Fitness Seller

Nitwit's log

Je mag wel op mijn basic fit abbo hoor :heart:

sportscholen gaan voor geld, niet voor die enkeling die ' hardcore ' is.

Gelukkig zit die lekker dichtbij he?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.385
sportscholen gaan voor geld, niet voor die enkeling die ' hardcore ' is.
Gek genoeg zat het behoorlijk vol 'hardcore' tot februari dit jaar.. Daar ontbreekt het niet aan. Ze zijn het alleen nu zelf aan het omturnen naar commercieel geblabla.

Heel erg jammer.

Ik krijg haast de neiging om een ruimte te gaan zoeken en zelf wat op te zetten. Met een selectief groepje mensen die ook welkom zijn.

*Even de financiele mogelijkheden bekijken* :D

---------- Post toegevoegd Fri 6 Apr 2012 om 22:18 ----------

Je mag wel op mijn basic fit abbo hoor :heart:
Ahh, wat lief van je :cool: Die is alleen helemaal ruk hier.. Geen spiegels en op een zolder ruimte. Stik benauwd dus. Geen squat rek, waardeloos.

Is veel te duur.
Huur, aanschaf material, schoonhouden.
Heb er ook aan ged8

Even roeien met de riemen die je hebt Nitwit! Beetje improviseren moet toch wel een leuke training kunnen opleveren..?

Goed weekend in ieder geval!:thumbs:

echt balen voor je dat de sportschool zo aan het veranderen is :(

• #1.389
Nou, terug van weg geweest.
En hoe.. Gadver ik ben misselijk. :eek::D Wat een training.

Ik merk dat ik moe ben. Mijn dagelijks leven vergt veel op het moment. Dat zie ik ook terug in mijn zin om te gaan trainen.
Dat plus ht feit dat ik nog altijd geen rust heb in mijn beperking. Wat rare trainingen oplevert.
Misschien is een weekje niet trainen even een goed idee. :(

Maar voor vandaag:

8min. fietsen

Pull ups:
1x12/1x8/1x7 PR!

Bul. split squat:
3x20 (tol tol tol daarna.. omg..heavy)

Hyper extensions:
3x15

Hip bridges:
3x15

Seated calf raises:
3x20+20kg

leg raises:
3x15

Ik was misselijk en duizelig. Mijn hartslag was ook lekker opgelopen. Iets van deze training maakt het pittig voor mij.

Ik gok de hoge reps :D

Pull ups en daarna vel reps bij squats doet je hartslag behoorlijk stijgen.
Als je dan daarnaast misschien iets minder lucht heb dan ga je snel tollen.
Ik heb het soms in de ochtend op zaterdag als ik te weinig heb gegeten en beentraining moet doen. Hyperventilatie heb ik dan weel eens gehad (je denkt dat je kapot gaat :) )

Met bulg split sq ga ik ook helemaal stuk altijd. Hart bonkt m'n borst uit en zweten als een aap. En dan pak jij 'm ff lekker op 20 reps, moet ik niet aan denken. Niet gek dat je het zwaar vond.

Hoge reps inderdaad, dan pomp je wel hard je bloed rond. Ik vind 12 al zwaar :p. En dan ook nog de pull ups ervoor, niet zo gek dus ;).

Mooi volume brah!

wat betekend toch brah = BH op zijn engels? :)

• #1.396
Iets zit niet lekker in mijn lichaam. Ik had het toch al goed aangevoeld de vorige training. Ik ben door en door moe. Echt total loss.

Vandaag heb ik tot half 11 in bed gelegen, om half 3 lag ik er weer in. KO tot 17 uur. Ik heb net eventjes wat met de hond gefrisbeed, maar ik zou eigenlijk weer willen gaan slapen?

Verder geen koorts oid, puur een ontiegelijke vermoeidheid.:(

pfeiffer?

Misschien heb je een tekort aan ijzergehalte... Of ziekte van pfeiffer (sorry als het verkeerd geschreven is) of gewoon heel erg naar de klote getraind... Veel sterkte meid !!!!

• #1.399
Het lijkt wel een aanloop te hebben gehad van 3 dagen en nu ineens ben ik gewoon 'op'. :( Even kijken hoe het morgen gaat lopen en anders dinsdag even naar de HA.

Klote! Kan echt vanalles zijn inderdaad... Beterschap in ieder geval!

Terug
Naar boven