Fitness Seller

Nitwit's log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.621
Ik geloof dat ik nog leef.. Denk ik :p

OMG.. Wat een training.

We zijn begonnen met:

*5x5 pullups afgewisseld met 5x5 kettlebell row. 30 sec. rust na beide 1x5 gedaan te hebben

* 5x5 MP (25kg) met 5x5 DL (60KG)
DL ging goed, geen pijn

Moet zeggen dat ik toen al aardig stond te hijgen :ovoornamelijk door het tempo. Pomp all over the place.
MP had flink zwaarder gekunnen, dit was echt de beweging maken, weinig belasting.

Toen naar cables gegaan.

Even tussendoor cable schoulder raises gedaan, ging dood. :o Dat is niet mijn sterktste punt. Laag in gewicht maar reps tot ik er geen 1 meer uit kreeg.

Toen weer even combi
Cable flyes x push ups smallgrip.

Bij het laatste setje was ik echt op. Leeg.. Zat niets meer in.
Heerlijk gevoel. Wat een training..

Just the way i like it, high volume training met weinig rust tussen de sets:)

klasse bezig nitwit

• #1.623
Thanks! Mijn lichaam stond helemaal strak. Wel heel gaaf

Lekker gevoel is dat he, probeer ik elke keer te creeren maar lukt niet altijd:)

Lekker hoor sharon, is een heerlijk gevoe,inderdaadl!

• #1.626
Ja, vandaag voel ik het wel. Ik ben heel benieuwd hoe het morgen is :P
We gaan het meemaken!
Voortaan ga ik 1x per week met hem zo trainen. Ik ga bedenken wat ik de andere 2 trainingen ga doen. Of ik mijn eigen training aanhoud of dat ik het ga aanpassen.

En zo blijf je zoeken naar DE training..

Laat je het ff weten als je DE training gevonden hebt? :p

• #1.628
Hahha, zal ik doen. ;) DE training voor mij dan he.

Trainer gokt er op dat er weinig nodig is om mij droog te trainen. Ben benieuwd.

Zooo, goed bezig! Damn :D. Kun je trots op zijn.

Plezier in het proces. Heel goed bezig.

Ben benieuwd Witje;) succes

Zo wit is ze niet :p. Goed te zien met haar bikini :p.

Haha :p

• #1.634
:d

Wat bedoel je toch met droger worden
Je bent al aardig droog zoals je ben...... toch?
Ik zou voor spiermassa gaan

Kan altijd nog meer massa! :D

• #1.639
Ik wil gewoon alle 2. Puh.
;)

Zonder gein, ik heb moeite met loslaten van doel 1 om doel 2 (of andersom) te bereiken.

I want i all. Hebberig he?

Ja het is natuurlijk wel handiger als je én vet verliest én spieren kweekt. Twee vliegen in één klap. De lean gains dus... Wat ik nu heb, maar ik wil juist NOG MEER massa, en niet dat kleine beetje (ja ook hebberig). Mocht ik daarna nog niet tevreden zijn cut ik het er wel weer af.

Met 14% heb je genoeg spelingsruimte. En om niet alleen op die waarde af te gaan; aan de foto's te zien ook. Ik geloof mijn percentage namelijk ook niet... misschien is het wel 20%, ik noem maar wat... maar alsnog wil ik meer massa.

Natuurlijk ieder zo zijn visie, en het is jouw lichaam blabla en jij moet je er goed bij voelen ;), maar meer massa zou je goed staan. In ieder geval niet cutten; lean gainen of bulken!

Terug
Naar boven