MuscleMeat

Nitwit's log

Na een tijdje weet je prima hoe de verhoudingen ongeveer zijn van bepaalde producten en wat je die dag nog weinig hebt binnengekregen. Aan je foto's te zien doe je niks verkeerd, dus ga vooral zo door! Chapeau ;)

Ik wil massa, maar ik weiger meer vet er op te zetten. Droger is het streven, maar ook massa. Contraditie maar ik ben er van overtuigd dat het niet onmogelijk is. Het zal alleen wat meer tijd in beslag nemen.

:)

Haaa, precies of ik mezelf hoor! Ik ga je blijven volgens Nitwit, want ik zoek ook naar dé manier om dit voor elkaar te krijgen. En ik vind je foto's erg mooi.
Maar ook daar herken ik "ik zie overal vet" precies.
We zijn gewoon nooit tevreden, he. ;)

BP
1x3x47,5
1x3x50T
1x2x55 (werd uit concentratie gehaald dus 3 lukte niet) Wel PR
1x2x55 (nieuwe poging gone bad)

Alsnog een hele nette bench! Je kan makkelijk meedoen 3 Juni! Druk je meer dan Pol :p
Cable pushdown (tri)
1x8x17,5
1x8x20
1x8x22,5 (damn ben een watje)

BB tri extensions
2x8x17
2x8x15
Waarschijnlijk staan er op jullie cablestation gewoon de werkelijke gewichten, hij is ook ongeveer gelijk aan je extensions. Als er stappen van 5 kg op staan kan je er met zekerheid vanuit gaan dat je dat door 2 moet delen. Dus niet vergelijken met anderen en je dan zwak voelen.

Haha ik zou dat ook niet kunnen elke dag nakijken. Heb het wel 1x een week lang gedaan, zoveel mogelijk bijschroeven enzo maar op m'n gevoel ging het aardig goed. En aan jouw foto's te zien gaat het op gevoel ook prima. Maar inderdaad, als het nodig mocht zijn (voor jezelf) kan je altijd nog exacter gaan werken.

ik ben jaloers op je bench :D gaat lekker!

Nice train Nitty! Grtz op bp pr. Die cardio went wel na tijdje

Thanks voor je post in mn log nitwit! Je voedingsschema ziet er netjes uit. Heb even gekeken en ff opgeslagen als voorbeeld. Heb sowieso mn voedingsschema sinds vorige week door elkaar gegooid en kwark van overdag eruit gelaten en vervangen door wat snellere eiwitten + meer koolhydraten toegevoegd. Even uitproberen hoe dat gaat!

Cardio= hell. Ik zou het eigenlijk ook moeten doen om een beetje BF te lozen, maar ik kan me er niet toe zetten.. Als ik jou was Nit en je wil toch cardio-en, zou ik iets zoeken wat je buiten kan doen en waarbij je geen last krijgt van je knieën.. Mountainbiken ofzo?

inderdaad mountainbiken is nice :) ga ik zelf binnenkort ook mee beginnen

Nog wat moois op de planning vandaag?:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.530
MP 5x5
Push ups (zo veel mogelijk)

Benen volgens Gijs zijn schema:
Bulg.split sq. 3x20
Hyperext. 3x15
Hip bridges 3x15
Calf raises (toch staand, ik kan het wel)3x25 met 60kg
Leg raises 3x20
Planken 3x1 min. (als ik het er nog uit krijg)

Als het goed is dit! :)

Lekkere training Nitty! Ben nu toch wel benieuwd hoeveel push-ups 'zoveel mogelijk" ondertussen voor je is.

• #1.532
Zal nog niet zo schrikbarend veel zijn. :P ik ben er niet zo heeeel best in..

• #1.534
Hij ging harrrdddd.. Mijn nieuwe PR!
:)

MP
1x3x35,5
1x3x38
1x3x40,5!!!! :D Zekers te weten ruimte voor meer!

Push up
3x10

Split sq. (bulg.)
3x15 (fff zwaar)

Leg raises
3x15

Hip bridges
3x15

En toen moest ik naar huis ivm oppas met tijd te kort.:( Geen Calf raises en planken maar goed.. komt van de week wel even.

netjes.. balen dat je vanwege oppas je training moest afkappen..ik haat het als ik tegen de klok moet trainen..
Nette Mp! Way to go;)

moet toegeven dat ik die MP's sick vind, ken genoeg 18 jarige jongens in mijn gym, die nog met de 30 bezig zijn:D

• #1.537
Thanks! Ik ben er ook heel blij mee. Ik heb lang tegen die 40kg aan gehikt, ik twijfelde toen ik begon, moest even mijn vertrouwen weer terug vinden (ikkanhetikkanhetikkanhet) maar toen ging hij hard ook. Ik weet dat er ruimte in zit voor meer.

Volgende week weer 5x5 dus dan zal er weinig meer in zitten, de week er op weer 3x3..hopelijk dan 42,5

Nette MP idd!

Maar 3x3 vind je dat niet weinig? Ik ben nu rustig aan het overstappen op 5x5..ik doe normaal altijd 5x8 maar merk hierbij al..van wat gaat het snel..
Maar ben zo gewend aan mijn sets,reps..dat ik het echt lastig vind..

Ik kan mij natuurlijk wel voorstellen dat je dan een stuk zwaarder weer kan pakken en das ook wel weer lekker:)
Nette mp, that's for sure!! maar dat had ik al gezegd..

Terug
Naar boven