MuscleMeat

Nitwit's log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.321
Ja juist, hold your horses people.. Ik heb nog een lang (en hopelijk gaaf) traject voor mij eer ik het in mijn kop haal om aan wedstrijden te denken. ;)

Voorlopig geniet ik van de trainingen, (voor zover..) geniet ik van de sport, geniet ik van ieder lijntje wat ik meer op mijn lichaam zie, geniet ik !! van de discipline dat ik weet op te brengen en vol te houden en vind ik het heerlijk om meer en meer te leren niet alleen in de praktijk maar nu ook de cursus van Peter van der Zon die ik aan het doen ben.

Ik weet dat mijn lichaam strakker is dan de helft van de Nederlandse vrouwen maar ik ben niet eens in de buurt van een wedstrijd fysiek hoor.

Maar goed, de training van vandaag:

Enigszins 'losbandig' en anders dan anders, wel lekker.
Voor het eerst in maanden incline bp weer eens meegenomen. Ik moest weer even de juiste vorm vinden en toen gaaaaaaaan..

BP (ging hard)

1x5x40
1x5x45
2x5x50
1x5x45

Zat meer in, niet gedaan, goed is goed

Incl. BP

1x5x30 (even zoeken; wat kan ik?)
1x5x35
1x5x40
1x4x42,5
1x5x40

DB Row
1x8x12
2x8x16
1x8x14

DB Shrugs
1x10x18
1x10x20
1x10x22

Pullups als toetje
1x8/2x6 -->leeg:o

Nette training brah! :D Sterk ook die pull-ups nog op het eind.
Geen last van SI gehad verder?

Genieten, daar gaat het om! Lekkere training weer.

Goeie training en duidelijk oefeningen gedaan waarbij je SI niet (/minimaal) belast wordt.

Je gaat toch niet verstandig worden hè? ;)

Strong BP = strong!
Nice train brah.:)

Damn, zulke gewichten op de bench werken echt demotiverend voor mij :( Nog even en ik kom hier niet meer kijken, hou er niet van als vrouwen bijna meer drukken dan ik.

• #1.329
Damn, zulke gewichten op de bench werken echt demotiverend voor mij :( Nog even en ik kom hier niet meer kijken, hou er niet van als vrouwen bijna meer drukken dan ik.
Nog even.. En ik ga je log vol spammen met dat ik meer druk dan jij :cool:

Haha dan ben jij gewoon genoodzaakt nog harder te trainen;)

Lekkere training Nitwit, pittige bench ook!
correcte uitvoering ook??

• #1.331
Ik heb vandaag serieus spierpijn op bovenkant borst. (incline doet wonderen)

Morgen moet ik nog zien wat ik ga doen. Ik denk dat ik er een bb rondje van maak en dan zaterdag ochtend weer MP + benen.. (ok ok..stiekem een beetje benen dan.. a la Gijs training)

---------- Post toegevoegd Wed 4 Apr 2012 om 20:01 ----------

Haha dan ben jij gewoon genoodzaakt nog harder te trainen;)

Lekkere training Nitwit, pittige bench ook!
correcte uitvoering ook??

Vaak twijfel ik aan de spanning op mijn schouders. Gisteren keek mijn oude trainer mee, hij gaf aan dat het prima was. :)

en vind ik het heerlijk om meer en meer te leren niet alleen in de praktijk maar nu ook de cursus van Peter van der Zon die ik aan het doen ben.

Doet 'ie dat nog steeds joh! Vanuit Thailand ook nog? Jaaaaren geleden ook een cursus bij 'm gevolgd:)

• #1.334
Doet 'ie dat nog steeds joh! Vanuit Thailand ook nog? Jaaaaren geleden ook een cursus bij 'm gevolgd:)
Ja, doet ie nog. Ik vind het echt een prima cursus! Modern? Nee, vrij simpel in elkaar gedraaid qua looks, maar leer ik er van? Zeker!

Leuk..hij geeft toch meerdere cursussen? Welke volg je dan?

Volgende keer misschien ook dumbbell fly gaan doen! Echt krijg je mooie definitie van!!

• #1.337
Volgende keer misschien ook dumbbell fly gaan doen! Echt krijg je mooie definitie van!!
Die zit eigelijk altijd bij mijn BB dagen er in, inderdaad.
Ik vind dat een lekkere oefening alleen heb ik moeite met balans houden. Dus meer dan 8/9 kg per kant komt er nog niet uit. Om vormverlies te voorkomen.

Komt vanzelf. :)

Ik moet weer even strikter gaan trainen.
Dag A. BP/incline bp/BOR + eventueel wat db oef.
Dag B. Allerhande db oef. (bb dagje)
Dag C. MP, beenoefeningen schema van Gijs en ik wil er buik bij gaan doen. (voor de definitie)

DL, SQ gaan er even helemaal uit.

Ik doe Sport en Voeding van Peter van der Zon overigens.
De termen komen momenteel even mijn oren uit. Net een uurtje bezig geweest..mijn hemel. Ik heb daar helemaal geen achtergrond in. Dus het vliegt op mij af.

Actine, Myosine, myofibrillen, ATP, ADP, CP, Mitochondrien, slowtwitch, fasttwitch (ik ben fast tw. type denk ik, aangezien ik het slecht doe op een hoog vet % in mij voeding)
Mijn hoofd loopt over! haha.

oh haha ja ik kan mij voorstellen dat je dan idd een hoop info krijgt jah..ach als je het leuk vind, sla je het ook makkelijker op..succes hoor:)

• #1.339
Ja, de interesse maakt dat ik het opsla. En dan te bedenken dat ik vroeger echt een hekel aan biologie, natuur- en scheikunde had! Grinnik.

Oeh, dus je kan mij helpen met mijn fysiotherapie huiswerk? :)

Terug
Naar boven