Fitness Seller

Nitwit's log

Via je nieuwe avatar eens op de spoiler gedrukt en rondgekeken in je log voor het eerst. Echt super foto's

mooie foto's Nitwit!

Persoonlijk zou ik idd ook niet voor nog een lager % gaan..maar jouw besluit.
Progressie heel goed te zien.

Lekker bouwen, zwaar trainen en schoon blijven eten en moet je opletten wat er gebeurd!!
Wij vrouwen zien altijd meer vet dan dat een ander ons ziet..je ziet er prima uit.

Heel mooi nitwit!
Goed resultaat voor een jaar. Ik denk dat iets meer massa je mooier zal staan,sommige delen van je lichaam lijken vrij 'dun' en als je nog lager in vp gaat zal dat nog meer zo lijken. Maar dit is natuurlijk je eigen besluit en je kan daarna altijd gaan cleanbulken en wat massa opbouwen. Ben zeker benieuwd hoe je er over een half jaartje uitziet!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.504
Thanks!

Ja, dat bouwen moet echt gaan gebeuren.
Ik heb er ook echt zin in. Ik was het even kwijt vorige week, maar we gaan er weer voor. Ik ben nog steeds een beetje moe maar soit.

;)

Als het goed is kan ik op korte termijn bij UVA Edegem terecht voor mijn rug. Ik hoop dat er dan wat meer duidelijk gaat worden omtrent SI/aanverwanten.

Ja, kan idd een goed idee zijn maar hoe puzzel je dat zo neer dat het ook nut heeft? Daar heb ik geen bergen met ervaring mee.
De ene week 5x5, week er op 3x3 en meer gewicht, week daarop 3x8/10 en lager gewicht?

Hou het simpel: om-en-om kracht en volume trainen, beide op een vast set-rep schema. Wil best een schema voor je uitschrijven als je dat op prijs stelt.

Ben het trouwens met Dirk eens wat betreft de kickback met dumbbell. Als je het echt zo'n fijne oefening vindt, pak hem dan eens met kabel. Dus met een hand, neutrale grip. Ik maak zelf een soort van handvat van touw aan de kabel vast. Geeft een veel betere belasting door de gehele ROM dan met een dumbbell.

Verder met Mack en Ara eens over je VP en cleanbulken. En met iedereen over je foto's!:)

Hoop dat je dat er nu eindelijk licht aan et eind van de tunnel is wat betreft je rug/SI!

Wees trots op je zelf
ik zie een hele grote verandering je buik is veel platter en doordat je droger bent tonen je spieren ook beter.
gewoon nu lekker op onderhoud eten of net iets er boven om spier op te bouwen. Zolang je geen wedstrijd doet hoef je echt niet lager in vet%

Goede oefening voor de triceps vind ik altijd de overhead dumbbell extention
met 2 armen te gelijk voel ik het beter als afzonderlijk

http://www.youtube.com/watch?v=CSLdB1xRCqQ

Dippen tussen bankjes vind ik ook erg lekker
http://www.youtube.com/watch?v=vq3sJvs_Tdg

• #1.507
Dippen krijg ik pijn van in mijn schouders!? Die doe ik dus niet meer.
Extensions heb ik ook al lang niet meer gedaan, kan ik ook wel weer eens overwegen!

Training van vandaag, ging lekker. Ik heb gekozen om het rustig aan op te bouwen (laag in reps) ivm nieuwe start.

BP
1x3x47,5
1x3x50T
1x2x55 (werd uit concentratie gehaald dus 3 lukte niet) Wel PR
1x2x55 (nieuwe poging gone bad)

BP incline
1x3x35
1x3x40
1x3x42,5

Cable pushdown (tri)
1x8x17,5
1x8x20
1x8x22,5 (damn ben een watje)

BB tri extensions
2x8x17
2x8x15

Shrugs (voor het eerst in smith, even zoeken, had zwaarder gekund)
1x8x20
1x8x30
1x8x40
1x8x50

10 min. loopband, 10 min crosstrainer...werd er niet lekker van. :o
Saaaaaaaaaaaaaaaiiii... Geen HIT gedaan, dat cardio gedeelte gaat echt een moeizaam iets worden om mijzelf aan te houden..:o

pff die bench, nice!!!

Sterke bp en incline,jaloers! :D.
Had je muziek op tijdens cardio? Ik zet altijd lekker house op en kijk ondertussen beetje om me heen :p.

• #1.510
Sterke bp en incline,jaloers! :D.
Had je muziek op tijdens cardio? Ik zet altijd lekker house op en kijk ondertussen beetje om me heen :p.
Thanks, ja, ik heb altijd snoeihard muziek op.. Daar haal ik echt veel uit.
Maar ik heb gewoon echt een hekel aan cardio en dat voor iemand die in 2010 nog 3/4x per week 10km hardliep..

Maar ik heb gewoon echt een hekel aan cardio en dat voor iemand die in 2010 nog 3/4x per week 10km hardliep..

Ja muziek scheelt echt veel vind ik!
Hmm ik heb altijd mn periodes, soms heb ik een tijd echt veel zin in cardio (nu het geval met hardlopen, vind ik echt weer leuk) en soms echt van die maanden waarin ik totaal geen zin heb in cardio.

cardio.. Pff echt verschrikkelijk.. Ik heb ook nog nooit een periode gehad dat dat lekker ging.. Gelukkig komen mijn doelen ook zonder de cardio een beetje dichterbij.. Respect voor jullie hoor..

Buiten hardlopen doe je nooit meer (ivm rug?) ik kan me er ook niet toe zetten in de sportschool maar hardlopend, fietsend buiten of zwemmend in het zwembad heb ik er totaal geen moeite mee.

• #1.514
Buiten hardlopen doe je nooit meer (ivm rug?) ik kan me er ook niet toe zetten in de sportschool maar hardlopend, fietsend buiten of zwemmend in het zwembad heb ik er totaal geen moeite mee.
Nee ik heb van mijzelf al een beetje last van mijn knieeen. Met het hardlopen heb ik dat eigenlijk naar de filestijnen geholpen.

Cardio= hell. Ik zou het eigenlijk ook moeten doen om een beetje BF te lozen, maar ik kan me er niet toe zetten.. Als ik jou was Nit en je wil toch cardio-en, zou ik iets zoeken wat je buiten kan doen en waarbij je geen last krijgt van je knieën.. Mountainbiken ofzo?

Gewoon een kwestie van wennen. Vind inmiddels een training zo kort en niet 'af' zonder mn half uurtje cardio.
Hebben gelukkig ook tv's hangen, dat scheelt een hoop en beetje mensen kijken ondertussen.

20 min cardio na me KT.
In het begin is het weer wennen, maar je ziet de voordelen wel;)

• #1.518
Geen spierpijn, dat is lekker! :)

Even voor het beeld, mijn voeding voor vandaag.

Ontbijt:
45gr. brinta, 300ml melk, 3scoops whey

10.00
150ml yoghurt, rood fruit, mineola,24gr. walnoten

12.00
Pakketje van in totaal 500gr:
Zilvervliesrijst
Broccoli
Sperziebonen
Kipfilet

15.00
70 gr. Rucola salade melange
2tomaten
Halve komkommer
Half bolletje mozerella
Handje olijven
200gr. tilapia filet

18.00
250 gr. gewokte sperziebonen (niets er op of er aan)
200gr. tilapia filet

22.00
500gr. kwark

Ik weet niet precies waar ik exact op uitkom. Ik weet als ik ongeveer zo eet, ik prima zit. 1x in de week gooi ik mijn schema van die week door excell, vaak zit ik dan gewoon dik in orde qua verhoudingen en hoeveelheden.

Als ik elke dag ga checken, word ik echt niet lekker.

Normaal eet ik overigens kwark om 10 uur, maar dat kom me mijn neus uit momenteel.

• #1.520
Haha :p herkenbaar! Dat is echt geen doen... Het moet wel leuk blijven he?! :)
Mwah, als het noodzakelijk gaat worden ga ik het wel doen, voorlopig kan ik het zo af. De spiegel zegt genoeg en 1x in de week een check is prima. Inmiddels weet ik wel aardig hoef of wat.

Terug
Naar boven