XXL Nutrition

NK Natural Body & NK Natural Body Junioren 2005

netjes beide bas ze benen en borst zijn beter. Verder denk ik dat je "broertje" je gaat inhalen.grts

de rechtse vind ik er ook iets beter uitzien, maar beide een goeie prestatie!!

Mag je eindelijk weer snacken Mark! Hoe zwaar stonden jullie op het podium eigenlijk? Meende van mark te horen dat hij hier 74 kilo woog? Groeten..

super netjes! Ik dacht eerst dat de rechter meneer een freaky rechter onderarm had, maar dat is niet zo. :)

Wat is jullie lengte en gewicht/vet% op de foto en in top bulk?

• Topic Starter Topic Starter
Thanks voor de leuke reactie's mensen! En jullie hebben gelijk, m'n 3 jaar jongere 'broertje' is me op veel fronten al voor bij. Cool toch!
's Ochtends op de dag van de wedstrijd woog ik op een lege maag 72 kg en m'n 'broertje' 74, dus ik denk dat we hier ongeveer 1 kg zwaarder zijn. Mijn hoogste gewicht in de bulk is tegen de 83 kg en m'n 'broertje' zat rond de 85 geloof ik...

bij welke lengtes?grts

B@ss zei:
Thanks voor de leuke reactie's mensen! En jullie hebben gelijk, m'n 3 jaar jongere 'broertje' is me op veel fronten al voor bij. Cool toch!
's Ochtends op de dag van de wedstrijd woog ik op een lege maag 72 kg en m'n 'broertje' 74, dus ik denk dat we hier ongeveer 1 kg zwaarder zijn. Mijn hoogste gewicht in de bulk is tegen de 83 kg en m'n 'broertje' zat rond de 85 geloof ik...
Ik heb ook zo'n broertje: 7 jaar jonger dan ik en vanaf de leeftijd van 20 is hij me voorbijgestreefd en gebleven. Ik ben ecto, hij is meso de naarling :D

punani zei:

Ik 1.75, hij 1.84...

DutchVince zei:
Ik heb ook zo'n broertje: 7 jaar jonger dan ik en vanaf de leeftijd van 20 is hij me voorbijgestreefd en gebleven. Ik ben ecto, hij is meso de naarling :D

Hehe, in het begin was ik stiekem nog wel es jaloers, maar nu vind ik het alleen maar mooi. Hij groeit gewoon als kool en dan vreet hij ook gewoon zakken chips en alles, geweldig toch! En nog steeds natural!

Maar wat ik nou niet snap. Jullie hebben beide jullie klasses gewonnen. Betekend dat je dan volgend jaar niet meer in die klasse mee mag doen ? Want viel me op dat niemand zijn klasse titel verdedigde dit jaar..

Ryu zei:
Maar wat ik nou niet snap. Jullie hebben beide jullie klasses gewonnen. Betekend dat je dan volgend jaar niet meer in die klasse mee mag doen ? Want viel me op dat niemand zijn klasse titel verdedigde dit jaar..

Dat werd vorig jaar inderdaad als regel gesteld. Ik heb zelf verder ook geen winnaars van vorig jaar gezien op het podium. Wel een aantal achter het podium en in het publiek, maar die waren inmiddels niet meer natural! Als deze regel volgend jaar nog steeds van kracht is hoef je dus niet voor Mark te vrezen, hehe. Maar ik betwijfel of ze deze regel nog steeds toepassen. Ik denk zelf trouwens dat ik volgend jaar niet mee doe...

B@ss zei:
Dat werd vorig jaar inderdaad als regel gesteld. Ik heb zelf verder ook geen winnaars van vorig jaar gezien op het podium. Wel een aantal achter het podium en in het publiek, maar die waren inmiddels niet meer natural! Als deze regel volgend jaar nog steeds van kracht is hoef je dus niet voor Mark te vrezen, hehe. Maar ik betwijfel of ze deze regel nog steeds toepassen. Ik denk zelf trouwens dat ik volgend jaar niet mee doe...

auw dat doet zeer :D

Maakt niet uit als ie niet kijkt jat ik gewoon wat van zijn rug :D

Maar waarom niet meedoen volgend jaar?

En dat zeg je dan nu wel van dat ze geen naturel meer zijn en klopt waarschijnlijk ook, maar iedereen moet wel leuk plassen altijd. Maar ik heb nog nooit maar dan ook nooit gelezen dat iemand gepakt is..

Tja hoe serieus kan je dan die plas testen nemen vraag ik me af..

Ryu zei:
auw dat doet zeer :D
Maakt niet uit als ie niet kijkt jat ik gewoon wat van zijn rug :D
Maar waarom niet meedoen volgend jaar?

Was niet bedoeld om pijn te doen hoor ;) Het is maar net hoe je het opvat :p

Omdat ik tegen die tijd net ben afgestudeerd (Bedrijfskunde aan de RuG) en bezig ben met m'n 1e echte baan, tja dan is het natuurlijk wel duidelijk waar de prioriteiten liggen... Misshien sta ik er met 2 of 3 jaar wel weer :D Maar heel misschien kan ik het volgend jaar ook niet laten, hehe...

Jullie zien er beide super uit.

Wat heb je gedaan met je water de laatste dagen ?

gaaf man trainen jullie ook samen?

Netjes allebei! Goeie foto ook, keurige belichting en poses. Mensen die foto's posten zouden hier een voorbeeld aan moeten nemen :)

lionel zei:
Heel goed man! En MyOwn, zo te zien is het met je benen nog goed gekomen. :thumbup:

He dank je man! Sorry voor de late reactie trouwens.... Ja is toch nog goed gekomen. Maar ga wel meer aan mijn benen werken hoor!!

zozo, indrukwekkend!

gefeliciteerd beiden.

moi!

Super super dat jullie beide hebben meegedaan en gewonnen hebben!

Mag ik weten wat voor arm omtrek jullie hebben? Zodat ik een beeld heb van de spiermassa die je moet hebben voor deze wedstrijd (gewicht/lengte zegt me niet veel).

Terug
Naar boven