XXL Nutrition

Nitwit's log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.661
Of gewoon dat wie aan kan sluiten aansluit, maar we er geen rekening mee gaan houden met de datum, anders wordt het teveel gedoe denk ik. Hoewel we dan wel een soort stalkersprincipe kunnen krijgen als we de datum en plaats openbaar maken :D.
Grinnik..Euh ja. Serieuze dames training..incl. plaats en tijd = risico dat er een volle gym staat :D

:roflol: Ja inderdaad. Dan maar een onderonsje ;). Check de uitnodigingen dames.

Verder via pb inderdaad!

SHitttt

uploadfromtaptalk1336298066955.jpg

Of gewoon dat wie aan kan sluiten aansluit, maar we er geen rekening mee gaan houden met de datum, anders wordt het teveel gedoe denk ik. Hoewel we dan wel een soort stalkersprincipe kunnen krijgen als we de datum en plaats openbaar maken :D.
---
Oh je kunt maar pm'en naar één persoon tegelijk, lastig...
---
Oh je kunt een groep aanmaken, moment :D.

Ik hoor wel waar en wanneer. :D

29p25h2.jpg

Leuk met wat serieuze dames trainen een keer! :D

Gaaf meiden, ik wil jullie een hele leuke dag wensen en maybe in de toekomst er ook bij

eh waar ongeveer is de meet? Ik vind t miss ook wel leuk.. ;)

Hartstikke leuk om met Nitwit te trainen, alleen slecht voor mijn ego dat ze de meeste dingen zwaarder doet dan ik!

Ik lees een trainingsmeet.. Waar en wanneer? :)

@ my place, don't be late! :p

Nou, na 2 trainingen die iets crossfits achtigs hadden, vandaag weer eens een eigen training neergezet. En daarmee ook een pr. :D

Ik had van te voren bedacht dat ik de schade wilde inhalen van het crossfit gebeuren maar heb ter plekke besloten mij gewoon aan mijn schema te houden. *kostte wat moeite..*

:)

MP:
1x3x42,5!! PR en hij ging hard.. Volgende training met 1x3 ga ik voor 45
1x3x40
1x3x37,5

Push up:
3x10

Benentraining heb ik wat gewijzigd, calf raises gewoon staand +gewicht en stiff leg. DL er in gezet. Leg raises er uit ivm akelig gevoel in mijn bekken bij het ophalen van mijn benen.

Bulg. split. 3x15
Hyper ext. 3x15
Stiff leg. deadlift: 3x10x32,5 (meer bewegen dan belasten even kijken of dit gaat)
Calf raises standing: 3x25x60kg
Hip Bridges: 3x15

Planken 3x 1min.

Ik stond flink te trillen op mijn beentjes. Bij de benen training heb ik er een hoog tempo in gehouden, weinig rust. Vooral bij de bulg.sq ging ik daardoor bijna van mijn houtje (wat dat nou is??)
Maar het was wel lekker :D

Ja:) deze zocht ik.... lijkt wel een chatroom met dat ge-meet hiero :roflol: Dikke MP, meer dan de meeste ecto's in de gym waar ik train. Nice

Ik tril altijd bij een benen training en ga ook meerdere malen bijna van stokkie. Benen is en blijft de zwaarste spiergroep om te trainen.

Erg mooie PR op de MP Nitwit! Keep them PR's coming!:D

Geinig Maniac :). Nitwit heeft daar wel een figuur voor! Als het je ook gaaf lijkt, gewoon doen! :D
(Mijn eigen figuur mag nog wat aan gebouwd worden imo)

Ze zeggen eigenlijk niet dat het vrouwelijke model ook gespierd moet zijn.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.678
Leuk als je lichaam er goed voor is.. ik zie mijzelf daar nog niet helemaal staan.. *Schaam*

Klopt RustyM. En bovendien zal het je wel een boel extra zelvertrouwen geven! Misschien ga je het dan zelf ook zien :).

Terug
Naar boven