Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb ook zo'n broertje: 7 jaar jonger dan ik en vanaf de leeftijd van 20 is hij me voorbijgestreefd en gebleven. Ik ben ecto, hij is meso de naarlingB@ss zei:Thanks voor de leuke reactie's mensen! En jullie hebben gelijk, m'n 3 jaar jongere 'broertje' is me op veel fronten al voor bij. Cool toch!
's Ochtends op de dag van de wedstrijd woog ik op een lege maag 72 kg en m'n 'broertje' 74, dus ik denk dat we hier ongeveer 1 kg zwaarder zijn. Mijn hoogste gewicht in de bulk is tegen de 83 kg en m'n 'broertje' zat rond de 85 geloof ik...

punani zei:
DutchVince zei:Ik heb ook zo'n broertje: 7 jaar jonger dan ik en vanaf de leeftijd van 20 is hij me voorbijgestreefd en gebleven. Ik ben ecto, hij is meso de naarling![]()
Ryu zei:Maar wat ik nou niet snap. Jullie hebben beide jullie klasses gewonnen. Betekend dat je dan volgend jaar niet meer in die klasse mee mag doen ? Want viel me op dat niemand zijn klasse titel verdedigde dit jaar..
B@ss zei:Dat werd vorig jaar inderdaad als regel gesteld. Ik heb zelf verder ook geen winnaars van vorig jaar gezien op het podium. Wel een aantal achter het podium en in het publiek, maar die waren inmiddels niet meer natural! Als deze regel volgend jaar nog steeds van kracht is hoef je dus niet voor Mark te vrezen, hehe. Maar ik betwijfel of ze deze regel nog steeds toepassen. Ik denk zelf trouwens dat ik volgend jaar niet mee doe...

Ryu zei:auw dat doet zeer
Maakt niet uit als ie niet kijkt jat ik gewoon wat van zijn rug
Maar waarom niet meedoen volgend jaar?
Het is maar net hoe je het opvat
Maar heel misschien kan ik het volgend jaar ook niet laten, hehe...lionel zei:Heel goed man! En MyOwn, zo te zien is het met je benen nog goed gekomen.![]()