Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dank je. Ik heb verschrikkelijk veel moeite met mijn lichaam gehad. Voor het eerst in..eigenlijk heel mijn leven, kan ik zeggen dat ik trots begin te worden op mijn lichaam.
als je ziet op een jaar tijd heb je toch wel een mooi doel bereikt.Super die progressie op een jaar tijd! Wel balen van de gevolgen van je ongeluk
80 euro per 20 min? Ik denk dat ik me even ga inschrijven voor die opleiding O.o
De zorgverz. betaalt 35 aan je terug. Maar goed, het helpt 
Ja, ik ben er nog niet, maar ik kom een heel eind. ThanksProficiat! hard werk loontals je ziet op een jaar tijd heb je toch wel een mooi doel bereikt.
Ja, vet verdienen he? En als je nieuw patient bent mag je 120 euro aftikken.De zorgverz. betaalt 35 aan je terug. Maar goed, het helpt
Ja, ik ben er nog niet, maar ik kom een heel eind. Thanks
Laat ik het dan zo zeggen: zoals het onderste plaatje is niet mijn doel.
(zuurstof te kort?)
)Elke machine heeft een ander gevoel qua gewicht omdat de gewichten met kabels door katrollen worden bewogen.
Op mijn oude sportschool hadden we 2 dezelfde leggpress machines naast elkaar staan maar de een ging lichter als de ander (en was daardoor ook populair)
Maakt ook eigenlijk niet zo uit wat het echte trekgewicht is als je maar geneog weerstand voelt om net die 12 of 8 reps te maken
ik hou mijn trainingen bij in een boekje, nu zet ik gewoon boven mijn training in welke sportschool ik heb getraind.
Dan blijft het duidelijk voor mij.
Ik heb ook het gevoel dat de ene db de andere niet is. Bij budget lijken ze zwaarder dan HC ??