- Waardering
- 1.015
Heb ze nog niet allemaal mogen ontmoeten

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Nou Abfab gaat je niet lukken want zelfs IK was kansloos![]()
Thanks! Me = ook happy
Komt goedddd! Lekker door buffelen. Ik ben ook al een jaar bezig.
Oh ja dan moet je idd ook al wel zo zijn, eigenlijk al podium, 1,5 jaar is max voor de olympia anders leg je te weinig druk op jezelf!
Ik? Druk op mijzelf? Nooit. 
Dat betekend dat mijn PR op BP geen 55kg maar 4x57,5kg is 

Ik geloof niet zo in perfect, dus het zal wel goed zijn maar altijd ruimte voor verbetering.lekkere gewichten! Maar wrm maar 2oef borst? En had je gewoon zin in shrugs dat je die vandaag deed?altijd leuke verassing als je bp zwaarder uit valt![]()

. Ik snap wat je bedoelt met: het moet,omdat het hoort. Heb ik ook wel 's last van
,maar des al niet te min als dit bij jou lekker voelt en het zo voor je werkt: so be it! Beter dat je je hier goed bij voelt dan dat je iets doet omdat het zogenaamd zo moet,maar dat totaal niet lekker voelt,toch?
.borst en wat tri? Waarom niet een wat meer complete training met schouders, core etc
ik vroeg het omdat ik 2 oef borst beetje weinig vind.. Maar dat kan ook zijn omdat ik er gewoon graag meer doe; ). Incline is idd bovenkant borst. Decline zegt t al onderkant dus.. Shrugs vind ik ook heerlijk.. Ik doe ze altijd tijdens mijn rug en schouder training.. En dan van overgang laatste rug oef naar schouders.. Maar als dit voor je werkt.. Soit idd![]()

Ten tweede Ik heb chronisch tijdgebrek ivm kind en oppas, als ik de trainingen langer ga maken (waar ik sowieso geen voorstander van ben) dat haal ik gewoon niet.