Nou.. Zowaar geen moeite om niet te trainen. Mijn voeding is wel strikt maar verder geen training.
Ik ben ook aan het nadenken over mijn training.
Benen = no go. Althans, geen DL en SQ.
Dat laat BOR, MP, BP en incline BP over.
Daarom heen wil ik een nieuw schema gaan bouwen. Ik moet wel. Dat gekloot van de afgelopen tijd was puur en alleen omdat ik mij mentaal niet kon neerleggen bij mijn beperkingen en dus aan het 'rekken' was met gedonder in de hoop dat ik mijn 5x5 weer kon oppakken.
Suggesties zijn zeker welkom.
De beentraining van Gijs hou ik er in. Dat wordt wel een losse training. Ik merk dat deze training door de hoge reps veel impact heeft.
Ma/woe/vrij gaat het worden denk ik (gezien werkrooster)
Woe wordt been-trainingdag en MP.
Ma en vrij moet ik gaan invullen.
Ma:
BP
incl. BP
HIT, 20min. crosst.
Woe:
Benen
MP
Vrij:
BOR
Pull ups
HIT:20min. crosstr.
Wie heeft suggesties om dit toch zo compleet mogelijk te maken?
Ik loop wat vast in wat ik wil (5x5) en wat ik kan. Daardoor vind ik het heel erg moeilijk om een goed nieuw schema te maken.
Ik moet volgende week gewoon beginnen met een nieuwe start..en nu goed.
Doel: massa behouden en gainen + droger trainen. Gaat pittig worden maar ik wil het wel gaan proberen. Ik wil nog zo'n 3% zakken in vet..Dat wil ik gaan doen dmv HIT in 2trainingen mee te gaan nemen.
Voeding gaat naar 35/45/20. Vet just doesn't do it for me. Kcal ga ik niet heel ver naar beneden brengen, ik merk dat ik die 2000 waar ik deze week op zit, echt nodig heb. (tijdens 5x5 zat ik op 2300!)
Kortom: Shoot! Alle tips, op alle fronten zijn even heel hard welkom. Ik zit vast in mijn drang naar 5x5.

Maar ik wil wel volgende week van start en er echt voor gaan om het anders te doen.