XXL Nutrition

Nitwit's log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.901
Wil je serieus al PT'er gaan werken? Bedenk je wel dat de meeste mensen niet de mentaliteit hebben die jij hebt w.b.t. trainen en eten.

Ga dan meer denken aan het werken als lifestyle-coach. Just my 2 cents;)

www.chivo.nl

I know.. Ben al een paar mensen tegengekomen die de goede weg opgeduwd wilde worden, en uiteindelijk al begonnen te pruttelen toen ik het eetschema liet zien :D:o

Kansloos.

Thanks voor de link. Ik ga eens lezen!

I know.. Ben al een paar mensen tegengekomen die de goede weg opgeduwd wilde worden, en uiteindelijk al begonnen te pruttelen toen ik het eetschema liet zien :D:o

Kansloos.

Thanks voor de link. Ik ga eens lezen!

Hahaha, ik heb dezelfde ervaring. Het merendeel is op zoek naar een eenvoudige manier om maximaal resultaat te halen. Daar hoort natuurlijk wel een wijntje en zo nu en dan een snack bij.

daar kan ik ook heel moeilijk mee door de bocht..bah..wel resultaat willen maar er eigenlijk niks tot heel erg weinig voor willen doen..*zucht*

• #1.904
Ja juist. Ik heb daar dus een soort van allergie voor ontwikkelt.
Het medicijn is 'niet zeiken en trainen, denk je dat het bij mij is aankomen waaien'-theorie.
Heel kort door de bocht, 9 van de 10 keer heel confronterend..kans op tranen = 80%

Daarom verkoopt al die troep op tell sell zo goed;)

• #1.906
Daarom verkoopt al die troep op tell sell zo goed;)
Ongelooflijk he? ik heb ook een vriendin die dmv shakes nu 15 kg kwijt is ofzo.. op 3 maanden tijd. Heel knap dat ze het volhoudt. Daar niet van, maar ik hou mijn hart vast tegen de tijd dat die weer gaat eten.

Ze sport niet, houdt ze niet van, geen doorzettings vermogen ook niet :o

9/10 dat ze weer aankomt.

Rebound effect krijgt ze straks;)
Maar als het jou vriendin is kan je haar toch overhalen?

• #1.908
Rebound effect krijgt ze straks;)
Maar als het jou vriendin is kan je haar toch overhalen?

Nope. Been there, done that. Ik heb opgegeven.
Ik sta er al helemaal van te kijken dat ze die shake shit volhoudt.:rolleyes:

Ik had een voedingsschema gemaakt, precies zoals het hoort, ze is thuis dus ze heeft nergens naar te kijken.. Ging niet snel genoeg voor mevrouw. Had ze overigens na 2 dagen al besloten.
Ik heb samen met haar gesport maar ze durfde niet KT te doen, want mensen kijken..

Vervolgens kwamen de kribbige opmerkingen zoals: jij hoeft nergens naar te kijken en jij hebt wel een mooi lijf.. Toen kon ik haar wel afschieten. :D

Zoek het uit.. Als je niet wilt sporten en niet gezond wilt eten, dan ga je lekker aan de shakes. Ik hoor je wel als je wel weer normaal wilt doen. :rolleyes:

Met andere woorden: die moet eerst een gevecht met zichzelf oplossen eer ik er doorheen kom.

Dan moet je zeggen: Jaloers op mijn geweldige lichaam? Moet je ook naar MIJ luisteren! :D

(maar indd iedereen denkt ff snel een goed fysiek te halen. Koude kermis, heel koud)

Hhaha, Mwah, weet niet of er veel mannen zitten te wachten op pt van een vrouw ;)

Nee gekheid, ik denk dat ik mij echt in de vrouwenhoek wil gooien. Maar ik ben er nog niet aan uit hoor.

Dacht je van oma!! Die zou ik wel als Pt willen!!

Ja juist. Ik heb daar dus een soort van allergie voor ontwikkelt.
Het medicijn is 'niet zeiken en trainen, denk je dat het bij mij is aankomen waaien'-theorie.
Heel kort door de bocht, 9 van de 10 keer heel confronterend..kans op tranen = 80%

Je moet er dan ook vrede mee hebben dan niet iedereen dezelfde mentaliteit heeft. Ik heb een paar dames begeleid die met goede voeding en training 20+ kilo zijn afgevallen. De training stelde niet zoveel voor, maar was simpelweg een onderdeel van een gezonde lifestyle. Zie het dus ook meer als 3x per week bewegen en daarbij gezond eten.

Jammer, dat ze jou niet hebben gekozen.
Vreemd dat ze niet voor een wat gespierder fysiek zijn gegaan in een fitnessblad inderdaad, heel jammer

• #1.913
Flue, een beetje vreemd inderdaad. Maar goed, ik maak me niet zo druk ;)

Ik heb vanmorgen een behandeling gehad van de orthomanueel therapeut. Geniaal.
Ik had een beperking in het draaien met mijn nek naar links/rechts, 2x flinke tik op gehad (AUWWWWW) en nu kan ik weer draaien.

Ook de wervels thv mijn bh bandje zaten niet lekker, die zijn nu ook recht gezet. Die doet overigens nog wel zeer nu.

Ik mag niet trainen tot en met woensdag :o Hmmz. Bah.
Nou goed, ik ga vanavond wel even op de crosstrainer
verder ben ik niet wanhopig ofzo :D
en daarna even de sauna in. Spiertjes ontspannen.

Ook moest ik een goede sportmasseur zoeken van hem, dat staat dus op de to do list. Ik ken iemand maar of ze goed is??

Haha toch wat doen hè! hopelijk kan je het houden bij een beetje crosstrainen.. :D Denk dat rust nu wel ff goed voor je is. Wist hij niet nog een goede sport masseur?

Goed dat je behandeld bent. Het is even een investering qua niet sporten, maar straks kan je juist meer dan nu waarschijnlijk, heerlijk toch? Leef je lekker uit op de crosstrainer ;-)

In hoogerheide zit een goede die doet ook een goede motorcrosser uit ossendrecht die ik ken. Ben er zelf ook 1 keer in de 2 weken zeer tevreden over

• #1.917
Ik heb het 25 minuten volgehouden :o 6.2 km en toen was ik het strontbeu.
Ben zo de sauna ingerold, daar ook maar even 25min. gelegen. Heerlijk :D

Feedback: hij woont in Breda, ik in BoZ, hij wist bij mij in de buurt niemand en om nou op en neer naar Breda te gaan rijden..

Vriend van mij wist iemand; maar die is gestopt.
And so on.

Ook moest ik een goede sportmasseur zoeken van hem, dat staat dus op de to do list. Ik ken iemand maar of ze goed is??

Ik ga morgen weer naar de sportmasseur... het kan ook pijnlijk zijn maar je afvalstoffen gaan in ieder geval sneller uit je lichaam.
Gewoon eens proberen
ff googelen en er zit er vast 1 in je buurt

• #1.919
Via Facebook heb ik de tip gehad dat Five Sences in Hoogerheide goed moet zijn.. Even bellen dus.

chiro + masseur is ook een vast onderdeel bij mij

Terug
Naar boven