat mij maar zwaar tillen met weinig herhalingen (liever lui dan moe..haha)

Niet spotten met de Bodypump ;)

Terug
Naar boven