MuscleMeat

Nitwit's log

Ja, ach. Ze zullen opzoek geweest zijn naar een bepaald plaatje. Het is jammer dat ze niet voor iemand gegaan zijn die wat meer spier heeft.

Was mijn gedachte ook. Het moet toch in een fitnessblad?
Deze vrouw heeft een mooi figuur maar een fitness/BF model vind ik haar zeker niet.

Nee een gespierde dame hebben ze niet gezocht
Het moet toch niet zo zijn dat de dame gespierder is als de man die 100 dagen zich rot heeft getraind... Zie het maar als een nieuwe auto in een show... zetten ze gewoon een lekker wijf bij en dan is die auto weer iets mooier.

Maar Nitwit is toch niet lelijk Grosje?

Jammer Nitwit! Misschien heeft zij er geen problemen mee dat waarschijnlijk de hele shizzle wordt gefotoshopt. Want het is en blijft natuurlijk een schrielkip. Kan je nagaan wat voor scheitblad het voor de rest is. Sowieso al die gay lectuur :P

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.887
Oh ik ben er niet zuur om hoor... Het zal allemaal wel. Als ze een bekende van ze is: is het doorgestoken kaart. Ze had uitgesloten moeten worden van deelname imo.

Ik weet waar ik sta qua fysiek, voor mij persoonlijk is er nog een lange weg te gaan eer ik ben waar ik wil zijn.
Maar dat is de sport en dat zijn mijn uitdagingen.

Ik ben niet tevreden met mijn lichaam maar zeer zeker ook niet meer extreem ontevreden. Als ik mij ergens steeds bewuster van begin te worden is dat ik geen doorsnee lichaam heb. Maar daar werk ik ook hard voor.
Nu lekker door buffelen, hopelijk op den duur mijn eigen dames PT bedrijfje.. Just for fun, omdat ik van de sport hou.
Ik trek mijn eigen plan :)

En mannen niet?
Racisme! :p

• #1.889
Buiten dat allemaal, met die r*tard wíl je toch niet op de foto?

Alle mannen willen wel een PT a la larissa reis ;)

• #1.893
Alle mannen willen wel een PT a la larissa reis ;)
Whaha, ja als ik enigszins in de buurt zou komen van haar fysiek, kan ik mij er een voorstelling van maken ja...

Ze is mij net iets te, van mij mag het ietsjes minder. Op sommige foto's dan.

Vooruit:D

Hhaha, Mwah, weet niet of er veel mannen zitten te wachten op pt van een vrouw ;)

Nee gekheid, ik denk dat ik mij echt in de vrouwenhoek wil gooien. Maar ik ben er nog niet aan uit hoor.

Ik denk dat je dat serieus onderschat en je verspeelt daarmee gewoon de helft van je potentiële markt.

Start gewoon als PT'er (is al lastig genoeg) en als dan blijkt dat je alleen dames als klant hebt kun je je altijd nog anders gaan profileren.

• #1.896
True.

Ik wil wel pt van je volgen ooit nitwit :D haha.
Jammer dat ze een vrouw hebben gekozen,waarvan het niet lijkt alsof ze krachttraining doet,vind dat jij er stukken beter bij staat.

Hopelijk doet een weekje rust, je rug ten goede meis!

True inderdaad. En je onderschat jezelf, niet zo onzeker zijn Nitwitje. Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk ;). Dat werkt ook niet mee. Maar je komt er wel, die kracht heb je!

• #1.899
Lief, thanks girls!

Wil je serieus al PT'er gaan werken? Bedenk je wel dat de meeste mensen niet de mentaliteit hebben die jij hebt w.b.t. trainen en eten.

Ga dan meer denken aan het werken als lifestyle-coach. Just my 2 cents;)

www.chivo.nl

Terug
Naar boven