Er zijn zoveel trainingsdagboeken van mensen met schijnbaar oneindige tijd die zich het kunnen permitteren om altijd onverdeelde aandacht aan BB te geven. Als lezer vind ik deze log interessanter omdat zaken als werk, oppas, kinderen....ook gewoon moeten. Kiezen voor een bepaald soort schema is niet omdat we te lui zijn om vaker te trainen of niet inzien dat het niet helemaal optimaal is maar omdat het het enige is wat past als je het toaal plaatje bekijkt....up voor dat je zo gemotiveerd bent, je doelen zo goed mogelijk bereikt naast een druk leven. (en eigenlijk is het ook best gezond om een gevarieerder leven te hebben dan BB alleen)
Ja, ik moet goochelen tussen 32 uur werken, opvang van mijn kind, school en diens activiteiten voor mijn kind, mijn hond en diens training, het huishouden,mijn sociale leven, andere verplichtingen, mijn voeding waar veel tijd in zit en mijn training. Ergens houdt het gewoon een keer op.
Ik doe mijn best maar het is een vrij kostbare lifestyle, zowel in tijd als in geld.
Ik moet het doen met die 3 dagen, en de energie die ik nog over heb om die 3 dagen te trainen. Ik denk niet dat ik hoef uit te leggen dat ik vaak moe ben. Maar ik ga wel en ik doe wel mijn best. Ik groei, wellicht niet zo snel als andere die meer tijd of rust hebben, maar ik groei. Voorlopig heb ik een hoop alleen bereikt. Ik ben niet ontevreden.
Momenteel is mijn opname capaciteit voor nieuwe informatie even minimaal. Ik merkte het gisteren ineens. Ik heb dus ook besloten even te bllijven trainen op deze manier, tot ik het weer op kan brengen om verder te kijken. Mijn hoofd zit even vol.
Ik ga wel met mijn oude trainer vrijdag met de cables trainen. Daar werk ik nooit mee en ik hou er niet van om te prullen maar wil gelijk het fijne ergens van weten. Daar heb ik dan wel weer zin in.
SmithrekMooie training Nitwit! En wat een shrugs! Doe je die met barbell?
thanksDank je!
Ja, qua getallen ben ik wel blij.