Miss Deadlift
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 59
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 65kg
Aangezien Aushef het deze keer niet schijnt te doen, post ik het zelf maar...
Het (open) NK gewichtheffen van dit jaar is alweer geweest, hier kan je zien wat er getild is:
http://www.nogb.org/viewpage.php?page_id=70
Wie denkt dat kan ik beter kan de volgende keer natuurlijk gewoon meedoen
Na het studentenkampioenschap gedaan te hebben was dit voor mij de eerste officiele wedstrijd, het was een goede ervaring met 6 goede beurten. Er zal nog wel meer in zitten, mijn laatste beurt met stoten had ik mij vast voorgenomen om eronder te duiken maar ik kreeg daar echt geen kans voor, de stang lag op mijn schouders voor ik het in de gaten had, dus toch een power clean
ik keek wat verbaasd en ging toen maar uitstoten..
Ok het zijn nog niet helemaal de gewichten ook (60 snatch en 70 cl&j
) maar als ik zeg dat het goed gaat dan is het zo
jullie weten dat als het bagger is dat ik het dan ook zeg
Zijn er toevallig meer mensen van hier geweest, en wie denkt erover om een volgende keer mee te gaan doen?
ik verwacht toch dat er hier meer zijn, ook Nederlanders, die de olympische lifts regelmatig trainen...

Het (open) NK gewichtheffen van dit jaar is alweer geweest, hier kan je zien wat er getild is:
http://www.nogb.org/viewpage.php?page_id=70
Wie denkt dat kan ik beter kan de volgende keer natuurlijk gewoon meedoen

Na het studentenkampioenschap gedaan te hebben was dit voor mij de eerste officiele wedstrijd, het was een goede ervaring met 6 goede beurten. Er zal nog wel meer in zitten, mijn laatste beurt met stoten had ik mij vast voorgenomen om eronder te duiken maar ik kreeg daar echt geen kans voor, de stang lag op mijn schouders voor ik het in de gaten had, dus toch een power clean

ik keek wat verbaasd en ging toen maar uitstoten..
Ok het zijn nog niet helemaal de gewichten ook (60 snatch en 70 cl&j
) maar als ik zeg dat het goed gaat dan is het zo
jullie weten dat als het bagger is dat ik het dan ook zeg
Zijn er toevallig meer mensen van hier geweest, en wie denkt erover om een volgende keer mee te gaan doen?
ik verwacht toch dat er hier meer zijn, ook Nederlanders, die de olympische lifts regelmatig trainen...