AndroidHealthClinic

Nitwit's log

Wow, dat ziet er al goed uit.
Hoe ziet het er relaxed uit?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.462
Mooie rug! Ben ook benieuwd hoe die er gespreid uitziet :).

Ja, die tat moet ik nog eens wat aan laten doen. Die staat er al bijna 10 jaar :o
Ik heb een heel gaaf idee, maar dat gaat dik geld kosten, dus daar wachten we nog even mee :p

Ik ken het, ik moet ook iets over laten patchen, hoe eerder hoe beter, maar ja, die centjes hè.

• #1.465
Ik heb foto's in redelijk ontspannen toestand laten nemen. Die ga ik even naast elkaar zetten.
Tevens heb ik alle maten weer opgenomen en in mijn trainingsboekje genoteerd.Er zit een groot verschil in mijn schouders. Van 106/107cm naar 112/113cm!
De rest is redelijk gelijk gebleven. :(

Voedingsschema ga ik vanmiddag op zitten..

Volgende week gaat het over een andere boeg.

Ik wil niet horen dat je foto's hebt genomen, ik wil zien!!!

Rug ziet er al goed uit. Succes met je trainingen komende week! :)

• #1.468
Eerst even op mijn feestboek gedropt, dan copypast naar hier Killy ;)

Mijn huidige stand van zaken..
Maten:
Bi's: 31 cm
Nek: 32.5
Taille:70
Schouders: 112,5
Heup: 90
Kuit: 36
Bovenbeen: 55
Borst (onder borsten): 70cm
Borst (boven borsten): 96,6

Gewicht: 64.5
Lengte nog altijd 1.78,5 ;)

Gelieve mijn foto's niet te quoten!Ik behoud graag controle over hoelang ze er staan :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Redelijk ontspannen buikje.

Ontspannen rug:

---------- Post toegevoegd Sun 15 Apr 2012 om 10:51 ----------

Belichting is een b*ch.. en ik wil heel graag leren poseren.. maar dat komt wel. Als die 3% er af is dan laat ik een shoot schieten. Puur voor mijzelf, en voor de site straks. :)

Tja, ik kijk naar naar een vrouwenlichaam heel anders dan naar een mannenlichaam dus ik beoordeel het ook anders...
Maar man man man dat ziet er goed uit! Je bent echt goed in verhouding overal. Goeie schouders/bovenrug en benen ook. En damn, je buik is ook top.
Ik lees je wel eens klagen nu en dan, ik zie er geen reden toe.
Lekker zo door blijven gaan, hoewel ik niet precies weet wat je streeffysiek is. Dit is in ieder geval een fysiek waar nekken verdraaid van raken op het strand, en vrouwen bitchy van naar je gaan kijken. ;)

Ik vind je een heel mooi en atletisch lichaam hebben. Er mag wat meer massa op de benen en kuiten maar ik weet dat dit een lastig punt is met trainen voor je... Trouwens fijn dat je zo snel vooruitgang ziet! Allemaal door je harde werken! :D jij kan deze zomer vol trots over het strand flaneren in bikini :P haha

• #1.471
Ja, mijn benen moet ik genoegen mee nemen. Ze zijn behoorlijk geslonken maar wel hard. Massief. Dat is dus even doorbijten tot ik er weer voor kan gaan.
Billen idem trouwens.. Die waren ook wat boller.. Maar helaas.

*ademhalenendoorgaan*

Thanks voor de complimenten. Ik ben verre van tevreden. Ik zie overal vet. Maar goed, ik heb mijn doel voor ogen..

:heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart:

Te veel vet? Wat is je doel dan in godsnaam?

Zou me nu juist opspiermassa richten, dat is het enige waar het echt aan ontbreekt.

Een lichaam als een gedicht! Met jouw instelling kom je er wel:)

Ja, mijn benen moet ik genoegen mee nemen. Ze zijn behoorlijk geslonken maar wel hard. Massief. Dat is dus even doorbijten tot ik er weer voor kan gaan.
Billen idem trouwens.. Die waren ook wat boller.. Maar helaas.

*ademhalenendoorgaan*

Thanks voor de complimenten. Ik ben verre van tevreden. Ik zie overal vet. Maar goed, ik heb mijn doel voor ogen..

Daar hebben we hier allemaal last van denk ik.. Maakt niet uit wat anderen zeggen, zelf ben je toch niet tevreden.
Maar je moet het dan maar zo zien, je ziet er veel beter uit dan de gemiddelde vrouw..
Benen zijn niet heel dik maar wel goed gespierd. Dus ik vind het netjes, gezien je niet kan squatten.

Je bovenlichaam is inderdaad mooi fors! Ook aan de maten te zien, groot verschil tussen onder en boven borst. Schouderbreedte heb ik eigenlijk nooit zelf opgemeten, ben nu stiekem wel benieuwd hoe iel en klein ik ben in vergelijking met jou :D. Je bikinibroekje is te klein geworden voor je glutes :p. Ik vind je benen er trouwens wel mooi hard uitzien! En nette buik natuurlijk.

Maar dus voor nog meer massa gaan… tenminste, dat zou ik doen. En daarna evt. pas weer cutten.

• #1.478
Je bovenlichaam is inderdaad mooi fors! Ook aan de maten te zien, groot verschil tussen onder en boven borst. Schouderbreedte heb ik eigenlijk nooit zelf opgemeten, ben nu stiekem wel benieuwd hoe iel en klein ik ben in vergelijking met jou :D. Je bikinibroekje is te klein geworden voor je glutes :p. Ik vind je benen er trouwens wel mooi hard uitzien! En nette buik natuurlijk.

Maar dus voor nog meer massa gaan… tenminste, dat zou ik doen. En daarna evt. pas weer cutten.

Hahha, broekje in een maatje groter is te groot en plomp. Ach. Het kan nog :cool: Ik moet 'm alleen niet zo hoog ophijsen, dat scheelt ook al.:D

Benen zijn hard, maar massa daar is k*t en gaat een uitdaging worden om er uberhaubt wat op te krijgen.

Ik wil massa, maar ik weiger meer vet er op te zetten. Droger is het streven, maar ook massa. Contraditie maar ik ben er van overtuigd dat het niet onmogelijk is. Het zal alleen wat meer tijd in beslag nemen.

Ik ga er gewoon voor.

Ik ga zo met mijn voedingsschemabeginnen.
En de training zoals hij er staat op de vorige pagina ben ik nog niet helemaal tevreden over, dus ik ga nog wat sleutelen. Advies is zeker welkom!
:)

• #1.479
Ma:
BP 5x5
incl. BP 5x5
Tri kickback 4x8
Lying tri (bb) extensions 4x8
Shrugs 4x8

HIT, 25min. crosst.

Woe:
MP 5x5
Push ups (zo veel mogelijk)

Benen volgens Gijs zijn schema:
Bulg.split sq. 3x20
Hyperext. 3x15
Hip bridges 3x15
Calf raises (toch staand, ik kan het wel)3x25 met 60kg
Leg raises 3x20
Planken 3x1 min. (als ik het er nog uit krijg)

Vrij:
BOR (5x5)
Pull ups
Lat. puldown 4x8
Cable face pul 4x8
Bicep dbconcentr. curl 3x10
Bicep bbcurl 3x10
Flyes 4x8 (borst hier ivm veel borst op maandag)

HIT:25min. crosstr.

Ik geloof dat ik hier aardig mee zou kunnen leven.
Als ik een dag extra kan trainen zou ik nog buik los meenemen. Maar dat hangt heel erg af van mijn rooster + zoon.

Tips?? Commentaar?

Ja bene weet ik dat dat moeilijk voor je gaat, maar jij ziet uitdagingen wel om aan te gaan dus komt helemaal goed. Een droomstreven hoeft niet bereikbaar te zijn, die verandert toch steeds (lijkt me). Dus dan blijf je maar doorgaan en doorgaan en dat is prima toch?

Als beginner is het wel makkelijk te doen om vet te verliezen en spiermassa aan te zetten, dat zal voor jou wat lastiger gaan inderdaad. Niet onmogelijk, ben benieuwd!

Over je trainingsschema kan ik weinig zeggen. Behalve dat ik je benentraining toch nog best pittig vind. Als je dat kan lijkt het me prima, maar verder geen idee. :D

Terug
Naar boven