Fitness Seller

Nitwit's log

En dan allemaal maar hopen dat jullie ooit zo sexy worden als mij :p

Dik is niet sexy :trollface:

Wel heel knuffelbaar! En kaal is sexy!

Check hoe sexy mijn rug is zelfs als zit er zweet op mijn shirt :P
161f8lh.jpg

Laatst bewerkt:
Ik zit hem niet voor niets in spoilers heren die foto :P Sportschool is wel schoon trouwens!

Je gelooft het niet maar ik had aan de voorkant een hartje gezweten :P

2ur2z9k.jpg

Dit is toch wel nitwits log?

Wanneer gaan we eens samen trainen dg

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.372
Helleuw? Is dit nog mijn log?

• #1.376
Even tussen alle bullshit door, mijn flut training van vanavond.

Ik kwam op de gym, was al gelijk zwaar uit mijn hum doordat ze NOG STEEDS niet klaar zijn met verbouwen (alles voor de groepslessen he..Stelletje commerciele eikels :mad:)
Nog steeds een 12kg dumbbell mist, nog steeds een cable kapot is, nog steeds de barbell van 1 van de 2 stuk is, db's waar de bescherm rand vanaf is waardoor je je vingers schaaft, and so on..

Toen ik er begon was het heel erg KT gericht, daarom ben ik er begonnen. Inmiddels heeft de baas van het geheel de groepslessen tot zijn prioriteit gebombardeerd (alle heupswingende veel te dikke huismussen die denken met 1x in de week er wel te komen..) en sindsdien is onze KT hoek 6m. ingekrompen en wordt niets meer bijgehouden aan onderhoud. :mad:

Maar goed, moe, te weinig gegeten door gedoe op het werk, toch een half bakken BB training er uit geperst en na een aantal oef. maar opgegeven. Morgen weer een dag.

Bi curl (BB)
1x12x20kg
2x12x15

Bi ham. curl
1x12x9
2x12x8

Lying tricep ext. (bb)
1x12x15
1x8x20 (pr)
1x12x15

Tri kickback (db)
1x8x6
1x8x7
1x8x8

Flyes: (nog spierpijn van de vorige training!)
3x10x9kg

En toen maar afgetaaid.

Mijn god hoe moet je daar nu in vredesnaam voldoening uithalen?

Vond je het hartje van mij voor jou niet mooi?

Jammer, wat een gedoe zeg :aai:. Goed dat je alsnog getraind hebt...
Kun je naar een andere gym overstappen eventueel? Had je vast zelf al bedacht.. maar vertel.

• #1.379
Hehe wil je niet door de war schoppen, gewoon leren wat in de boeken staat en geef in je tentamen aan wat in de boeken staat. Wil wel benadrukken dat dit een evoluerend veld is en die boeken zijn natuurlijk gebaseerd op literatuur van het verleden. In de tussentijd zijn er andere inzichten opgedaan.

Ik zie de relevantie ook niet zo van fiber type en dieetstrategie, maargoed kwam hier alleen maar even om op wat inhoudelijke punten te reageren (kon het niet laten :o)

Ik ben er mee bezig in mijn cursus. Vandaar dat ik dit opgooide. Wel interessant te zien dat dit een roerig gebied is dus.
Ik ga mij er nog eens wat verder in verdiepen..

Thanks!

---------- Post toegevoegd Fri 6 Apr 2012 om 21:27 ----------

Mijn god hoe moet je daar nu in vredesnaam voldoening uithalen?

Vond je het hartje van mij voor jou niet mooi?
Prachtig.

Nee, geen voldoening..

Jammer, wat een gedoe zeg :aai:. Goed dat je alsnog getraind hebt...
Kun je naar een andere gym overstappen eventueel? Had je vast zelf al bedacht.. maar vertel.
Ik zit tot september vast.. Ik heb al een mopper briefje neergelegd voor de manager, maar ze hebben er schijt aan geloof ik.

**** it, ik betaal ook om fatsoenlijk materiaal te kunnen gebruiken.

Andere sportscholen hier zijn niets. Of een Healthcity (daar zie ik mijzelf mijn DL's nog niet zo doen..) of een basic fit waar geen spiegels zijn en op een zolder achtige ruimte is, of niets. Nou.. Lekker dan.:mad:

Jammer van je training Nitty. Gebruik die :mad: van vandaag als je morgen bazen training gaat neerzetten :D :kiss:

Terug
Naar boven