XXL Nutrition

Nitwit's log

Grove onderschatting en een belediging voor heel wat goede atleten. Je zou willen dat je een goede bikini atlete als vriendin had Maarten.

Iedereen kiest zijn eigen doel of dat nu bikini, fitness, bodyfitness of bodybuilding is.

Was een beetje sarcasme gijs, misschien iets duidelijker moeten maken :p

En ik zou inderdaad niet vies zijn van een bikini model als vriendin (dan wel met sixpack).

Laatst bewerkt:
Bikini is in mijn ogen voor nitwit nu al prima te doen! Sommige dames op het NK stonden er vorig jaar minder goed bij!

Inderdaad Nitwit is nu al absoluut bikiniklasse waardig!

nitwit, je ziet er goed uit!!! :D
Net ook mijn armen getraind, en jij was mijn motivatie! ;)
(mmmh, dat klonk creepy...)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.308
Bikini klas waardig? Ik? *ikmoeteennieuwbrilletje* :o

Thanks voor het compliment maar zo zie ik het dus nog niet. Waarschijnlijk ook wel omdat mijn doel ergens anders ligt.

Ik hoop ooit een keer een wedstrijdje mee te pakken, maar wel als ik zelf achter het resultaat kan staan. Dat is nu nog niet het geval :o:rolleyes:

@gonnabestrong, lief! :)

---------- Post toegevoegd Tue 3 Apr 2012 om 17:42 ----------

Ik ga vanavond weer trainen! Zoals het er nu naar uit ziet:
BP, incline BP, tri's en bi's. Lekker doorknallen op de bovenkant dus.

iedereen propt maar veren in haar reet.
Heeft ze goed fysiek? Ja
Heeft ze podiumwaardig fysiek? (nog) niet

Ja ik weet dat sommige vRouwen die het pdoium opgaan er niet uizien. Kan ik ook niet begrijpen. Je doet toch mee om te winnen?
Wie traint er nou om 5e te worden?

• #1.310
Heeft ze goed fysiek? Ja

Ja ik weet dat sommige vRouwen die het pdoium opgaan er niet uizien. Kan ik ook niet begrijpen. Je doet toch mee om te winnen?

Ja juist.. Als ik ga is het omdat ik kans maak om te winnen. Eerder niet. Ook niet voor podium ervaring.
Dan maar 2de omdat ik te weinig podium ervaring had.. maar geen 5de. Dat zou mij bellemmeren om nog een keer te gaan.

Ik durfde het niet te zeggen, dan vindt iedereen me jaloers :D

Maar volgensmij zit er meer werk in een bikini-fysiek dan jullie denken hoor!

• #1.312
Ik durfde het niet te zeggen, dan vindt iedereen me jaloers :D

Maar volgensmij zit er meer werk in een bikini-fysiek dan jullie denken hoor!
Oh ik ben zelf heel eerlijk dat verwacht ik ook van anderen hoor ;)
Ik heb echt geen illusies omtrent mijn lichaam. Ik ben er nog LANG niet. In iedergeval niet waar ik wil zijn.
Het zou helpen als mijn blessure weg zou gaan, dan zou het stukken sneller gaan. Maar dat is niet het geval. Nu gewoon lekker blijven trainen en goed blijven eten tot ik wel mijn doel bereik.

Pas als ik helemaal tevreden ben gaat er ook een shoot tegen aan, en ja: die durf ik dan ook hier te zetten. Ipv stukjes en beetjes fotos van nu ;)

jij zou elke wedstrijd winnen waaraan je meedeed ab :D

Haha, mack heeft wel enorme illusies omtrent t mijne :D

Geduld Nitwit, dat is juist het moeilijkste aspect van deze sport.

Heeft ze goed fysiek? Ja

Sorry Nitwit ik vrees dat ik hem gelijk moet geven.
Je ziet er goed uit en je hebt de potentie om een bikiniklasse te halen.
Maar wij zijn nu met z'n allen te aardig voor jeom te stellen dat je dat nu al zou kunnen en dat is ook niet goed.
Maar als jij dat zou willen dan kan jij dat ook halen

Ik zie gelukkig ook dat je nuchter genoeg bent om dat zelf te onderkennen. Top

iedereen gaat er ook gelijk zo serieus op in.. Behalve nitwit zelf.. Dat is nog het mooiste.. Ik zei het naar aanleiding van haar % en de foto van haar biceps.. Maar wel met een knipoog.ik was gewoon benieuwd of ze podiumambities heeft.. Ze weet zelf ook wel dat daar nog wel wat werk in zit.. Neemt niet weg dat de fotos die ik gezien heb zeker niet slecht zijn;) maar okee.. Drop the subject. Lekker getraind Nitwit;)

als we met de dames een datum (over 5 jaar ofzo??) afspreken gaan we met zn allen het podium op :D

Ja gezellig!:)

Klopt realistisch blijven. Dus wat mack10 zegt. Maar ondertussen ben ik natuurlijk jaloers op jouw fysiek ;).

Gewoon lekker door blijven knallen zoals je al van plan was!

Terug
Naar boven