- Waardering
- 778
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 40kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ja, kan idd een goed idee zijn maar hoe puzzel je dat zo neer dat het ook nut heeft? Daar heb ik geen bergen met ervaring mee.
De ene week 5x5, week er op 3x3 en meer gewicht, week daarop 3x8/10 en lager gewicht?

Thanks, ja, ik heb altijd snoeihard muziek op.. Daar haal ik echt veel uit.Sterke bp en incline,jaloers!.
Had je muziek op tijdens cardio? Ik zet altijd lekker house op en kijk ondertussen beetje om me heen.
Thanks, ja, ik heb altijd snoeihard muziek op.. Daar haal ik echt veel uit.
Maar ik heb gewoon echt een hekel aan cardio en dat voor iemand die in 2010 nog 3/4x per week 10km hardliep..
Thanks, ja, ik heb altijd snoeihard muziek op.. Daar haal ik echt veel uit.
Maar ik heb gewoon echt een hekel aan cardio en dat voor iemand die in 2010 nog 3/4x per week 10km hardliep..
Nee ik heb van mijzelf al een beetje last van mijn knieeen. Met het hardlopen heb ik dat eigenlijk naar de filestijnen geholpen.Buiten hardlopen doe je nooit meer (ivm rug?) ik kan me er ook niet toe zetten in de sportschool maar hardlopend, fietsend buiten of zwemmend in het zwembad heb ik er totaal geen moeite mee.

Als ik elke dag ga checken, word ik echt niet lekker.
herkenbaar! Dat is echt geen doen... Het moet wel leuk blijven he?! 
Mwah, als het noodzakelijk gaat worden ga ik het wel doen, voorlopig kan ik het zo af. De spiegel zegt genoeg en 1x in de week een check is prima. Inmiddels weet ik wel aardig hoef of wat.Hahaherkenbaar! Dat is echt geen doen... Het moet wel leuk blijven he?!
![]()