XXL Nutrition

Nitwit's log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.681
Ik zat op de site te kijken, volgens mij is het niet meer? De link werkt niet?

Edit, google is your best friend.

Hmmz, ik weet het niet. Ik heb alleen fotos zonder hoofd..:)

Laatst bewerkt:
Als we meeten kan er wel een nieuwe foto geregeld worden.

• #1.683
Haha..Dat sowieso! Pics maken!

Ik zat op de site te kijken, volgens mij is het niet meer? De link werkt niet?

Edit, google is your best friend.

Hmmz, ik weet het niet. Ik heb alleen fotos zonder hoofd..:)

Ik heb wel vaag foto's van je hoofd gezien en dat zit ook wel goed chica.

• #1.685
Ok..onder het mom van "go with the flow", doe eens gek, kan jou het schelen..heb ik ook een inzending gedaan. Heb alleen nu al spijt.:o

• Like
Waarderingen: Fex
You go :D!

Ok..onder het mom van "go with the flow", doe eens gek, kan jou het schelen..heb ik ook een inzending gedaan. Heb alleen nu al spijt.:o

aaah super nitwit!
Je hebt inderdaad ook een mooi 'koppie', dus ben benieuwd of je er wat van gaat horen.:D

• #1.688
We gaan het meemaken. Of niet :o:p

Ik ga ook maar wat inzenden, volgens jongens in de sportschool zou ik een goed bikini atleet kunnen zijn!

Hahaha leuk sta je straks miss wel op de mens health:)
spannend..

Ja leuk pics maken op de meet:)

• #1.693
Hahaha leuk sta je straks miss wel op de mens health:)
spannend..

Ja leuk pics maken op de meet:)

Ja, gewoon vrouwen onderling. Lekker relaxt. Ik heb een best aardige camera, die neem ik wel mee. Incl. 2 lenzen.:)

Euh, ik zie mijzelf nog niet zo ver komen met dat 538 verhaal hoor :D heb op feestboek gezien dat er echt hele mooie meiden mee doen..Ik ben oud. :cool:

Maar dan later niet de foto's op DBB ;). Verder is het natuurlijk wel vet foto's maken!

Enne wat mooi is, is smaak he.

haha ja 27 is idd al heel oud jah..lol
Ik heb zelf ook spiegelreflexcamera..alleen geen xtra lenzen ofzo..maar ach..indien het allemaal gaat lukken neem ik die ook mee:)
Leuke avatar trouwens;)

---------- Post toegevoegd Tue 8 May 2012 om 23:13 ----------

Maar dan later niet de foto's op DBB ;). Verder is het natuurlijk wel vet foto's maken!

Enne wat mooi is, is smaak he.

dan kijken we gewoon wie het niet erg vind op dbb en die er echt niet op willen..die komen dan ook niet op het forum.
Zelf vind ik t altijd wel leuk en heb er geen problemen mee...wle met goedkeuring ofcourse:);)

Iedereen met mij op de foto!!!

Yep, that's the spirit. Zo is "camera fun" ook ontstaan. En ik heb d'r nog steeds geen spijt van. Afgezien van het feit dat ik misschien m'n tanden niet had moetEN laten zien in dat topic. As a matter of fact... "camera fun 2" staat zo tegen het einde van de zomer in de planning. :roflol:

Laatst bewerkt:
Wat jammer nou dat je er niet bij bent...;P, dan hadden we dat natuurlijk graag gedaan:)

• #1.699
Na een onrustige periode waarbij wat trainingen zijn komen te vervallen, ga ik er zo lekker weer even tegen aan!

Ik voel me enigszins opgeblazen en wat chubby (slecht gegeten in vakantie, totaal van mijn schema af; te weinig en als ik at:slecht)
Hard er tegen aan dus.

Na een onrustige periode waarbij wat trainingen zijn komen te vervallen, ga ik er zo lekker weer even tegen aan!

Ik voel me enigszins opgeblazen en wat chubby (slecht gegeten in vakantie, totaal van mijn schema af; te weinig en als ik at:slecht)
Hard er tegen aan dus.

Succes dan maar en de beuk erin.

Terug
Naar boven