Fitness Seller

Nitwit's log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.642
Nou, na 2 trainingen die iets crossfits achtigs hadden, vandaag weer eens een eigen training neergezet. En daarmee ook een pr. :D

Ik had van te voren bedacht dat ik de schade wilde inhalen van het crossfit gebeuren maar heb ter plekke besloten mij gewoon aan mijn schema te houden. *kostte wat moeite..*

:)

MP:
1x3x42,5!! PR en hij ging hard.. Volgende training met 1x3 ga ik voor 45
1x3x40
1x3x37,5

Push up:
3x10

Benentraining heb ik wat gewijzigd, calf raises gewoon staand +gewicht en stiff leg. DL er in gezet. Leg raises er uit ivm akelig gevoel in mijn bekken bij het ophalen van mijn benen.

Bulg. split. 3x15
Hyper ext. 3x15
Stiff leg. deadlift: 3x10x32,5 (meer bewegen dan belasten even kijken of dit gaat)
Calf raises standing: 3x25x60kg
Hip Bridges: 3x15

Planken 3x 1min.

Ik stond flink te trillen op mijn beentjes. Bij de benen training heb ik er een hoog tempo in gehouden, weinig rust. Vooral bij de bulg.sq ging ik daardoor bijna van mijn houtje (wat dat nou is??)
Maar het was wel lekker :D

Lekkere training brah! grtz met je pr :D

Hoe gaat het nu met je SI?

• #1.644
K*t. Gaat nog steeds niet lekker. Begint zich weer te uiten in mijn benen en knieeen.
Knie pijn komt weer terug, rechter been lijkt soms of hij 'scheef' staat in de kom. Vandaar uit een hoop pijn.

Het komt allemaal van uit mijn bekken/SI, maar ja..4 juni pas orthopeed. We modderen dus gewoon maar aan.

Lekkere pr op de mp! t*ring sterk! Nog een paar weekjes en je drukt meer op de mp dan ik ;)

Mooi volume ook.

Die MP is echt bruut hoor Nit. ;)
En ik heb het ook met split squats, ga altijd helemaal kapot. Geen idee waarom.
Respect dat je weer SLDL aan het doen ben, ondanks je klachten. Denk dat je er baat bij zal hebben.

Nette progressie op 1 jaar :)

Supernice die pr! En sterkte met je beentjes (eh, benen :)).. en met het mentale aspect wat daarbij hoort.

• #1.649
Ik ga om van de spierpijn in de hamstrings vandaag..aaahhh en ook in mijn billetjes.
Nou weet ik weer waarom ik benentrainen zo lekker vind. :heart:

Ja heerlijk is dat hè! Lekker bezig hoor nitwit. Ik zag trouwens op fb dat je heel veel weg woont. Jammer want had me leuk geleken om een keer samen te trainen :D

• #1.651
Oh ik wil best een keer die kant op komen hoor. Lijkt me ook leuk! Ik moet nog met ongeveer 7 mensen gaan trainen geloof ik..Hhaha. Maar ik heb het razend druk gehad de laatste tijd.

We kijken wel even, wellicht dat we ergens een keer tijd vinden!

Doen we een gezamenlijke meet! (Ja ik wil ook wel meetrainen ;))

• #1.653
Meiden training.. Goed idee.
Even de kerels op de sportschool er uit werken. hahah

oh oh nog steeds veel last en wat doe je? Je bent minstens zo eigenwijs als ik geloof ik. En dan al helemaal SLDL. fijn je onderrug bol maken..... RDL is dan al een pak beter maar goed. De belasting van 60kg op je ruggengraat als je het idee hebt dat je heup niet goed zit, terwijl je ook gewoon one legged calf raises kunt doen. Ik snap je drive echt wel maar het wordt echt niet vanzelf beter.

Lijkt mij ook wel leuk eigenlijk. Lees het tzt wel als jullie iets afspreken.

• #1.656
oh oh nog steeds veel last en wat doe je? Je bent minstens zo eigenwijs als ik geloof ik. En dan al helemaal SLDL. fijn je onderrug bol maken..... RDL is dan al een pak beter maar goed. De belasting van 60kg op je ruggengraat als je het idee hebt dat je heup niet goed zit, terwijl je ook gewoon one legged calf raises kunt doen. Ik snap je drive echt wel maar het wordt echt niet vanzelf beter.

:o Euh..*stamelt iets*

Rug was mooi strak, trainer stond mee te kijken. :) Ik ben wel heel erg bezig met vorm.
RDL dan beter, juist de buk beweging krijg ik last van.
Vandaar mijn keuze voor de SLDL. En ook geen mega gewicht er aan, bewegen niet belasten. (soort van)

Calfs gaat goed, geen last van. Maar ik snap wat je bedoelt. :rolleyes: Het gaat om de belasting van mijn ruggengraat.

Zolang ik geen napijn heb wil ik het eigenlijk wel blijven doen. Zodra ik merk dat het niet goed uitpakt stop ik er ook wel mee. Maar het enige wat dat veroorzaakt is: Squat, Leg press, en veel/zwaar DL'en.

Eigenwijs?Ik..Nooit. :D

---------- Post toegevoegd Sun 6 May 2012 om 11:07 ----------

We pmen nog wel even! Gaat gemakkelijker. Het liefste ga ik dan met de serieuze dames van hier.
Inderdaad de dames die ook in mijn log te vinden zijn. Niet dat het een mega meet met allemaal vrouwen wordt, dan komt er niets meer van trainen.

Meiden training.. Goed idee.
Even de kerels op de sportschool er uit werken. hahah

Precies, haha. Wie staan er allemaal op het "lijstje"? Of zullen we er even over pm'en? Anders wordt dit log zo volgespamd straks..

---------- Post toegevoegd Sun 6 May 2012 om 11:09 ----------

Oh lekker tegelijk posten met Nitwit :D.

Zeg kunnen we dan gewoon een DBB meeting organiseren. Op een lokatie die groot genoeg is om de groep te verdelen in vrouwen en mannen.
Er moet toch wel ergens een "Amerikaanse stijl" gym zijn? Of is dit niet de bedoeling.

Kunnen onze huissponsoren hier ook niet iets in betekenen??

• #1.659
Lady's die 'in' zijn:
Nitwit
Abfab
Kitty
Fex

? Zo dames?

---------- Post toegevoegd Sun 6 May 2012 om 11:12 ----------

Zeg kunnen we dan gewoon een DBB meeting organiseren. Op een lokatie die groot genoeg is om de groep te verdelen in vrouwen en mannen.
Er moet toch wel ergens een "Amerikaanse stijl" gym zijn? Of is dit niet de bedoeling.

Kunnen onze huissponsoren hier ook niet iets in betekenen??

Misschien dat we dat beter een andere keer kunnen doen?
Dan gewoon samen?
Anders gaat het weer zo'n groot geheel worden en ik gok er op dat de dames het lekker klein willen houden.

Of gewoon dat wie aan kan sluiten aansluit, maar we er geen rekening mee gaan houden met de datum, anders wordt het teveel gedoe denk ik. Hoewel we dan wel een soort stalkersprincipe kunnen krijgen als we de datum en plaats openbaar maken :D.
---
Oh je kunt maar pm'en naar één persoon tegelijk, lastig...
---
Oh je kunt een groep aanmaken, moment :D.

Terug
Naar boven