Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lekker ontspannenWow, dat ziet er al goed uit.
Hoe ziet het er relaxed uit?

Ja, die tat moet ik nog eens wat aan laten doen. Die staat er al bijna 10 jaar
Ik heb een heel gaaf idee, maar dat gaat dik geld kosten, dus daar wachten we nog even mee![]()

jij kan deze zomer vol trots over het strand flaneren in bikini
hahaTrue, meer massa! Dat absoluut.Te veel vet? Wat is je doel dan in godsnaam?
Zou me nu juist opspiermassa richten, dat is het enige waar het echt aan ontbreekt.
Ja, mijn benen moet ik genoegen mee nemen. Ze zijn behoorlijk geslonken maar wel hard. Massief. Dat is dus even doorbijten tot ik er weer voor kan gaan.
Billen idem trouwens.. Die waren ook wat boller.. Maar helaas.
*ademhalenendoorgaan*
Thanks voor de complimenten. Ik ben verre van tevreden. Ik zie overal vet. Maar goed, ik heb mijn doel voor ogen..
. Je bikinibroekje is te klein geworden voor je glutes
. Ik vind je benen er trouwens wel mooi hard uitzien! En nette buik natuurlijk.Je bovenlichaam is inderdaad mooi fors! Ook aan de maten te zien, groot verschil tussen onder en boven borst. Schouderbreedte heb ik eigenlijk nooit zelf opgemeten, ben nu stiekem wel benieuwd hoe iel en klein ik ben in vergelijking met jou. Je bikinibroekje is te klein geworden voor je glutes
. Ik vind je benen er trouwens wel mooi hard uitzien! En nette buik natuurlijk.
Maar dus voor nog meer massa gaan… tenminste, dat zou ik doen. En daarna evt. pas weer cutten.
Ik moet 'm alleen niet zo hoog ophijsen, dat scheelt ook al.