MuscleMeat

NK Loglift

Bezoekers in dit topic

Shampoo83

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
29 mrt 2009
Berichten
2.446
Waardering
69
Beste ijzervreters!

Pinkstermaandag 9 Juni wordt op de Vrijemarkt in Brunssum het NK loglift georganiseerd. Het openingsgewicht is 130kg. Er is prijzengeld voor het podium. 3 beurten voor max. Extra poging voor verbetering NL record. De wedstrijdleiding is in handen van Jarno Hams!

Opgeven via stichtingsmtl@gmail.com

Adres:
Boschstraat 23 te Brunssum

Aanvang:
13:30 (deelnemers aanwezig vanaf 12:00)

Deelnemers:
1. Mathieu Onderdijk
2. Alex Moonen
3. Enzo Tauro
5. Chocoteddy
4. Fouad Hsaini
5. Mike Oerlemans
6. Marvin Mulder
7. Johan Langhorst
8. Fokke Raap
11. Niels Gordijn (onder voorbehoud)
 
Laatst bewerkt:
Ik doe mee Alex. Onder voorbehoud dat ik vrij ben van werk.
 
Even kijken hoe de max log zich ontwikkeld
 
Beste ijzervreters!

Pinkstermaandag 9 Juni wordt op de Vrijemarkt in Brunssum het NK loglift georganiseerd. Het openingsgewicht is 140kg. Er is prijzengeld voor het podium. 3 beurten voor max. Extra poging voor verbetering NL record.

Opgeven via stichtingsmtl@gmail.com

Adres:
Boschstraat 23 te Brunssum

Aanvang:
13:30 (deelnemers aanwezig vanaf 12:00)

Deelnemers:
1. Mathieu Onderdijk
2. JP
3. Alex Moonen
4. Enzo Tauro
5. Chocoteddy
 
Niet dat ik mee doe hoor maar ben benieuwd wat het nl record is? :)
 
Alex,ben er ook bij mits ik moet werken.
 
Officieel: Jarno Hams - 182,5 - Championsleague Holland 2012
Officieus: Alex Moonen/ Jarno Hams - 185kg - Push&Pull 2013

---------- Toegevoegd om 13:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:48 ----------

Alex,ben er ook bij mits ik moet werken.

Mooi!
 
Valt dit samen met sterkste team jongens?
 
Nee, is een dag later! Voor mij een prachtig weekend: Zondag NK Teams, Maandag NK Loglift, Maandagavond Metallica :)
 
Aanmelden is een beetje magertjes mannen! Friesland, West Coast, Powerbase, RPB e.a.waar blijfde gij? ;)
 
haha rustig rustig met een pr van 145 is er voor mij nog niet zoveel te halen. Moest net knokken voor 135. Maar ik kom in de buurt van de 140 nu. Trouwens ik was wel van plan team te doen. Vlad, jij, met wie moet ik gaan. Onze vorige teamverband was redelijk succesvol....
 
Nee, is een dag later! Voor mij een prachtig weekend: Zondag NK Teams, Maandag NK Loglift, Maandagavond Metallica :)

alex gaat dus naar pinkpop. ik moet even kijken wat de rest van line up is anders kom ik naar jullie kijken anders moet ik helaas deze wedstrijd eens langs me neus laten gaan
 
Ik heb het openingsgewicht aangepast naar 130kg. Naar aanleiding van overleg met wat lifters maakt dit het wel wat toegankelijker. Daarnaast wil ik zeggen dat ik hoop dat jongens niet alleen naar een titel kijken maar ook kijken naar een uitgelezen gelegenheid om een nieuw (officieel) persoonlijk record te vestigen.
 
Ik doe mee. Eens kijken of ik wat gewicht kan verzetten... ook op het sterkste team zullen Randolf en ik weer present zijn dus het word een leuk weekend...
 
Ik doe mee. Eens kijken of ik wat gewicht kan verzetten... ook op het sterkste team zullen Randolf en ik weer present zijn dus het word een leuk weekend...

Dan ga ik er van uit dat je Marvin bent! Mooi!!!
 
Yup the one and only....
 
Beste pressers en vrienden,

ik wil even inventariseren wie er nog steeds van plan is om mee te doen. Aangezien er een aantal jongens onder voorbehoud ingeschreven hebben en als organisatie niet voor een onaangename verrassing wil komen te staan. Ik weet dat niet iedereen hier kijkt, dus wellicht willen jullie helpen eens te checken.

laat even iets weten als je deelanme NIET doorgaat. Dat werkt administartief wat makkelijker voor me!

Groet Alex
 
Back
Naar boven