Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen aas hier. If that's what u mean.

Luister chica, ik had het een tijdje terug ook. Veel te veel hooi op m'n vork genomen. Ik had fysiek loodzwaar werk, kickboxte 3x per week en ook 3x pw in de gym..
Een hele week niks aan sport gedaan, gewoon rust. Het kost echt discipline om niets te doen maar je zal zien, na die week voel je je zo veel beter en kan je er weer hard tegenaan.
*plakt haar kont aan de stoel vast*Geen aas hier. If that's what u mean.
Ik ben nu mijn hersenen aan het vermoeien dmv mijn cursus. Ik merk dat ik wel gewoon mijn stof kan opnemen, terwijl scheikunde nou niet echt mijn aller sterktste punt is.
Het lijkt dus echt mijn lichaam te zijn dat gaar is.
---------- Post toegevoegd Sun 8 Apr 2012 om 21:32 ----------
Ja.. het kost voor mij meer discipline om niets te doen, dan wel wat te doen idd..*plakt haar kont aan de stoel vast*
Bijles nodig..Ik ben nu mijn hersenen aan het vermoeien dmv mijn cursus. Ik merk dat ik wel gewoon mijn stof kan opnemen, terwijl scheikunde nou niet echt mijn aller sterktste punt is.![]()

(What's the subject?)
Bijles nodig..(What's the subject?)
Overigens hoop ik niet dat je iets onder de leden hebt Nitwit! Rust even goed uit, zover als dat kan!![]()

Een weekje rust?Dan mag je echt wel je kont op de stoel plakken!![]()
Ja.. Gaat zwaar worden denk ik.Sport en Voeding van Peter van der Zon. Ik vind het een heel heldere cursus. Als ik deze af heb ga ik eens verder kijken wat ik nog meer kan gaan doen.
Ik ga inderdaad gehoor geven aan de vermoeidheid en een weekje rust pakken. Dat gaat niet meevallen, gok ik zo.. Maar we gaan het proberen.
Nitwit stress en lichaamlijke inspanning resulteerd soms iin een energieloos lichaam. Te vergelijken met een burnout. Reageer op de singnalen en pak je rust. Dan ichaam die energie weer op pijl brengen.
Stress zo snel mogelijk vermijden, of anders mee omgaan.
+1 maar niet te snel conclusies trekken. Iedereen heeft periodes waarin je gewoon omvalt van vermoeidheid. Houdt het langere tijd aan bv een hele week dan weet je dat je erdoor zit. Tip: sportmassage nemen en sauna. Niet verbaasd zijn als je daarna een dag goede koppijn hebt.
Ja, is het ook. Het is een cursus hoor maar wel erg interessant inderdaad. Ik heb graag ergens de theorie achter. Dan kan ik zelf nadenken over hoe ik iets wel of niet wil doen en waarom mijn lichaam het doet.
Nitwit stress en lichaamlijke inspanning resulteerd soms iin een energieloos lichaam. Te vergelijken met een burnout. Reageer op de singnalen en pak je rust. Dan ichaam die energie weer op pijl brengen.
Stress zo snel mogelijk vermijden, of anders mee omgaan.
+1 maar niet te snel conclusies trekken. Iedereen heeft periodes waarin je gewoon omvalt van vermoeidheid. Houdt het langere tijd aan bv een hele week dan weet je dat je erdoor zit. Tip: sportmassage nemen en sauna. Niet verbaasd zijn als je daarna een dag goede koppijn hebt.