MuscleMeat

Nitwit's log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.921
Die indruk kreeg ik inderdaad al..
De orthomanueel therapeut (goed voor 80 euro per 20 min.) gaf al aan dat mijn rug gewoon een zwakke plek is. Die ongelukken zijn natuurlijk ook niet bevordelijk geweest.

Super die progressie op een jaar tijd! Wel balen van de gevolgen van je ongeluk :(
80 euro per 20 min? Ik denk dat ik me even ga inschrijven voor die opleiding O.o

Dank je. Ik heb verschrikkelijk veel moeite met mijn lichaam gehad. Voor het eerst in..eigenlijk heel mijn leven, kan ik zeggen dat ik trots begin te worden op mijn lichaam.

Proficiat! hard werk loont :) als je ziet op een jaar tijd heb je toch wel een mooi doel bereikt.

• #1.924
Super die progressie op een jaar tijd! Wel balen van de gevolgen van je ongeluk :(
80 euro per 20 min? Ik denk dat ik me even ga inschrijven voor die opleiding O.o

Ja, vet verdienen he? En als je nieuw patient bent mag je 120 euro aftikken.:mad: De zorgverz. betaalt 35 aan je terug. Maar goed, het helpt :)

Proficiat! hard werk loont :) als je ziet op een jaar tijd heb je toch wel een mooi doel bereikt.
Ja, ik ben er nog niet, maar ik kom een heel eind. Thanks

Ja, vet verdienen he? En als je nieuw patient bent mag je 120 euro aftikken.:mad: De zorgverz. betaalt 35 aan je terug. Maar goed, het helpt :)

Ja, ik ben er nog niet, maar ik kom een heel eind. Thanks

Wat is je doel eig? Want ik vind dat je hier echt al trots op mag zyn!

• #1.926
Weet ik eigenlijk niet. Doortrainen tot ik mijn massa genoeg vind ;)

Het is nooit genoeg Nit;)

Mooi doel :)

Pauline Nordin, mooi doel. Zo droog is natuurlijk wedstrijdfysiek, fotoshoot, als je haar wat minder droog ziet ziet dat er ook heel mooi uit hoor. Is ook een van mijn favourieten.
Orthom. arts is idd geen lachertje qua geld..weet nog dat hij in het begin tegen me zei dat de gemiddelde persoon maar max 3-4 behandelingen nodig had, maar ik bleef terugkomen. Ben gestopt omdat het me te duur grapje werd..

Ik dacht "huh op die tweede foto heeft ze veel bredere lats..." Maar het is natuurlijk ook iemand anders. Goede streeffysiek(en). Maar dan wel met jouw hoofd erop ;).

ik ben er van overtuigd zolang je als vrouw niet aan de verboden middeltjes zit.. Het nooit genoeg is:) mooi doel nit!

Nobel streven meid.

• #1.934
Pffffff mega loodzware training gedraaid door het lome gevoel dat in mijn lijf zat. Het was vies benauwd, ik ben loom uit bed gekomen door de warmte.
De sportschool was niet veel beter, volgens mij draaide de airco op halve kracht. Bah, plakken in je sportkleding.

Ik bleef ook gapen!??!? ??? (zuurstof te kort?)

Geen MP gedaan ivm rug. Even opgelet met de gewichten.
Tevens ben ik er achter dat trainen bij HC op de cables meer klopt qua gewicht dan bij de budget. Waar ik bij Budget met 30curl, doe ik dat hier met 20.

DB Shoulder press (zittend)
2x8x10
2x8x12

DB side raises
1x8x4
3x8x6

Shrugs
1x8x40
2x8x50
1x8x60

Staggered sets:

Tri rope pushdown (4x8x17,5)
vs
Bi cable curl (4x8x20)

Tri db kickback (4x8x8)
vs
Bi db hammercurl (4x8x6) --> hier was ik zo gaar dat ik niet eens naar 8 ben gegaan,.

Aw, balen dat je zo gaar was. al met al wel top dat je dit er uit hebt weten te halen.
Ben ook een beetje bang voor een warme zaal vanavond :(

Elke machine heeft een ander gevoel qua gewicht omdat de gewichten met kabels door katrollen worden bewogen.
Op mijn oude sportschool hadden we 2 dezelfde leggpress machines naast elkaar staan maar de een ging lichter als de ander (en was daardoor ook populair :) )
Maakt ook eigenlijk niet zo uit wat het echte trekgewicht is als je maar geneog weerstand voelt om net die 12 of 8 reps te maken

• #1.937
Elke machine heeft een ander gevoel qua gewicht omdat de gewichten met kabels door katrollen worden bewogen.
Op mijn oude sportschool hadden we 2 dezelfde leggpress machines naast elkaar staan maar de een ging lichter als de ander (en was daardoor ook populair :) )
Maakt ook eigenlijk niet zo uit wat het echte trekgewicht is als je maar geneog weerstand voelt om net die 12 of 8 reps te maken

ik hou mijn trainingen bij in een boekje, nu zet ik gewoon boven mijn training in welke sportschool ik heb getraind.
Dan blijft het duidelijk voor mij.

Ik heb ook het gevoel dat de ene db de andere niet is. Bij budget lijken ze zwaarder dan HC ??

Ga er eens mee op de weegschaal staan daar :). Kun je het verschil bepalen.
Maar super dat je alsnog getraint hebt!

ik hou mijn trainingen bij in een boekje, nu zet ik gewoon boven mijn training in welke sportschool ik heb getraind.
Dan blijft het duidelijk voor mij.

Ik heb ook het gevoel dat de ene db de andere niet is. Bij budget lijken ze zwaarder dan HC ??

ook dat heb ik meegemaakt bij het wisselen van sportschool
Ik dacht dat het aan mij lag maar misschien heb je wel gelijk en zijn de dumbbells anders van gewicht 9maar ik neem aan dat het nooit erg veel kan schelen)

Gewicht is gewicht, is een mentaal iets. De meeste fanatieke sporters zie ik hier continue last van hebben. Proberen los te laten en te relativeren. Op den duur verdwijnt het gevoel wel.

Terug
Naar boven