XXL Nutrition

Nitwit's log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.601
Er zijn zoveel trainingsdagboeken van mensen met schijnbaar oneindige tijd die zich het kunnen permitteren om altijd onverdeelde aandacht aan BB te geven. Als lezer vind ik deze log interessanter omdat zaken als werk, oppas, kinderen....ook gewoon moeten. Kiezen voor een bepaald soort schema is niet omdat we te lui zijn om vaker te trainen of niet inzien dat het niet helemaal optimaal is maar omdat het het enige is wat past als je het toaal plaatje bekijkt....:thumb: up voor dat je zo gemotiveerd bent, je doelen zo goed mogelijk bereikt naast een druk leven. (en eigenlijk is het ook best gezond om een gevarieerder leven te hebben dan BB alleen)

Ja, ik moet goochelen tussen 32 uur werken, opvang van mijn kind, school en diens activiteiten voor mijn kind, mijn hond en diens training, het huishouden,mijn sociale leven, andere verplichtingen, mijn voeding waar veel tijd in zit en mijn training. Ergens houdt het gewoon een keer op.
Ik doe mijn best maar het is een vrij kostbare lifestyle, zowel in tijd als in geld.

Ik moet het doen met die 3 dagen, en de energie die ik nog over heb om die 3 dagen te trainen. Ik denk niet dat ik hoef uit te leggen dat ik vaak moe ben. Maar ik ga wel en ik doe wel mijn best. Ik groei, wellicht niet zo snel als andere die meer tijd of rust hebben, maar ik groei. Voorlopig heb ik een hoop alleen bereikt. Ik ben niet ontevreden.

Momenteel is mijn opname capaciteit voor nieuwe informatie even minimaal. Ik merkte het gisteren ineens. Ik heb dus ook besloten even te bllijven trainen op deze manier, tot ik het weer op kan brengen om verder te kijken. Mijn hoofd zit even vol.

Ik ga wel met mijn oude trainer vrijdag met de cables trainen. Daar werk ik nooit mee en ik hou er niet van om te prullen maar wil gelijk het fijne ergens van weten. Daar heb ik dan wel weer zin in.

Mooie training Nitwit! En wat een shrugs! Doe je die met barbell?
Smithrek ;) thanks

Goed bezig brah!! Zeer nette shrugs :D
Dank je!

Mooie training hoor en grote getallen. Top!
Ja, qua getallen ben ik wel blij. :)

• #1.602
Net terug van fysio.. Billen staan in de tape.. Pretty in pink zullen we maar zeggen.
Hij wil dat ik toch weer ga squatten, sissysquats zonder gewicht. i don't know if that's such a good idea..

Nou goed, vanavond schouders en benentraining, ik zal het eens overwegen.

Net terug van fysio.. Billen staan in de tape.. Pretty in pink zullen we maar zeggen.
Hij wil dat ik toch weer ga squatten, sissysquats zonder gewicht. i don't know if that's such a good idea..

Nou goed, vanavond schouders en benentraining, ik zal het eens overwegen.

Ik zeg doen die squats. Dan maar zonder gewicht. De beweging is gewoon zó goed.

blijkbaar willen ze de omringende spieren sterker maken
Zonder gewicht squaten kan ook erg zwaar zijn hoor
Vraag me alleen af hoe jij gaat squaten met die tape op je glutes

• #1.605
blijkbaar willen ze de omringende spieren sterker maken
Zonder gewicht squaten kan ook erg zwaar zijn hoor
Vraag me alleen af hoe jij gaat squaten met die tape op je glutes
Ja, maar daar heb ik het schema van Gijs ook al voor. Had ik al uitgelegd aan de fysiopeut maar goed..:o

Ik denk dat ik het even uitstel tot die tape van mijn behind af is :rolleyes:

Je moet Gijs betalen voor zijn werk en niet die fysio ;)
Ik zie het anders al voor me
Zodra jij door je knieen zakt .... gaan je billen omhoog :)

Ja precies, gewoon wachten tot de tape eraf is.. en dan gewichtsloze (ehh bodyweight! Dat klinkt al beter) squats doen. Mochten je handen dan leeg voelen zonder gewichtjes pak je gewoon 2x0,5l waterflesjes ofzo :p.

Sterkte in ieder geval!

Ja, ik moet goochelen tussen 32 uur werken, opvang van mijn kind, school en diens activiteiten voor mijn kind, mijn hond en diens training, het huishouden,mijn sociale leven, andere verplichtingen, mijn voeding waar veel tijd in zit en mijn training. Ergens houdt het gewoon een keer op.
Ik doe mijn best maar het is een vrij kostbare lifestyle, zowel in tijd als in geld.

-Ik heb echt superveel respect voor jou! Dacht ik dat ik het druk had :O

• #1.611
Lief van je. :)

Voor de vrouwelijke liefhebbers: ik heb nog 3 kostuums liggen die ik weg doe omdat ze te groot zijn.
2 van de WE (zwart met streepje en bruin met streepje) pantalon maat 36, jasje maat 38
en 1 van Vanilia, ook bruin met streepje, in zijn totaal in maat 36.

foto's op verzoek. Alle 3 in nieuwstaat. Paar keer gedragen en netjes naar de stomerij gebracht.

---------- Post toegevoegd Wed 25 Apr 2012 om 17:10 ----------

Laatst bewerkt:
Ja Nitwit, die drukte delen we helaas;)
Het valt ook niet mee en moet ook eerlijk zeggen dat ik soms echt moeite heb om achter de pc te kruipen om mijn trraining te posten maar denk dan maar aan jullie..en dan denk ik ach het is ook zo weer gebeurd..toch?!

Goed bezig girl..en ach je zei het zelf al..we groeien en daar gaat het om!

• #1.613
Lekker getraind. :)
De beentraining begint te 'wennen', hartslag blijft wat relaxter en ik sta niet kotsmisselijk en trillend weer buiten. Als het zo blijft dan kan ik het weer wat gaan opvoeren.

MP:
1x5x40kg PR! (op reps)
1x5x37,5
1x5x35
1x5x35
1x5x30

Push up
2x8 en toen gestopt ivm pijn aan schouder.
Vrijdag vorm check door trainer

Bulg. split sq
3x20 Trillen begon pas op de laatste 5 reps

Hyper ext.
3x15

Hip bridges
3x15

Leg raises
3x15 Er 'knoept' iets in mijn onder rug, was de vorige training ook al

Planken
3x1 min

Crunches met 3x20
unbranded-weider-abdominal-crunch-trainer.jpg

Calf raises, in smith + step
3x25x50kg

---------- Post toegevoegd Wed 25 Apr 2012 om 20:21 ----------

Vrijdag trouwens de training met mijn oude trainer. Hij gaf al aan dat hij het over een andere boeg gaat gooien en supersets gaat doen met mij :eek::eek:
Dat gaat nog wat worden..:D

Lekker getraind. :)

Push up
2x8 en toen gestopt ivm pijn aan schouder.
Vrijdag vorm check door trainer

Push up's is het zelfde als met bankdrukken, hoe meer je guillotine pressed hoe meer jouw schouders worden belast. Denk dat je beter zo smal mogelijk kan beginnen met drukken, dus ellebogen sowieso getukt.

Jee, wat word je sterk. :)

• #1.616
Push up's is het zelfde als met bankdrukken, hoe meer je guillotine pressed hoe meer jouw schouders worden belast. Denk dat je beter zo smal mogelijk kan beginnen met drukken, dus ellebogen sowieso getukt.
Ja we gaan even kijken vrijdag, naar wat het probleem kan zijn.
Thanks, ik neem deze gelijk even mee.

Dank je.. Het blijft maar gaan. Wel lekker!

hot damn, strong lady = strong!

• #1.618
Thank you!

Supersets doe ik nu ook.
Altijd killing, maar monster pomp

Terug
Naar boven