- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik wil massa, maar ik weiger meer vet er op te zetten. Droger is het streven, maar ook massa. Contraditie maar ik ben er van overtuigd dat het niet onmogelijk is. Het zal alleen wat meer tijd in beslag nemen.
![]()

BP
1x3x47,5
1x3x50T
1x2x55 (werd uit concentratie gehaald dus 3 lukte niet) Wel PR
1x2x55 (nieuwe poging gone bad)
Waarschijnlijk staan er op jullie cablestation gewoon de werkelijke gewichten, hij is ook ongeveer gelijk aan je extensions. Als er stappen van 5 kg op staan kan je er met zekerheid vanuit gaan dat je dat door 2 moet delen. Dus niet vergelijken met anderen en je dan zwak voelen.Cable pushdown (tri)
1x8x17,5
1x8x20
1x8x22,5 (damn ben een watje)
BB tri extensions
2x8x17
2x8x15
Cardio= hell. Ik zou het eigenlijk ook moeten doen om een beetje BF te lozen, maar ik kan me er niet toe zetten.. Als ik jou was Nit en je wil toch cardio-en, zou ik iets zoeken wat je buiten kan doen en waarbij je geen last krijgt van je knieën.. Mountainbiken ofzo?
ga ik zelf binnenkort ook mee beginnenKomt me bekend voor. Dacht dat ik redelijk wat kracht in m'n borst had, maar opdrukken wil gewoon niet zo goedZal nog niet zo schrikbarend veel zijn.ik ben er niet zo heeeel best in..

Zekers te weten ruimte voor meer!
Geen Calf raises en planken maar goed.. komt van de week wel even.Hij ging harrrdddd.. Mijn nieuwe PR!
MP
1x3x35,5
1x3x38
1x3x40,5!!!!Zekers te weten ruimte voor meer!
.........