XXL Nutrition

Nitwit's log

... Uiteraard eet ik ook iedere dag anders, alleen het ontbijt+ middageten is vaak wel hetzelfde (maar dan met ander woksausje, aangezien ik 10/12 maaltijden tegelijk kook...

Doe je die maaltijden dan weer opwarmen? Opgewarmd eten vind ik echt niet te doen:barf: Kook mijn wame maaltijd(en) dagelijks vers:meal:

Doe je die maaltijden dan weer opwarmen? Opgewarmd eten vind ik echt niet te doen:barf: Kook mijn wame maaltijd(en) dagelijks vers:meal:

Ik ben 9 uur per dag op m'n werk, voor de lunch heb ik altijd groente met kip.. Ik kan dat echt niet ff m'n pauze klaarmaken hoor.. Ik vind het niet te hachelen om het op te warmen, maar ja, het moet maar.

Op mijn werk eet ik meestal in de kantine. Stel zelf twee bruine bollen samen met veel plakken kipfilet en hardgekookt ei. Neem er nog een bakkie salade bij. Mijn bakken kwark neem ik van huis mee. Iets minder 'clean' dan de warme maaltijden die ik thuis maak, maar praktisch en smakelijk. Aanvaardbaar compromis :)

Goed zo en gewicht zegt niet altijd alles. (en dat komende van een strongman) Mijn theorie is simpel: De beste atleten geven prioriteit aan hun zwakke punten. Als je niet in balans bent en geen goede spanning hebt dan zul je je daar eerst aan moeten wijden.
nu volhouden.

Op mijn werk eet ik meestal in de kantine. Stel zelf twee bruine bollen samen met veel plakken kipfilet en hardgekookt ei. Neem er nog een bakkie salade bij. Mijn bakken kwark neem ik van huis mee. Iets minder 'clean' dan de warme maaltijden die ik thuis maak, maar praktisch en smakelijk. Aanvaardbaar compromis :)

Gewoon goed eten, ecto!!! :mad:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.286

Ja, opwarmen. Ik heb inderdaad geen tijd om elke dag een maaltijd te maken. Opwarmen is niet ideaal maar het is niet anders.

Goed zo en gewicht zegt niet altijd alles. (en dat komende van een strongman) Mijn theorie is simpel: De beste atleten geven prioriteit aan hun zwakke punten. Als je niet in balans bent en geen goede spanning hebt dan zul je je daar eerst aan moeten wijden.
nu volhouden.

Ik heb een enorme spierpijn in mijn kont :D Dus het is effectief geweest.
Ik ga dit er zeker in houden tot ik stabiel genoeg ben (en pijnvrij) om de rest weer op te pakken.

Maar dat is niet te doen als je overdag op je werk bent, toch?
Ik braad de kip voor een paar dagen, kook de rijst en eieren voor een paar dagen en wok de groente meestal per dag of soms 2. En ja, dan moet je het inderdaad opwarmen. Gelukkig is er een magnetron op het werk, want koud eten vind ik dan weer niet te nassen.

Je bent lief :aai:

Maar dat is niet te doen als je overdag op je werk bent, toch?
Ik braad de kip voor een paar dagen, kook de rijst en eieren voor een paar dagen en wok de groente meestal per dag of soms 2. En ja, dan moet je het inderdaad opwarmen. Gelukkig is er een magnetron op het werk, want koud eten vind ik dan weer niet te nassen.

Op niet-werkdagen kook ik twee keer per dag een verse warme maaltijd. Op mijn werk, zie quote hieronder ;)

wat is er mis met weekend al je maaltijden klaarmaken die je op het werk eet?
Doe ik ook

Mooi buikje hoor Nitwit! En ook zeker een mooi voedingsschema! Hoog in eiwitten..doe je dat het hele jaar of alleen nu je droger wilt worden?

Ik mag er misschien wel overheen gelezen hebben, maar wat is eigenlik de reden dat je nog droger wilt worden?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.291
Mooi buikje hoor Nitwit! En ook zeker een mooi voedingsschema! Hoog in eiwitten..doe je dat het hele jaar of alleen nu je droger wilt worden?

Ik mag er misschien wel overheen gelezen hebben, maar wat is eigenlik de reden dat je nog droger wilt worden?

Nee, ik volg dit schema vrij constant eigenlijk. Bevalt mij prima. Ik speel alleen met de aantal kcal's, ergens tussen de 1800 en 2300. Ligt er aan of ik wel of niet goed stevig kan trainen.

De reden dat ik nog droger wil worden? Naar mijn gevoel klopt mijn vet% niet :o Ookal is hij 2x gemeten door 2 verschillende personen met gekalibreerde tang. Ik heb het idee dat ik mijn vet op andere plaatsen herberg dan de 7punts meeting.
Daarnaast wil ik gewoon heel graag mooi droog staan. Niet continu, maar voor mijn gevoel ben ik er gewoon nog niet. ;)

• Like
Waarderingen: DG80
Ik ben eigenlijk wel heel nieuwsgierig geworden naar je gespierde buik? Heb je foto van je buik dat je m aanspant??
In ieder geval als je nog droger word kan je wel meedoen aan een wedstrijd;) Geen ambitie of heb ik dat miss nog niet gelezen??

Nitwit in bikini onstage :D

Voor bikini hoef je igg alleen maar mager te zijn en silicone t**ten :p

Voor bikini hoef je igg alleen maar mager te zijn en silicone t**ten :p

Grove onderschatting en een belediging voor heel wat goede atleten. Je zou willen dat je een goede bikini atlete als vriendin had Maarten.

Iedereen kiest zijn eigen doel of dat nu bikini, fitness, bodyfitness of bodybuilding is.

Terug
Naar boven