XXL Nutrition

Nitwit's log

Wat is rotex?

Wel goed hoor, toch nog even naar de sportschool voor wat interval. Wil je toch nog meer zakken in bf dan?

Nette training chica. Die calfraises zijn zeker pittig op 25 reps?
Respect trouwens dat je je toch tot cardio hebt weten te zetten. Ik zie niet waarom je het zou moeten doen maar dat onderwerp hebben we al eens besproken hier.
Ik neem aan dat je je VP nog lager wil hebben?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.564
Nette training chica. Die calfraises zijn zeker pittig op 25 reps?
Respect trouwens dat je je toch tot cardio hebt weten te zetten. Ik zie niet waarom je het zou moeten doen maar dat onderwerp hebben we al eens besproken hier.
Ik neem aan dat je je VP nog lager wil hebben?
Calf raises zijn burn burn burn idd.
VP nog een beetje lager. Even zien hoe mijn lichaam er dan uit ziet. :D

Hoe zit het met een laag vet% bij vrouwen? Als je bv erg laag gaat kan je toch een onregelmatige cyclus krijgen en krimpende boobies?

Zijn er complicaties bij vrouwen, zo ja wanneer komen die dan over het algemeen?

Hoe zit het met een laag vet% bij vrouwen? Als je bv erg laag gaat kan je toch een onregelmatige cyclus krijgen en krimpende boobies?

Zijn er complicaties bij vrouwen, zo ja wanneer komen die dan over het algemeen?

Een te laag vetpercentage kan inderdaad leiden tot een verstoorde hormoonhuishouding, zoals wegblijvende menstruatie. Verder nierproblemen, botontkalking, problemen met haargroei, nagels e.d. Vanaf welk vetpercentage dat is, weet ik niet precies, zal ook wel per peroon verschillen.

Ongeveer onder de 10-12%, goed om op te letten inderdaad.

Daarnaast zal je weerstand een flinke deuk oplopen.

Maar goed, qua uiterlijk moet je het zelf weten. Je komt er alleen niet dichter mee bij je streeffysiek.

Bij mij in de sportschool adviseren ze om niet lager dan 14-15% te willen i.v.m. hormoonproblemen en lagere weerstand e.d. Maar weet niet hoe zij aan dat percentage komen, of het echt waar is, of dat zij alleen 'moeten' waarschuwen vanwege hun functie.

Duhuss Nit.. Ik denk dat je je beter kan focussen op meer definitie dmv spiergroei dan dmv je BF verlagen. Zou zonde zijn als je gezondheid er onder zou leiden. Normaal ga ik niet in discussie over wat iemand wel/niet met zijn lichaam doet, dat is niet mijn zaak. Maar als je gezondheid er onder kan gaan leiden, tja, das wel iets om over na te denken.

Ongeveer onder de 10-12%, goed om op te letten inderdaad.

Daarnaast zal je weerstand een flinke deuk oplopen.

Maar goed, qua uiterlijk moet je het zelf weten. Je komt er alleen niet dichter mee bij je streeffysiek.

Hier ben ik het zekers mee eens, het doel is toch volgens mij nog een stuk gespierder te worden en volgens mij komt een groot gedeelte van de voldoening ook uit de gewichten. Je gaat hoe dan ook zwakker worden, en inderdaad word je weerstand een stuk lager.

Maar je moet vooral doen waar je jezelf goed bij voelt.

Nog droger? Ik vind je best al droog
Zou eerst meer spier opbouwen en dan daarna weer droger

Hoe droger je staat, hoe ouder je lijkt als vrouw

• Like
Waarderingen: DG80
  • #1.575
Ok ok.. i get the point. *gaat zich achter de oren krabben*

DUs niet stoppen tot je een lb hebt als kitty :heart:

:roflol:

Aardige gewetenstrap Killy :p :rolleyes:.

Maar Nitwit, denk er goed over na, meer zeg ik niet :).

Ja, sinds nitwit me afgewezen heb ben ik wel een beetje bitchy he? :(

• #1.579
Arm wezen

Welke vrouw heeft jou niet afgewezen Killy :roflol:

Terug
Naar boven